Елімізде көлік қатынасының қарқыны артты

«Нұрлы жол» мемлекеттік бағдарламасы аясында мыңдаған шақырым автожолдар күрделі жөндеуден өтіп, көлік қатынасы артқан. Инфрақұрылым жақсарып, тасымал күшейген. Бұл туралы кеше Үкімет үйінде өткен баспасөз мәслихатында айтылды.

Егемен Қазақстан
26.12.2017 482

Брифингке Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті мен Автомобиль жолдары комитетінің басшылары қатысып, «Нұрлы жол» бағдарламасын іске асырудың нәтижелерін баяндады. Автомобиль жолдары комитетінің төрағасы Мереке Пішембаевтың айтуынша, Нұрлы жол» бағдарламасы аясында 2015-2016 жылдар аралығында I және II техникалық санаттарға ауыстыру арқылы 1,3 мың шақырым автожол қалпына келтірілген.

«Батыс Еуропа–Батыс Қытай транзиттік дәлізінде, Астана–Теміртау, Алматы–Қапшағай, Қапшағай–Балпық би, Бейнеу–Шетпе және Көкшетау–Петропавл бағыттарындағы қозғалыс толығымен ашылды. Сондай-ақ Павлодардағы Ертіс өзені арқылы өтетін ұзындығы 12 шақырымдық ірі көпір өткелінің құрылысы аяқталды», деді комитет төрағасы.

Биыл Теміртау – Қарағанды учаскесінде, Орталық–Оңтүстік жобаларында, жалпы ұзындығы 1,2 мың шақырым болатын Астана – Павлодар – Семей – Қалбатау, Бейнеу – Ақтау, Ақтөбе – Атырау, Қапшағай – Талдықорған, Астана – Петропавл және Орал – Каменка учаскесінде Орталық – Шығыс жобалары аясында құрылыс жұмыстары жалғастырылды. Сонымен қатар ұзындығы 511 шақырым болатын Бейнеу – Ақжігіт, Щучье – Зеренді, Таскескен – Бахты, Үшарал – Достық, Осинов тас жолы, Қостанай – Денисов секілді алты жоба бюджеттік қаражат есебінен іске асырылуда.

Сондай-ақ еліміздің көліктік әлеуетін дамыту мақсатында жетекші халықаралық қаржы институттарымен бірлесе отырып, ұзындығы 3 мың шақырымнан асатын 12 жобаны жүзеге асыру жоспарланып отыр. Бұл өңірлердегі экономикалық белсенділіктің өсуін қамтамасыз етпек.

Бағдарлама аясында 2020 жылға қарай жөндеу жұмыстары жоспарланған, оның жыл сайынғы қамтуы – 1,5 мың шақырымға жуық.

«Нұрлы жол» бағдарламасын іске асырудың әлеу­мет­тік маңызы да орасан. Бұл ретте комитет төрағасы 2015 жыл­дан бастап 70 мыңнан астам жұмыс орны ашыл­ғанын, 2018 жылы тағы 25 мыңын ашу жоспарда бар еке­нін айтты. Сонымен қатар қазақстандық қамту үлесі 90 пайызға тең.

Ал Көлік комитеті төрағасының орынбасары Дмитрий Потловтың мәлімдеуінше, Алматы – Шу учаскесінде жалпы ұзындығы 112,37 шақырым екінші жолды салу жобасын жүзеге асыру бойынша жұмыстар биылғы жылдың қарашасында аяқталған. Жобаны жүзеге асыру учаскенің өткізу қуатын күніне 17-ден 68 жұп пойызға дейін арттырды және пойыздың жол жүру уақытын 1,5 есеге қысқартуға мүмкіндік берді. Оның айтуынша, 2016 жылғы желтоқсанда Құрық портында жылына 4 млн тонна жүк тасымалдайтын темір жол паром терминалы іске қосылды. Онда операциялар басталған кезден бері шамамен 1,3 миллион тонна жүк өңделген. Қазіргі уақытта жылына 2 млн тонна жүкті өңдейтін жобаның екінші кезеңін іске асыру жалғасуда. Биыл 6 желтоқсанда өткен индус­трияландыру күні аясында Құрық портындағы автокөлік паром терминалы сынақтан өткізілді. 2018 жылы 2 кезең нысандарының құрылысын аяқтау жоспарлануда. Жалпы алғанда, жобаны аяқтағаннан кейін Каспий теңізіндегі теңіз порттарының өткізу мүмкіндіктері жылына 26 млн тоннаға дейін жеткізілмек.

2017 жылдың 30 мамырында Астанада жаңа «Нұрлы жол» вокзал кешені іске қосылды. Жаңа вокзал кешені 52 пойызға қызмет көрсетеді. Олардың ішінде 16 жоғары жылдамдықты «Тұлпар-Тальго», 22 және 14 қала маңындағы электрлі пойыздар бар.

Динара БІТІК,
«Егемен Қазақстан»

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

17.08.2018

Қазақстан Президенті «Журавлевка 1» ауыл шаруашылығы кешенін аралап көрді

17.08.2018

Роман Григорчук «Астана» клубының бас бапкерлігінен уақытша кетті

17.08.2018

Қазақстандық велотрекші әлем чемпионатының қола жүлдегері атанды

17.08.2018

Тау туризмін дамыту қажет

17.08.2018

Еңбек ері – ұрпаққа үлгі

17.08.2018

Тарихи текетірес:Олжабай ма, Жаяу Мұса ма?

17.08.2018

Мемлекет басшысы «Агрофирма Эксимнан» ауыл шаруашылығы кешенін аралап көрді

17.08.2018

«Нұрлы жер» аясында миллионнан астам шаршы метрі пайдалануға берілді

17.08.2018

Өзбекстанға Қазақстан арқылы өтетін автокөлік ағыны көбейді

17.08.2018

Озық идеядан – өндіріске

17.08.2018

Қазақстан және Германия Сыртқы істер министрлері екі елдің ынтымақтастығын талқылады

17.08.2018

Балаларға лагерь, лагерьлерге қаражат жеткіліксіз

17.08.2018

Елбасы Ильичевка ауылындағы тұрғын үй құрылысымен танысты

17.08.2018

Нұрсұлтан Назарбаев «Тайынша май» жауапкершілігі шектеулі серіктестігіне барды

17.08.2018

«Корея» синдромы

17.08.2018

Жақсы іс жалғасын табады

17.08.2018

ШҚО-да Шәкәрімнің160 жылдығы тойланып жатыр

17.08.2018

Шекарадағы құқық бұзушылық азайып келеді

17.08.2018

Сүт өнімдеріндегі баға теңсіздігі белең алып тұр

17.08.2018

Ауыл кооперативінің артықшылығы

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Қорғанбек АМАНЖОЛ, «Егемен Қазақстан»

Тілтолғақ пен тілтұтқа

Әлеуметтік желіден «Астана қаласы­ның қаракөз балдырғандары қазақша сөй­лемейтіні несі?» деген сыңайдағы сұрау­лы сөйлем, қобалжулы пікірді көзіміз шалып ойланып қалдық, қапаландық. 

Жылқыбай ЖАҒЫПАРҰЛЫ, «Егемен Қазақстан»

Ертеңгі ұрпақтың да еншісі бар

Қойнауы құт қазақ жері тәуел­сіз­дігі­міздің ширек ғасырдан асқан шежіресінде ел экономикасын тұралап қалу қасіретінен сақтап келеді. 

Қарашаш ТОҚСАНБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Мәдениетке мән берсек...

Үйіміздің жанындағы азық-түлік сататын дүңгіршекке соңғы кезде сатушы құтаймай-ақ қойды, жиі-жиі ауысады. Бұрын тіпті мұнда сатушы қыздардың Павлодардан қатынап істейтінін естіп-біліп жүретінбіз. «Екі апта Астанада сауда жасасақ, екі апта бала-шағамыздың қасында болғанға мәзбіз. Ауылдан қалаға қатынап істеудің азабы мен машақаты мұндайды бастан өткізген адамға ғана мәлім. 

Сейфолла ШАЙЫНҒАЗЫ, «Егемен Қазақстан»

«Арбамен қоянға жетер» күн қайда?

1998 жылы Kodak фирмасында 170 мың адам жұмыс істеген екен және әлем бойынша саудаланған фотоқағаздың 85 проценті дәл осы фирманың үлесіне тиген. Небәрі бірнеше жылдың ішінде олардың бизнес-моделі жойылып, фирма банкрот болған. Бұл нені білдіреді?

Сұңғат ӘЛІПБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Аграрлық саладағы болашақ мамандықтар

Сарапшылардың болжамдарына қарағанда, әлемдік аграрлық салада 15-20 жылдың ішінде революциялық өз­герістер жүзеге асырылады. Жаңа тех­нологиялардың шапшаң қарқынмен дамуы, ғарыш кеңістігін игеруге көптеген елдердің құлшыныс танытуы, гендік инженерия ықпалының күшеюі, азық-түлікке сұраныстың артуы, бос жатқан жерлердің азаюы секілді факторлар әлем бойынша жаңа технологиялармен қаруланған жаңа тұрпатты ауыл ша­руашылығын қалыптастырады. Сөйтіп ауыл шаруашылығы өзгерістерге барынша баяу бейімделетін ең консервативті сала деген бұрынғы түсініктің көбесі сөгіледі.

ҰҚСАС ЖАҢАЛЫҚТАР

Тағы да оқу

Пікірлер(0)

Пікір қосу