Дария Қожамжарова: Елбасы өзінің Жолдауында әлеуметтік салаға зор назар аударды

Мемлекет басшысының Жолдауы елдің әлеуметтік-экономикалық әлеуетін одан әрі жақсартуға бағытталған басты құжат болып есептеледі. Жалпы, білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау, тұрғын үймен қамтамасыз ету, коммуналдық қызмет көрсету, көлік және байланыс сапасының жақсаруы – өмір сүру деңгейінің басты көрсеткіштері.

Егемен Қазақстан
23.01.2018 389

Елбасы өзінің Жолдауында әдеттегідей әлеуметтік салаға зор назар аударды. Оның ішінде қоғам­ның әртүрлі сатылары бар. Ға­лымдар, студенттер, оқушылар зей­неткерлер мен жұмыскерлер, қоғамның әр мүшесі болашақта өзінің даму жолдарын осы Жол­даудан айқын көре алатынына сенім­дімін. Әрине басты мақсат – д­амыған 30 елдің қатарына қосы­лу. Бұл айналып келгенде өмірдің сапасын жоғары көтеру болып табылады.

Нұрсұлтан Назарбаев биылғы «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» атты Жол­дауында жүзеге асырылуы тиіс 10 міндет айқындалғанын атап өтті. Білім беру саласының қызмет­кері бол­ғандықтан, бізге адам капи­та­лы­ның жаңа сапасына қатысты же­тін­ші міндет көп ой салып отыр.

Президент барлық жастағы азаматтарды қамтитын білім беру ісінде өзіміздің озық жүйе­міз­ді құруды жеделдету қа­жет­ті­­гін айтады. «Білім беру бағдар­­ла­маларының негізгі басым­ды­ғы өз­ге­ріс­терге үнемі бейім болу және жаңа білімді меңгеру қабі­летін дамыту болуға тиіс. 2019 жыл­дың 1 қыркүйегіне қарай мек­теп­ке дейінгі білім беру ісін­де бала­лар­дың ерте дамуы үшін өз бе­тінше оқу машығы мен әлеу­мет­тік дағдысын дамытатын бағ­дар­ламалардың бірыңғай стан­дарт­тарын енгізу қажет», дейді Елбасы. Орта білім беру саласында жаңартылған мазмұн­ға көшу басталды, бұл 2021 жылы аяқ­тал­а­тын болады. Мемлекет бас­шысы атап өткендей, бұл – мүл­де жаңа бағдарламалар, оқу­лық­тар, стандарттар және кадрлар. Педа­гог­тарды оқыту және олардың білік­тілігін арттыру жолдарын қайта қарау керек болып отыр.

Тараз мемлекеттік педагоги­калық университетінің Монито­ринг және педагогикалық зерттеулер орталығы өңір мектептерімен тығыз байланыс орнатып, зерттеулер жүргізіп келеді. Орталық­тың мақсаты – облысымыздағы 451 мектепке кешенді әдістемелік қолдау көрсету жұмысын үйлес­тіру, жаңартылған мазмұнда шы­ға­рылып жатқан оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдарын зерделеу, оқу үрдісін жаңғырту бағытында атқарылып жатқан жұмыстарға мониторинг жүргізу. Осы мониторинг нәтижесінде келе­сідей мәлі­мет жинақтал­ды. Атап айтқанда, бүгінде Жамбыл облысындағы 2 мектептің (Та­раз қаласы, №41 гимназия; Т.Рысқұлов ауданы №1 мектеп-лицей) 3-сыныптарында (271 оқушы) жаңа стандартқа сай әзірленген оқу­лықтар мен оқу-әдістемелік кешен­дері, оқу жоспарлары мен бағдар­ламалар сынақ­тан өткізілуде.

Жаңартылған білім беру маз­­мұны бойынша 675 мектеп әкім­шілігі, 5082 бастауыш және негізгі сыныптарда сабақ беретін педагогтар білім жетілдіру курс­тары­нан өтсе, 556 мұғалім тре­нер­­­лерді дайындау курстарында бі­лі­мін жетілдірді. Алайда бұл жет­­кіліксіз. Осы орайда Тараз мем­­лекеттік педагогикалық уни­вер­­ситеті кешенді жұмыс атқарып жатыр. Атап айтқанда, биылғы 3-курс сту­денттері 2019 жылы оқу орнын тәмамдап, орта мектеп­тер­ге жас маман ретінде жаппай үш­тіл­ді білім беру процесіне кіріс­келі тұр. Осыған орай стейк­хол­дер­­лер­дің ұсыныстарын ескере оты­рып, жаңартылған білім беру маз­мұ­­нына сәйкес элективті пән­дер оқытылуда.

«Білім берудің барлық дең­гейінде математика және жараты­лыстану ғылымдарын оқыту сапасын күшейту керек. Бұл – жастарды жаңа технологиялық қалыпқа дайындаудың маңызды шарты», дейді Президент. Біздің жоғары оқу орнында Дублин дискрипторларына сәйкес модульдік білім беру бағдарламалары енгізілді. Тараз қаласындағы №5 мектеп-гимн­азиясының базасында экс­пери­менталды-тәжірибелік алаң ашылып, университеттің про­фессор-оқытушылар құрамы физика, биология, химия, информатика пәндерін тіл мен мазмұнды кіріктіріп оқыту технологиясы бо­йынша үздіксіз оқыту семи­нар­лары сериясын өткізіп, тео­рия­лық-әдістемелік қолдау көр­се­тілуде. Тараз мемлекеттік педа­­го­гикалық университетіне Гер­­мания, Ұлыбритания, Бела­русь, Ресейден сарапшы ғалым­дар ша­қырылып, жаратылыстану ба­ғы­тындағы оқу пәндерін ағыл­­шын тілінде оқытатын мектеп мұғалімдеріне арналған «Тіл мен мазмұнды кіріктіріп оқы­ту техно­логиясын (CLIL) қол­дану қа­ғи­­далары» бағытында ха­лық­­­ара­лық оқыту семинарлар серия­­сы ұйымдастырылып жатыр. Кем­бридж университеті және Злинь ун­иверситетінің ынты­мақ­тастығы ая­сында «Үш­тілді білім беру жағ­да­йында тілдік ортаға ену және кіріктірілген оқыту» атты бірлес­кен жоба CLIL технология­сы­на негізде­ліп, 5В011200-«Химия», 5В011400-«Тарих» білім бе­ру бағ­­­дар­­ламалары бойынша іс­ке асы­­ры­лып, бірінші кезеңі аяқ­тал­ды.

Жолдауда «Жоғары оқу орын­­дары шетелдердің жетекші уни­верситеттерімен, ғылы­ми ор­та­лықтарымен, ірі кәсіпорын­да­ры­мен және трансұлттық корпо­ра­циялармен бірлескен жобаларды белсенді түрде жүзеге асыруы қажет» деп айтылғандай, «Қазақ­стан Республикасында үш­­тілді білім беру саясатын жү­зе­ге асыру аясында орта білім бе­ре­­­тін мектептерде пән мен тілді кі­рік­­­­тіре оқыту технологиясын (CLIL) енгізу» жалпы сомасы 41 млн теңге болатын ғылыми-зерт­теу жобасы қолға алынды. Жо­ба­ға Англияның Кембридж уни­вер­­­си­тетінің, Германияның Гам­бург уни­­верситеті мен Чехия­ның Злинь университетінің ғалым­дары қатысатын болады. Жол­дау­да жоға­ры білім беру жүйе­сіне қатыс­ты ай­тыл­ған мін­деттерді орын­дау­ға ТарМПУ ұжымы аянбай атсалысады.

Мемлекет басшысы белгілеп берген он кешенді міндетті іс жүзіне асыру мақсатында жұмыла еңбек етіп, бірлігімізді берік, берекемізді баян­ды ете беру басты парызымыз болмақ.

Дария ҚОЖАМЖАРОВА,
Тараз мемлекеттік педагогикалық университетінің ректоры, ҰҒА академигі

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

23.05.2018

Қ.Тоқаев: Атырау облысы – ел экономикасының флагманы

23.05.2018

Жаңаөзенде судағы қауіпсіздік ережелері түсіндірілді

23.05.2018

Маңғыстауда өрт қауіпсіздігі бойынша 77 бекет орнатылды

23.05.2018

Маңғыстаулық полицейлер мұқтаж отбасыларға көмек берді

23.05.2018

Нұрсұлтан Назарбаев Ресей Федерациясының Қорғаныс министрі С.Шойгумен кездесті

23.05.2018

Менингиттен қалай қорғану керек?

23.05.2018

«Баян сұлу» жобасының жеңімпазы анықталды

23.05.2018

Қазақ әдебиеті әлем тілдерінде сөйлейді

23.05.2018

Л.Гирш көпшілікке «Стихи о войне и мире» өлеңдер жинағын таныстырды

23.05.2018

Қазақстан Президенті қорғаныс ведомстволарының министрлерімен кездесті

23.05.2018

Қызылордада жасырын казино ашқан азамат ұсталды

23.05.2018

Сотқа жүгінбей татуласуға болады

23.05.2018

«Петропавл–Қорған» бағытындағы тас жолға 27 миллиард теңге бөлінбек

23.05.2018

Маңғыстауда сот жүйесін жетілдірудің 7 бағыты талқыланды

23.05.2018

Петропавлда омарташы мамандар оқытыла бастады

23.05.2018

Қазақстандықтар жеке мәліметтеріне қолжетімділікке тыйым сала алады

23.05.2018

«Азаматтарға арналған үкімет» 8 млн адамның цифрлық сауаттылығын арттырмақ

23.05.2018

«Арсеналға» жаңа бапкер келді

23.05.2018

Елбасы V халықаралық «KADEX-2018» көрмесінің ашылу рәсіміне қатысты

23.05.2018

Алматыда «Жас өркен» жастар орталығы ашылды

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Думан АНАШ, «Егемен Қазақстан»

Мектеп вальсі туралы ой

Соңғы қоңырау – мектеп бітіруші түлектердің жанын тербететін аяулы сәт. Алабұртқан сезім, алып-ұшқан арман, үміт пен күдік. Одан өзге? Мектеп вальсі. Иә, мектеп вальсі туралы әр жүрек түкпірінде жазылмаған бір-бір шығарма бар шығар. Бұл – мектеп қабырғасымен, дос-құрбылармен ғана қоштасу емес, іште бұғып жатқан мөлдір, алғашқы алақұйын сезімдермен де қоштасу.

Қорғанбек АМАНЖОЛ, «Егемен Қазақстан»

Қызғаныш деген қызыл ит

Заты адам баласымен бірге жасасып келе жатқан, көнермес те көгер­мес сезімдердің бірі – қызғаныш. Адам­ның көзіне шел қапта­та­тын қара қыз­ға­ныштардан кекшілдік пен күн­шілдік, бақас­тық пен бақталастық қоз­дап, неше түрлі қылмыстар жасалып жата­ты­ны да ешкімге құпия емес. 

Талғат СҮЙІНБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Алматының алмасы. Шырын қайда?..

Алматы жұрты күнде жауған жауын­мен, түнде ұрған суықпен жағаласып жүріп Алатаудың бөктеріндегі биылғы алма бақ гүл шашқан көркем шақтан көз жазып қалған сыңайлы. Содан ба екен, біреу «Биыл алма гүлдеді ме?» десе, біреу «Биыл өзі алма бола ма?» дейді қамығып. 

Қарашаш ТОҚСАНБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Рух көтерудің жолы

Кейінгі өскелең жас ұрпақты патриот­тық рухта қалай тәрбиелейміз, ертеңгі ел қорғар өрендеріміздің бойына отаншылдық пен патриотизмді, елге, жерге деген сүйіс­пен­шілік сезімін  қалыптастырып, келешекте ержүрек, батыл болып өсулері үшін не істеуіміз керек деп,  жастардың ертеңгі тағдыры мен таңдауына жиі бас ауыртып, жанымыздың жабырқап жататыны рас.

Қамбар Ахмет,

Каспий мен Қара теңіздерді жалғау кімге тиімді?

Мамырдың екінші онкүндігінде ақпарат һәм саясат алаңында қызу тал­қыланған тақырыптың бірі – Қазақ­стан Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың Каспий мен Қара теңіздің арасын жал­ғайтын «Еуразия» каналын салу жөніндегі пікірі болды. 

Тағы да оқу

Пікірлер(0)

Пікір қосу