Зияткерлік мектеп әдістемесімен танысты

Ақтау қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев зияткерлік мектебінің мұғалімдері Маңғыстау ауданының Шетпе ауылында «Жаңартылған білім мазмұнын енгізу жағдайында критериалды бағалауды ұйымдастырудың тиімді әдіс-тәсілдері» тақырыбында семинар өткізді.  Ақтаудағы аталған мектептің іс-тәжірибесін тарату, жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдерінің кәсіби дамуына ықпал ету мақсатындағы семинар аудан орталығындағы №7 мектеп-лицей қабырғасында өтіп,  320 пән мұғалімін қамтыды. Ұстаздар басқосуда көкейкесті сауалдарын қойды, критериалды бағалаумен жіті танысты.

Егемен Қазақстан
09.01.2019 3342
2

Маңғыстау ауданында алғаш рет өткізілген тәжірибе тара­ту семинары алты секция бойын­ша жұмыс істеді. Мектеп дирек­торларының басын қосқан «Жаңартылған білім мазмұнын енгізу жағдайында білім беру процесін ұйымдастыру ерек­шеліктері» секциясында мектеп директоры жаһандық азамат түсінігі және оны орта мектептерде енгізудің маңыздылығы жөнінде баяндап, кәсіби бағдар беру жұмыстарын ұйымдастыру туралы айтты. Өңірдегі Педаго­гикалық шеберлік орталы­ғының директоры Қ.Боран­баева «Ұжымды басқару: көшбас­шы­лық және командалық жұ­мыс» тақырыбында ой өрбітті. 

«Мұғалімнің кәсіби дамуы – сапалы білім негізі» секциясында зияткерлік мектептің ұстаздары Маңғыстау ауданындағы мектеп директорларының бейінді жұмыстар жөніндегі орынбасарларына мұғалім көшбасшылығы арқылы мұғалімнің кәсіби дамуы­на ықпал ету жолдарымен, іс-әрекеттегі және сабақты зерттеу тәжірибесі, әдіс-тәсілдері туралы баяндады.

Биыл күзде Астана қаласында өткен Х «Жаңа дәуірдің мектебі» ғылыми-тәжірибелік конференциясында әлемнің 24 елінен жиналған білім сарапшылары баланы тәрбиелеу жұмыстары жа­йында мәселе көтеріп оны мектепте жүйелеу туралы, баланы мектеп аясында тәрбиелеу өзектілігін жоймағанын айтқан еді. Бұл тұрғыда зияткерлік мектептің тәрбие беру жұмыстары өзге мектептерге үлгі ретінде таратылуда. Мәселен, мектеп директорының тәрбие жұмыстары жөніндегі орынбасары А.Ихсанова мен мектеп кураторлары «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы мен «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жү­зеге асыру арқылы мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастыру» сек­циясында бала және ата-

анамен жұмыс, ата-ананы мек­теппен бірге жұмыс істеуге бет бұрғызу әдістері жайлы айтты. Облыстағы мектептерге тәр­бие бағытында тәжірибе тарату маңызды мәселелер қатарында болғандықтан, өңірдегі зият­керлік мектепте «Назарбаев зияткерлік мектептерінің тәрбие жүйесінің тәжірибесінен» тақырыбындағы облыстық семинар өтіп, мектеп кураторлары өңір мұғалімдерімен өз тәжі­ри­белерімен бөліскен еді. Балаға білім берудегі маңызын жоймайтын тағы бір мәселе – оқушыны кітап оқуға мектеп қабырғасында баулу. Се­м­инарда бұған қатысты «Оқушыларда кітап оқу мәде­ниетін қалыптастырудың бел­сенді әдістері» секциясы ұйым­дас­тырылды. Мектеп кі­тап­хана­шысы балаға «кітап джемі» және ертегілер мен шығарма негізінде «3D кітап жасауды» 20-дан аса кітапханашыға көр­сетті, бірігіп кітап жасады. Кі­тап­ха­нашылар мұндай шара­лар­­дың балаларды кітап оқуға баулитындығын айтты. Сондай-ақ директордың бейінді-экспе­ри­менталдық жұмыстар бойынша орынбасарының жетекшілігімен «Критериалды бағалау жүйесін енгізу про­цесін басқару» секция­сы өтті. Мектеп координаторларына педагогикалық шеберлік ор­та­­лығының тренерлері жаңар­тылған білім мазмұны жағ­да­йында оқушыларды жиынтық ба­ғалаудың ерекшеліктері туралы баяндады.

Көптеген пән мұғалімдеріне қызықты болған секция – «Жа­ңар­тылған білім мазмұны б­ойынша оқыту ерекшеліктері». Бұл секция бойынша 200-ден аса ұстаз зияткерлік мектептегі пән мұғалімдеріне жаңа білім мазмұнына қатысты қызықты әдіс-тәсілдерді тыңдады.

– Зияткерлік мектептегі әріп­тесіміздің көмегімен бүгінгі семинарда жаңартылған білім беру мазмұнын тиімді пайдалану бойынша өз пәнімізге қажетті маңызды мағлұматтарды алдық. Әсіресе критериалды бағалау және тоқсандық бағалау бо­йынша сұрақтарымызға жауап берілді. Семинар тиімді өтті деп есептеймін, – дейді Қаратөбе орта мектебінің химия пәні мұғалімі Ж.Теңізбаева.

Тәжірибе тарату процесі барысында ұстаздар тарапынан зияткерлік мектеп мұғалімдерінің сабақ өткізу процесіне қатысу ту­ралы ұсыныс көп болды. Осы­ған орай, білім ордасының мұға­лімдері облыстағы 200 пән мұға­ліміне арнап 40 ашық сабақ өт­кізді. Арнайы ашық сабақ күнін­де балаларды сабақ барысында ба­ға­лау, тақырыпты түсіндіру, кері байланыс процес­теріне тоқ­талды.

Ұрпаққа заманауи білім беру әдіс-тәсілдерін жетілдіру бағы­тындағы зияткерлік мектеп­тің көш­басшылығы – барша мектептерге үлгі. 

Гүлайым ШЫНТЕМІРҚЫЗЫ,

«Егемен Қазақстан»

Маңғыстау облысы

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

23.03.2019

Асқар Мамин Талдықорғандағы құрылыс нысандарымен танысты

23.03.2019

Шекарашылар заң бұзушылардың жолын кесті

23.03.2019

Президент: Жастарға арналған кадрлық бағдарлама дайындалады

23.03.2019

Имидждік іс-шараларды азайту қажет – Қ.Тоқаев

23.03.2019

Қасым-Жомарт Тоқаев Шымкент қаласының даму жоспарымен танысты

23.03.2019

Шымкентте жаңа медициналық орталық ашылды

23.03.2019

The Star: Назарбаев елде тұрақтылық пен келісім орната білді

23.03.2019

Астаналық балалар «Мұзбалақ» фильмін тегін көре алады

23.03.2019

Премьер-Министр «Қорғас — Шығыс қақпасы» арнайы экономикалық аймағын аралады

23.03.2019

Президент алғашқы сапарын неліктен Түркістаннан бастағанын түсіндірді

23.03.2019

Мемлекет басшысы Шымкенттегі «Азала текстиль» фабрикасын аралады

23.03.2019

Полицейлер Петропавл тұрғындары үшін наурыз көже мен бауырсақ әзірледі

23.03.2019

Шекарашылар бірнеше заң бұзушылықтың алдын алды

23.03.2019

Қасым-Жомарт Тоқаев Шымкент қаласының әкімшілік-іскерлік орталығына барды

23.03.2019

Мемлекеттік шекараны бұзып өтпек болған адам ұсталды

23.03.2019

Анар Жайылғанова:  Астананың атауын өзгерту процедурасы заңға сай жүргізіліп жатыр

23.03.2019

Атырау халқы ерлікпен қаза тапқан полицейді соңғы сапарға шығарып салды

23.03.2019

Қасым-Жомарт Тоқаев жұмыс сапарымен Шымкентке барды

23.03.2019

Димаш әлем жұртшылығын аузына қаратты

23.03.2019

Павлодарда үздік ұлттық киімдер анықталды

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Айнаш ЕСАЛИ, «Егемен Қазақстан»

Etjeńdi balalar

Qoǵam kóz jumyp qaraı almaıtyn máse­lelerdiń basynda bala densaýlyǵy tur. Bú­gin­de mańaıymyzǵa zerdelep qaraıtyn bolsaq, tyǵynshyqtaı, tolyq jasóspirimder kó­beıe túsken. Semizdik – aýrý bolyp esep­teletindikten, qazirgi ýaqytta dıspanserlik esep­ke alynady. Sábı saýlyǵy ana qursaǵyna bit­­ken kúnnen bastap qalyptasatyndyǵyn al­dymen ata-anasy túsinýi qajet.

Amangeldi QURMET,

Igi bastama ult tanymymen úılesýi tıis

Keıde qazaq qoǵamyndaǵy oqıǵalar men qubylystarǵa nazar aýdarǵan kezde «Biz ózi­mizimdi ózimiz tolyq tanymaımyz-aý osy» degen oıǵa qalatynymyz bar. Árıne, qa­zaq ekenimizdi, bizdiń de tanym-túısigimiz, dúnıetanymymyz, ar­man-ańsarymyz, muraty­myz bar ekenin bilemiz. 

Арнұр АСҚАР, «Егемен Қазақстан»

Алты жасар Алпамыстың арманы не еді?

«Білесің бе, оқитын болсам тез өсіп, үлкен бастық болам. Оқуды да тез бітіремін. Тез келіншек аламын. Сосын менің он екі ұлым болады. Оның бірі колхоз бастығы, екіншісі агроном, үшіншісі мұғалім, бәрі де үлкен-үлкен бастық болады...»

Думан АНАШ, «Егемен Қазақстан»

Kúmis tostaǵandaǵy kóne álipbı

Kóne órkenıet oshaqtarynan urpaqqa mura bolyp qalǵan qundy dúnıelerdiń bi­ri – adamzattyń aqyl-oıyn taspalaǵan jazý­lar. Elbasy «Uly dalanyń jeti qyry» atty ma­qalasynda Esik qorymynan tabylǵan «Altyn adamnyń» janyndaǵy kúmis tosta­ǵan­dardyń birinde oıyp jazylǵan tańba­lar bar ekenin aıta kelip, «Bul – Ortalyq Azıa aýma­ǵynan buryn-sońdy tabylǵan jazý ataýlynyń ishindegi eń kónesi» degen bolatyn.

Жақсыбай САМРАТ, «Егемен Қазақстан»

«Jaqsy kitap – jan azyǵy»

Kitap oqıtyn jáne oqymaıtyn adamdardyń alshaqtyǵy árqashan kózge kórinip turady. Alǵashqylardyń oıy tereńdeý, tili sheshendeý bolsa, sońǵylardyń tili tutqyr, aýzynan sózi túsip turatynyn jıi kóresiz. Máseleni jaqsy bilip tursa da, ondaılar oıyn jetkize almaı, ábden qysylady.

ҰҚСАС ЖАҢАЛЫҚТАР

Тағы да оқу

Пікір қосу