Сағынтаев «Баку - Тбилиси - Карс» бағдарының ашылуына қатысты

Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың тапсырмасымен Премьер-министр Бақытжан Сағынтаев кеше Баку -Тбилиси—Карс темір жол желісінің салтанатты ашылуына қатысты. Ұлы жібек жолының маңызды бөлігі болып саналатын бұл халықаралық жолдың тұсаукесеріне сондай-ақ, Әзербайжан президенті И.Әлиев, Түркия президенті Р.Ердоған және Өзбекстан премьер-министрі А.Әріпов, Грузия премьер-министрі Г.Квирикашвили, Тәжікстанның көлік министрі Х. Худоерзода мен Түркменстан темір жол көлігі министрі Д.Бяшимов қатысты.

Егемен Қазақстан
30.10.2017 2693

Салтанатты жиында Қазақстанның атынан сөз сөйлеген Премьер-Министр Бақытжан Сағынтаев Баку-Тбилиси-Карс темір жол желісі Түркияға және Жерорта теңізі арқылы Оңтүстік Еуропа елдеріне төте жол ашатынын және бұл транскаспий халықаралық көлік бағдарының логистикалық жүйесіндегі негізгі инфрақұрылымдық жоба болып саналатынын атап өтті.

«Жаңа темір жол желісі біздің елдердің көлік транзиттік әлеуетін толық жүзеге асыруға септігін тигізеді. Еуразияның бел ортасында орналасқан Қазақстан Еуропа мен Азия арасында қарқынды жұмыс жүргізуде. Мұның бәрі құрлық аралық қатынасты одан әрі дамытуға бағытталған. Біз БТК жобасын жүзеге асыруға бірінші болып қолдау көрсеттік.  Әзeрбайжан, Түркия, Грузия бұл шешімге Қазақстан мен Қытайдың құптауымен 2016 жылы қол жеткізді. Осындай іргелі қадамның біздің елордамыз - Астана үшін маңызды символдық мәні бар. Жоба Қазақстанның Каспийдегі инфрақұрылымы арқылы өтетін жүк тасымалын арттыруға мүмкіндік береді», деді Б.Сағынтаев.

Үкімет басшысы Қазақстан көлік-логистикалық саланың дамуына айрықша ден қойып отырғанын жеткізді. Оның айтуынша, соңғы тоғыз жылдың ішінде еліміздің көлік логистикалық жүйесіне 28 млрд. долларға жуық инвестиция құйылған. Транскаспий дәлізіне де ерекше көңіл бөлініп, 1700 шақырым жаңа темір жол желісі мен 3500 автомобиль жолы салынған. Ақтау портын жаңарту жұмыстары да жүргізіліп, Құрық паром порты пайда болды.

«Жаңа стратегиялық жоба өзінің толық тиімділігі мен мүмкіндігін көрсетті. Жақында осы порт арқылы алғашқы 1 млн тонна жүк жөнелтілді. Келешекте Қазақстанның Каспийдегі порт инфрақұрылымының жүкті қабылдау және жөнелту мүмкіндігі артатын болады. Оның жүк тасымалы көлемі жылына 25 млн тоннадан асатын болады. Қазақстан транскаспий бағытындағы оңтайлы бағдарларды қалыптастыру үшін де қаржы бөліп отыр. Бұл инвестицияның көлемі 10 миллиард доллардан асады. Осылайша, жүктің Қытайдан, Орталық Азиядан Ресейдің өңірлері арқылы транскаспий дәлізіне шығатын  ең қысқа жолды қамтамасыз еттік», дейді Премьер-Министр.

Енді 2020 жылға қарай Қазақстанның көлік логистика жүйесіне тартылатын қосымша инвестициясы 8 млрд. доллардан аспақ.

Б.Сағынтаев Баку-Тбилиси-Карс темір жолы желісі өңірлік сауданың дамуына тың серпін беретініне сенім білдірді. Бұл халықаралық жоба экономика үшін қосымша әлеует қалыптастырып, бүкіл Оңтүстік Кавказ өңірін орнықты әрі қауіпсіз дамуын қамтамасыз ететін факторға айналатынымен маңызды. «Бүгін еліміздің Құрық портынан Бакудың қазіргі өзіміз тұрған Алят портына Қазақстан мен Қытайдан алғашқы контейнері пойыздар паром арқылы келіп жетті. Бұлар әрі қарай Баку-Тбилиси-Карс бағыты арқылы Түркиядағы жүк алушыларға жөнелтіледі. Осыған орай барлық мемлекет басшыларын және қатысушыларды тарихи оқиғамен құттықтаймын», деп сөзін түйіндеді Үкімет басшысы.

Жаңа темір жол желісі - Транскаспий халықаралық көлік маршрутының басты бөлігі. Бұл бағыт Қытайдан Қазақстан, Әзербайжан, Грузия, Түркия және Шығыс Еуропаның бірқатар елдері арқылы Батыс Еуропаға қарай шығады. Мұндай маршрут Қытайдан Еуропаға тасымалданатын жүкті небары 12-14 тәуліктің ішінде жеткізеді. Бұрын теңіз жолы арқылы 40-45 тәулік бойы ұзақ жол жүруге тура келетін.

Жаңа темір жол желісі Қазақстанға Қара және Жерорта теңіздеріне төте жол ашады. Сондай-ақ, дәліз арқылы жүк тасымалының көлемі артып, Түркияға Қазақстан арқылы 2020 жылға қарай жылына 2 млн контейнерге дейін жүк тасымалданады деп болжануда.

Баку-Тбилиси-Карс жаға темір жол дәлізіне «Локомотив құрастыру зауыты» АҚ мен «Электровоз құрастыру зауыты» шығарған локомотивтер пайдаланылатын болады. Ос мақсатта қазірдің өзінде 10 тепловоз әзірленіпті. Сонымен қатар 2020 жылға қарай Қазақстан Әзербайжанға 40 жүк электровозын жіберетін болады.

Салтанатты рәсімге қатысушылар БТК желісінің ашылуын соңғы он жылдағы өте ұтымды шешім ретінде бағалады. Әзербайжан президенті И.Әлиев 850 шақырымға созылып жатқан жаңа темір жол желісі оған қатысушы елдердің бірлігін, бауырластығын көрсеткенін атап өтті. Оның айтуынша, жаңа желі арқылы елдердің өзара байланысы нығая түсіп, достық іргесі беки түсті.

Мемлекет басшылары Ұлы Жібек жолының басты бөлігі саналатын жаңа темір жол магистралі мемлекеттердің экономикалық дамуына тың серпін беріп, жаңа мүмкіндіктерге жол ашатынына сенім білдірді.

Салтанатты жиынның соңында мемлекет басшылары жаңа темір жол желісінің бойына символикалық түрде «алтын қада» қағып, мемориалдық тақтаның тұсауын кесті.

 

Қымбат ТОҚТАМҰРАТ,

«Егемен Қазақстан»

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

26.05.2018

Оңтүстік және Солтүстік Корея көшбасшылары екінші рет кездесті

26.05.2018

Астанада «Қолөнер – рухани жаңғырудың жарқын жолы» атты шеберлік сыныбы өтті

26.05.2018

Қазақстанның барлық балалары ТОКАМАК ғылыми орталығымен танысулары қажет - Даниал Ахметов

26.05.2018

150-ден астам студент Ақтөбе облысы әкімінің шәкіртақысын иеленді

26.05.2018

Астананың 120 гектардай жері саябақ пен гүлзарға айналады

26.05.2018

«Тоғызқұмалақ» мобильді қосымшасының авторы арнайы марапатқа ие болды

26.05.2018

Балалар үйлерінің тәрбиеленушілері Оңтүстік Қазақстанға экскурсиямен барды

26.05.2018

Павлодарда Оқушылар сарайында IT-сыныптар ашылды

26.05.2018

Батыс Қазақстанның Ақжайық ауданында жерлестер форумы өтті

25.05.2018

Азия ойындарында жүлдегер атанды

25.05.2018

Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы Азаматтық мәселелері жөніндегі комиссияның кезекті отырысы өтті

25.05.2018

Алакөлге 15 маусымнан бастап пойыз жүреді

25.05.2018

Қармақшы ауданында жаңа мектеп пен балабақша ашылды

25.05.2018

Бақытжан Сағынтаев Қостанай облысындағы технологиялық жаңғыртумен танысты

25.05.2018

Атырау облысында бес мыңнан астам мектеп бітіруші үшін соңғы қоңырау соғылды

25.05.2018

Премьер-Министр Рудный студенттерімен кездесті

25.05.2018

БАӘ инвесторлары Атырау облысында жобаларды іске асыруға қызығушылық танытты

25.05.2018

Соңғы қоңырау сыңғыры

25.05.2018

Қызылорда облысында қосалқы станцияның құрылысы аяқталды

25.05.2018

«Сыр дарыны» медалімен марапатталды

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Жолдыбай БАЗАР, «Егемен Қазақстан»

Діни еркіндік пен бетімен кетушілікті ажырата білейік

Қазақта «Дінің тұрсын дін аман» деген ізгі тілекке негізделген, жамағат жиі айтып жүретін нақыл сөз бар. Осы нақылдың ішкі өзегіне тереңірек үңілетін болсаңыз, оның мән-маңызының қаншалықты жоғары екенін аңғармай қалуыңыз мүмкін емес.

Арнұр АСҚАР, «Егемен Қазақстан»

Жаһандық экономика жаңғырығы

Соңғы жылдары әлемдік экономикада өсім көлемі төмендеп, халықаралық сауданың даму қарқыны баяулағаны мәлім. Отандық сарапшылардың пайымдауынша, жаһандық саясаттағы қатынастардың күрделене түскеніне байланысты биылғы жылы да экономикалық көрсеткіштер көңіл көншітерлік деңгейге көтерілмеуі мүмкін. 

Талғат БАТЫРХАН, Егемен Қазақстан

Музей – тарихпен тілдесу мүйісі

Аспан асты, жер үстінде өсіп-өн­ген қай халықтың болмасын адамзат тари­хы­нан алар орны олардың ғаламдық өрке­ниет көшін ілгерілетуге қосқан ірілі-ұсақ­ты жетістіктерімен өлшенері талас тудырмаса керек. 

Сүлеймен МӘМЕТ, «Егемен Қазақстан»

Мәселе мамандық таңдауда емес, оқу бітірген соң жұмыс табуда

Абайдың жиырма бесінші сөзіндегі «Мына мен айтқан жол – мал аяр жол емес. Құдайдан қорық, пендеден ұял, балаң бала болсын десең – оқыт, мал аяма! Әйтпесе бір ит қазақ болып қалған соң, саған рақат көрсетер ме, өзі рақат көрер ме, яки жұртқа рақат көрсетер ме?» деген қағидаға табан тіреген қазақ ұл-қызын оқытуға ұмтылумен келеді.       G M T     Определить языкАзербайджанскийАлбанскийАнглийскийАрабскийАрмянскийАфрикаансБаскскийБелорусскийБенгальскийБирманскийБолгарскийБоснийскийВаллийскийВенгерскийВьетнамскийГалисийскийГреческийГрузинскийГуджаратиДатскийЗулуИвритИгбоИдишИндонезийскийИрландскийИсландскийИспанскийИтальянскийЙорубаКазахскийКаннадаКаталанскийКитайский (Упр)Китайский (Трад)КорейскийКреольский (Гаити)КхмерскийЛаосскийЛатинскийЛатышскийЛитовскийМакедонскийМалагасийскийМалайскийМалайяламМальтийскийМаориМаратхиМонгольскийНемецкийНепалиНидерландскийНорвежскийПанджабиПерсидскийПольскийПортугальскийРумынскийРусскийСебуанскийСербскийСесотоСингальскийСловацкийСловенскийСомалиСуахилиСуданскийТагальскийТаджикскийТайскийТамильскийТелугуТурецкийУзбекскийУкраинскийУрдуФинскийФранцузскийХаусаХиндиХмонгХорватскийЧеваЧешскийШведскийЭсперантоЭстонскийЯванскийЯпонский   АзербайджанскийАлбанскийАнглийскийАрабскийАрмянскийАфрикаансБаскскийБелорусскийБенгальскийБирманскийБолгарскийБоснийскийВаллийскийВенгерскийВьетнамскийГалисийскийГреческийГрузинскийГуджаратиДатскийЗулуИвритИгбоИдишИндонезийскийИрландскийИсландскийИспанскийИтальянскийЙорубаКазахскийКаннадаКаталанскийКитайский (Упр)Китайский (Трад)КорейскийКреольский (Гаити)КхмерскийЛаосскийЛатинскийЛатышскийЛитовскийМакедонскийМалагасийскийМалайскийМалайяламМальтийскийМаориМаратхиМонгольскийНемецкийНепалиНидерландскийНорвежскийПанджабиПерсидскийПольскийПортугальскийРумынскийРусскийСебуанскийСербскийСесотоСингальскийСловацкийСловенскийСомалиСуахилиСуданскийТагальскийТаджикскийТайскийТамильскийТелугуТурецкийУзбекскийУкраинскийУрдуФинскийФранцузскийХаусаХиндиХмонгХорватскийЧеваЧешскийШведскийЭсперантоЭстонскийЯванскийЯпонский                     Звуковая функция ограничена 200 символами     Настройки : История : Обратная связь : Donate Закрыть

Думан АНАШ, «Егемен Қазақстан»

Мектеп вальсі туралы ой

Соңғы қоңырау – мектеп бітіруші түлектердің жанын тербететін аяулы сәт. Алабұртқан сезім, алып-ұшқан арман, үміт пен күдік. Одан өзге? Мектеп вальсі. Иә, мектеп вальсі туралы әр жүрек түкпірінде жазылмаған бір-бір шығарма бар шығар. Бұл – мектеп қабырғасымен, дос-құрбылармен ғана қоштасу емес, іште бұғып жатқан мөлдір, алғашқы алақұйын сезімдермен де қоштасу.

Тағы да оқу

Пікірлер(0)

Пікір қосу