Ұялы байланыс: ұтқан кім, ұтылған кім?

Бүгінде ұялы телефонды пайдалан­байтын адам кемде-кем. Олай болса осынау ертелі-кеш қолымыздан тастамай «рахатын» көріп жүрген игілік үшін кімдерге қанша ақша санап береді екенбіз?

 

- 1484558387_user.jpeg -
Егемен Қазақстан
19.10.2017 133
2

Сөйтсек, қазақстандықтар ұялы теле­фонға, SMS пен интернетке бұрын­ғыға қарағанда көбірек төлейтін болыпты. Бұл туралы ұялы байланыстың 1200 або­нентінің арасында сауалдама жүргізген 4Service Group компаниясы хабарлап отыр.

Зерттеулер нәтижесінде шығындары 1000-нан 2000-ға дейін және 2000-нан 3000-ға дейінгі аралықты құрайтындар үлесі тиісінше 7 және 5 пайызға артқаны анықталған. Үлестің қайта бөлініске түсуі шығындары 1000 теңгеден аспай­тындардың есебінен орын алған, ал ол оператор қызметі құнының өскендігімен түсіндірілетін көрінеді.

Ұялы байланыс рыногындағы клиенттік «ядро» байланыстың осы түрі үшін айына 1000 теңгеден 2000 теңгеге дейін жұмсайды екен. Tele2-де мұндай пайдаланушылар үлесі ең көп болып шыққан, яғни 69 пайыз. Ал Altel, Activ және Beeline-да абоненттердің 47-52 пайызы шамамен 1000-2000 теңге шығын шығарады. Абоненттерінің 55 пайызының шығындары айына 2000 теңгеден асатын Kcell ең «қымбат» оператор болып табылады екен. 

Ай сайын 6 ГБ-дан астам интернет-трафик қолданатын абоненттердің үлесі 1 ГБ-дан аз интернет-трафик қолда­на­тындардың үлесін 8 пайызға қысқар­та отырып 5 пайызға өсіп шық­қан. Осылайша бүгінгі күні Altel клиент­терінің 52 пайызы 6 ГБ-дан астам ұялы мәліметтерді қолданатын болса, Tele2 мен Activ-те бұл көрсеткіш тиісінше 41 және 33 пайызды құрайды екен. 

Бүгінгі күні операторлардың бар­лығы дерлік сұранысқа ие 1000-2000 теңгелік баға диапазонында неғұрлым көбірек тарифтер жасауға тырысады, деп атап көрсетілген зерттеуде. Altel «Expert» тарифтік тұрғыда күн және түн деп бөлместен барынша үлкен қызмет көлемін көрсетіп келеді. Бірақ қызметтің ең қымбат түрі де осы болып табылады. 

Сауалдама көрсеткендей, құны шамамен 1200 теңге тұратын Tele2-нің ұсынатын тарифтік жоспары мейілінше үнемді және тиімді болып есептеледі екен. Мәселен, «ПРОСТО Старт» тарифтік жоспарының бағасы айына 1190 теңге ғана. Сонымен бірге оған 600 SMS қосылған, бұл өзгелермен салыстарғанда саны жағынан ең көбі болып саналады.

Ал трафиктің базалық көлемі 5 ГБ болса, өзге операторларға қоңырау шалу лимиті айына 80 минут болып отыр. 400 МБ интернет-трафик үшін күніне 27 теңге белгілеу арқылы Tele2 жылдық пакеттің ең төменгі бағасын ұсынуда. 1 МБ үшін Activ, Kcell (0,06 теңге/МБ) және Tele2 (0,07 теңге/МБ) ең төменгі баға ұсынса, Beeline (0,11 теңге/МБ) операторы ең жоғары бағаны ұсынып отыр.

Жыл ішінде ұялы байланыстың бұл сияқты абоненттерінің саны тағы да 4 пайызға артқан. Бұл тұрғыда «симкасын» 5 жылдан астам уақыттан бері өзгертпей келе жатқан Kcell көш бастаушы болып табылады. 2016 жылдың тиісті кезеңімен салыстырғанда оның клиенттерінің «ядросы» 16 пайызға көбейген. 

Ал, Activ операторында бүгінде мұн­дай клиенттер 80 пайызды құрайды, Beeline-да 75 пайыз. Tele2 абоненттерінің негіз­гі бөлігі байланыс операторының қы­з­метін 1 жылдан 3 жылға дейінгі ара­лықта ғана пайдаланады, бұл 2016 жыл­дың тиісті кезеңімен салыстырғанда 2 пайызға төмен. 

Сондай-ақ зерттеу нәтижелері барлық операторлардың 75 пайыздан астам клиенттерінің «көнбіс» (оператор ауыстыруды ойластырмаған) екенін көр­сеткен. Дауыстың естілуі мен мобиль­ді интернет сапасының төмендігі, қызмет бағасының жоғарылығы, қызмет көрсету сапасы және басқа себептер абоненттердің бәсекелес респонденттерге ауысуына басты себепкер болып отыр.

Сөз соңында еліміздің ұялы байла­ныс рыногында бәсекелестіктің әлі де көңілдегідей емес екенін айта кету қажет. Жоғарыда келтірілген цифрлардан аңғар­ға­нымыздай, операторлар арасын­дағы баға айырмасы соншалықты үлкен емес, шамамен алғанда ол 200 теңге деңгейінде ғана. Клиенттердің оператор ауыстыруға асықпауының бір сыры да осында жатса керек.

Біздің білуімізше, өркениетті елдерде ұялы телефонмен кәдімгі АТС-қа жалғанған телефонға қоңырау шала беруге болады, яғни тариф оған мүмкіндік береді. Ал, бізде ұялы телефоныңмен үйіңдегі телефонға қоңырау соғып 5-10 минут сөйлессең балансыңдағы ақшадан жұрдай боласың. Сондықтан Қазақстанда ұялы телефонмен тек екінші ұялы телефонға ғана батыл түрде қоңырау шала аласың. Оның өзінде де операторлардың ортақ болғаны тиімді. Өйтпеген күнде артық шығын шығаратыныңа еш күмән жоқ. 

Баршамыз да «қызығы» мен «шыжы­ғына» тоймай жүрген ұялы байланыс қызметіне қатысты кейбір керек деректер міне, осындай. 

 

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

19.10.2018

Қасым-Жомарт Тоқаев: Білім беру жүйесі реформалардың шырмауынан шыға алар емес

19.10.2018

Ұлттық құндылықтардың иесі – жастар

19.10.2018

Оралда студенттерге қызмет көрсету орталығы ашылды

19.10.2018

«Қазпоштаның» 25 жылдығына орай «Жазылушылар күні» ұйымдастырылды

19.10.2018

Қасым-Жомарт Тоқаев мемлекет қаржысын үнемдеуге шақырды

19.10.2018

Еуразия ынтымақтастығының маңызы зор

19.10.2018

Амангелді Кеңшілікұлының «Қазақты сүю» атты шығармашылық кеші өтті

19.10.2018

«Әзірет Сұлтан» қорық-музейінің 40 жылдығы аясында тарихи кітаптардың тұсауы кесілді

19.10.2018

Қасым-Жомарт Тоқаев Қарағандыда жұмыс сапарымен болды

19.10.2018

Америкалық еріктілер оқушыларға ағылшын тілін үйретіп жүр

19.10.2018

Мемлекет басшысы Еуропалық комиссия төрағасы Жан-Клод Юнкермен кездесті

19.10.2018

Нұрсұлтан Назарбаев «Азия-Еуропа» форумының ХІІ саммитіне қатысты

19.10.2018

Мүмкіндігі шектеулі жандарға мүгедектер арбасын сыйлайды

19.10.2018

Президент «Азия-Еуропа» форумының ХІІ саммитінде кездесулер өткізді

19.10.2018

Владимир Путин: Өзбекстан Ресейдің сенімді серіктесі

19.10.2018

Сенатор Рысқали Әбдікеров Қарағанды облысында жұмыс сапарымен болды

19.10.2018

Атырауда мамандандырылған ХҚКО құрылысы аяқталуы жақын

19.10.2018

Мемлекет және қоғам қайраткері Темірбек Жүргеновтің туғанына - 120 жыл

19.10.2018

Павлодар-Семей тасжолында көліктер өртеніп, бір адам мерт болды

19.10.2018

TWESCO дүниежүзілік мәдениет форумына қатысты

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Мирас Асан, «Егемен Қазақстан»

Ádep pen ádet

Jýyrda Almaty qalasyna jolymyz túsip, taǵylymy mol tamasha toıǵa qatystyq. Taý shatqalyna aqshańqan shatyr tigip, qudalaryn taǵatsyzdana kútip turǵan almatylyqtardyń ónegeli isine kóz toıyp, kóńil marqaıady. Biz toıly aýylǵa qudalar kelmeı turyp barǵan edik. Qyzyq ıelerimen burynnan tanyspyz. Arǵy túbi Arqanyń qazaqtary. Ultymyzdyń qadym zamandardan beri kele jatqan salt-dástúri, tartý-taralǵysy, jón-joralǵysy yqylym josynymen úılestirilgen toıdyń erekshe bolatyny sezilip tur.

Құрманәлі Қалмахан,

О́zge elde sultan bolǵansha...

Áı, qaıdam... О́zge elde sultan bolý qazir qıyn-aý. Sebebi óz eliniń Sultandary turǵanda shetten kelgen «bótenderdi» kim jaqtyra qoıar dersiz?! Soǵan qaramastan túrli sebeptermen shetel aýyp, «jumaq» araldaryn izdeýge bel býǵandar qarasy azaımaı tur.

Сүлеймен МӘМЕТ, «Егемен Қазақстан»

Urpaq azsa – ultqa qater

J.Aımaýytov pen M.Áýezov keıbir qazaq mineziniń minin, sol mindi kórip ósken balanyń jamandyqqa salynatynyn 1917 jyly «Alash» gazetinde jarıalaǵan maqalasynda: «Ultym», – dep oqyp shyqqandar halyq arasyna kelse, qaraıa bastaıdy» dep, artynan: «Saıyp kelgende, qazaqta qalyp turǵan ózgeshe minezder: tili aıtqandy qoly qylmaıtyn – turaqsyzdyq, uıymsyzdyq, basynan aspaıtyn – ózimshildik, ezdik» depti. 

Сұңғат ӘЛІПБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Megapolıster múmkindigi

Elbasy «Qazaqstandyqtardyń ál-aýqatynyń ósýi: tabys pen turmys sapasyn arttyrý» atty jańa Joldaýynda elimizdiń aýmaqtyq damýyna jańa tásilder engizýdi qamtamasyz etý qajet ekendigin aıta kele: «Búginde jetekshi elderdiń ekonomıkasy kóbine jahandyq qalalar nemese megapolıster arqyly tanylady.

Жолдыбай БАЗАР, «Егемен Қазақстан»

Izgilikke shaqyrý iriliktiń belgisi

Bıylǵy 10-11 qazan kúnderi Astanada ótken Álemdik jáne dástúrli dinder kóshbasshylarynyń dástúrli siezi óziniń halyqaralyq aýqymdaǵy asa mańyzdy únqatysý alańy ekenin taǵy bir ret dáleldedi.

ҰҚСАС ЖАҢАЛЫҚТАР

Тағы да оқу

Пікірлер(0)

Пікір қосу