Жол сапасын жақсартудың жаңа жүйесі

Елімізде жол сапасын жақсартатын заманауи технология сынақтан өткізілуде. Осыған сәйкес Алматы облысы Райымбек ауданында резеңке-асфальт-бетон қоспасы тәжірибе ретінде жолға төселді. Сынақ ретінде жасалған жолдың ұзындығы 500 метр, ені 8 метр. Резеңке-асфальт-бетон қоспасынан тұратын өнімді қазақстандық жол ғылыми зерттеу институты қолдануда.  

 
Егемен Қазақстан
13.10.2017 2714

Аталған технология жолдар­дың сапалы әрі қауіпсіз болуы­на мүмкіндік береді. Осыған дейін қыркүйектің бас кезінде ғылыми-зерттеу жұмысы аясында дәл осындай сынақ түріндегі жол, «Көкшетау-Кішкенекөл» учаскесіне төселген.

Мамандар резеңке-асфальт-бетон қоспасына тәжірибе жасамас бұрын жол қабаттарына зертханалық сынақ жүргізілгенін айтты. Алғашқы зерттеу нәти­жесі бойынша асфальт құрамы айтарлықтай берік болатыны анықталған. Атап айтқанда жолда жарық-сызаттар пайда бол­май­­ды, су өткізбейді, тығыз әрі авто­­­көлік дөңгелектеріне де жай­­­лы. Тежеуіш басқанда жыл­­дам­­­дық­ты азайту оңтайлы болады.

– Резеңке үгінділерін жол биту­мына араластырғанда біте қай­насып, құрамы күшейе түсе­ді. Аталған технология АҚШ пен Еуропаның бірқатар мем­лекеттерінде және Азия ел­дерін­де кеңінен қолданылады. Әсі­ресе шұрық-тесік жолдарды жамай беруге қыруар қаражат жібермей осы материалды пайдаға асыру аса тиімді, – дейді «Өндірушілердің кеңейтілген міндеттемелері операторы» ЖШС өкілі Жомарт Рақымжан.

Аталған ғылыми-зерттеу жұ­мы­сының қорытындысы 2018 жылдың бірінші жартысында шығарылады. Ал келер жылдың қараша айында зертханалық зерттеудің техникалық шеші­мі негізінде сынамадан өткен салалық нормативтік-техни­калық құжат жасалады. Осы­лайша, 2019 жылдан бастап резең­ке-асфальт-бетон қоспасы өндіріске енгізілуі әбден мүмкін.

Мамандардың айтуынша резеңке-асфальт-бетон қоспа­сын кәдеге жарату сонымен қатар маңызды экологиялық проблемаларды да шешуге мүмкіндік беретін көрінеді. Яғни осы арқы­лы шашылып жатқан шина қалдық­тары іске асады. Ресми ақпа­рат бойынша елімізде жыл сайын 80 мың тоннаға жуық авто­көлік шиналары жинақталады. Қазіргі уақытта соның небары 20%-ы ғана қайта өңдеуден өтеді.

Еске салсақ, 2016 жылдың тамыз айынан бастап елімізде ескі шиналарды жинайтын, тасымалдап өңдейтін кәсіпорындарға төлем жасау тетігі енгізілген болатын. Аталған жүйе негізінде 2016 жылы Қазақстанда 14,5 мың тонна шина өңделген. 2017 жылы өңдеуші кәсіпорындар шина қалдықтарын жинауды, қайта өңдеуді 2019 жылға дейін 70 мың тоннаға жеткізу жөнінде ӨКМ операторымен ұзақ мерзімді келісімге отырған. Сонымен қатар шина қалдықтарын жинау және қайта өңдеу саласын дамыту негізінде жаңа жұмыс орындарын ашу аса маңызды. Бүгінгі күнде осы салада 400-ден астам адам қызмет атқаруда. Ендеше экологиялық зияны жоқ, стандарттарға сай тың жоба жан-жақты мақұлданып іске асып жатса құба-құп.

 

Арман ОКТЯБРЬ,

«Егемен Қазақстан»

 АЛМАТЫ

 

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

11.12.2017

Алматыда «Чунцин келбеті» көрмесі ашылды

11.12.2017

 Петропавлдық сот орындаушылар балаларды анасына күштеп әперді

11.12.2017

Дін тақырыбын жариялау бойынша журналистерге арналған тренинг өтті

11.12.2017

Астанада Қайырымдылық ұйымдар өкілдері мен донорлардың республикалық форумы өтті

11.12.2017

Павлодарда құжаттарды цифрландыру жұмыстары басталды

11.12.2017

Петропавлда «Алаш» партиясының 100  жылдығына  арнап көрме ашылды

11.12.2017

Баянауылда Мырзашоқы тау шаңғы кешені салынуда

11.12.2017

Петропавлда әлем чемпионатының қола жүлдегері жансақтау бөлімінде жатыр

11.12.2017

Мемлекет басшысы бірқатар тағайындаулар жасады

11.12.2017

Путин Сириядан Ресей әскерін шығармақ

11.12.2017

Нью-Йорктің орталығында жарылыс болды

11.12.2017

Назарбаев Парламент Сенатының отырысына қатысты

11.12.2017

Калифорнияда алапат өрттен 200 мың адам зардап шекті

11.12.2017

«Астана» Еуропа лигасында «Спортингпен» кездесетін болды

11.12.2017

Чемпиондар лигасының 1/8 финалындағы қарсыластар анықталды

11.12.2017

Бас прокурор тағайындалды

11.12.2017

Жоғарғы Сот төрағасы тағайындалды

11.12.2017

Бүгін «Астананың» Еуропа лигасындағы қарсыласы белгілі болады

11.12.2017

ШҚО Бесқарағай ауданына жаңа әкім тағайындалды

11.12.2017

Этномәдени бірлестіктер елорданың мерейтойына атсалысады

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Әлисұлтан ҚҰЛАНБАЙ, «Егемен Қазақстан»

«Отты нүктелер». Опат болған журналистер

Аумалы-төкпелі мына заманда бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері – журналистердің қызметтерін атқаруы барысында қапыда қаза табуы жиілеп кетті. Тіпті алаңдатарлық жағдайға жетті. Халықаралық журналистер федерациясының мәліметтері бойынша, 1990 жылдан бері 2350-ден астам журналист өздерінің міндетін орындау кезінде қаза тауыпты.

Арнұр АСҚАР, «Егемен Қазақстан»

Елес пен белес

«Аш бала тоқ баламен ойнамайды» деген аксиомаға айналған қағида бар. Бүгінде еліміздің экономикасы еңсе тіктеп, халықтың әл-ауқаты жақсарса, басқа елдер Қазақстанды терезесі тең әріптес санауға көшсе, оған жеріміздің астындағы мол қазба байлық­тың, сол байлықты кәдеге жарата алғанымыздың зор ықпалы тигені анық. 

Талғат СҮЙІНБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Астана мен Алматы арасында «222»-нің азабы бар

Көлігінің доңғалағы тақтайдай асфальт жолға түскенде көңілінің дом­бырасы күй ойнап қоя беретін жүр­гізушінің жайын кім ұғар, шіркін?! Бұл жұмыр басты пендеңіз жыл­дамдыққа неге сонша құмар болды екен?! Ат жалын ұстап желмен жа­рыс­қан ата-бабадан жұққан, қанға сің­ген қасиет-ау, пай-пай... 

Сейфолла ШАЙЫНҒАЗЫ, «Егемен Қазақстан»

«Кеңшілік» пен «кемшілік»

Ертеректе ел жаққа барғанымда бір жолдас жігіттің үйінде болғаным бар. Сонда әлгі жолдасым әңгіме ара­сында өзінің талай жыл қоңсы тұ­рып келе жатқан көршісіне деген ре­нішін айтты. Мәселе қалай болған дейсіздер ғой.

Жолдыбай БАЗАР, «Егемен Қазақстан»

Қазақстанның жаһандық жауапкершілігі арта түсті

Жақында Минскіде Ұжымдық қауіпсіздік туралы шартқа (ҰҚШҰ) қол қойылғанына 25 жыл, ал осы келісім негізінде оның ұйым ретінде құрылғанына 15 жыл толғанына байланысты мерейтойлық сессия өтті. ҰҚШҰ-ның бас органы – Ұжымдық қауіпсіздік кеңесінің осы алқалы жиынында еліміздің аталған аймақтық ұйымға келер жылы төрағалық ететі­ні белгілі болды.

Тағы да оқу

Пікірлер(0)

Пікір қосу