«Педагогикалық идеялар панорамасы» республикалық конкурсы жарияланды

Мектепке дейінгі, орта, қосымша, техникалық және кәсіптік, жоғары білім ұйымдары үшін бейне-сабақтар мен бейне-дәрістердің жыл сайынғы «Педагогикалық идеялар панорамасы» Республикалық конкурсы жарияланды.

Егемен Қазақстан
06.06.2018 4810

1. Жалпы ережелер

 Осы Ереже мектепке дейінгі, орта, қосымша, техникалық және кәсіптік, жоғары білім ұйымдары үшін бейне-сабақтар мен бейне-дәрістердің жыл сайынғы «Педагогикалық идеялар панорамасы» Республикалық конкурсын (бұдан әрі – Конкурс) өткізу және қатысу тәртібі мен талаптарын реттейді. 

Конкурс Қазақстан Республикасы Президентінің  Н. Назарбаевтың 2018 жылғы 10 қаңтардағы «Төртінші өнеркәсәптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері (7-тармақ – «Адам капиталы – жаңғырту негізі») атты Жолдауын іске асыру аясында өткізіледі.

1.1. Конкурс білім мазмұнының жаңару жағдайында мектепке дейінгі, орта, қосымша, техникалық және кәсіптік, жоғары білім ұйымдары педагогикалық қызметкерлерінің заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерін қолдану бойынша тиімді практикаларын және озық тәжірибелерін таныстыру мен тарату формаларының бірі болып табылады

1.2. Конкурсты өткізу білім беруді дамытып, озық педагогикалық практикаларға қолжетімділікті қамтамасыз етуге ықпал ететін болады. Конкурс педагогтардың кәсіби және ақпараттық-коммуникациялық құзыреттіліктерінің өсуіне қызмет етеді, ал олардың үздіктері қоғамдық мойындауды алады.

1.3. Конкурстың ұйымдастырушысы – «Өрлеу»  Біліктілікті арттыру ұлттық орталығы»  Акционерлік қоғамы (бұдан әрі - «Өрлеу» БАҰО» АҚ).

1.4. Конкурсты ұйымдастыру мен өткізу үшін Орталық ұйымдастыру комитеті (бұдан әрі - Ұйымкомитет) құрылады, оның құрамын Өрлеу» БАҰО» АҚ Басқармасы мен  өңірлік кезеңде Конкурсты ұйымдастыру мен өткізу үшін жауапты «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалының әрбір базасындағы Өңірлік ұйымдастыру комитетері (бұдан әрі - ӨҰК) анықтайды .

1.5. ӨҰК Төрағалары  «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалдарының директоры болып табылады».

1.6. Түскен бейне материалдарға бағалау жүргізу мақсатында әрбір өңірде Сараптама кеңесі құрылады, олар білім беру, оқыту әдістемесі, медиа технология саласындағы білікті мамандар қатарынан жасақталады және ӨҰК төрағасы бекітеді.

1.7. ӨҰК  Ұйымкомитет әзірлеген Конкурсты ұйымдастыру мен өткізу жөніндегі біріңғай іс-шаралар жоспары бойынша әрекет етеді және Сарапта кеңесінің жұмысын қамтамасыз етеді.

2. Мақсаты мен міндеттері

2.1 Конкурстың мақсаты – біріңғай ақпараттық-білім кеңістігінде заманауи педагогикалық тәжірибені жинақтау және насихаттау, педагогтардың ақпараттық-коммуникациялық және технологиялық құзыреттіліктерін арттыру.

2.2. Конкурстың міндеттері:

  • үздік педагогикалық практикаларға қолжетімділікті қамтамасыз ету;
  • білім беру қызметкерлерінің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту;
  • «Өрлеу» педагогтардың біліктілігін арттыру Ұлттық порталында үздік бейне-сабақтар мен бейне-дәрістер қорын жасау.

3. Конкурс мынадай бағыттарды қамтиды:

- мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудағы заманауи технологиялар;

- орта білім беруді оқытудағы заманауи технологиялар;

- техникалық және кәсіптік оқытудағы заманауи технологиялар;

- жоғары білімді оқытудағы заманауи технологиялар;

- қосымша білім беруді оқытудағы заманауи технологиялар.

4. Конкурстың тілі

Қазақ, орыс, ағылшын.

5. Бейнематериалдың түрі:

- дәріс (оқыту мен тәрбиелеу әдісі, белгілі бір саладағы идеялар жүйесін дәйекті монологтық баяндау);

- сабақ (оқу жұмысын ұйымдастыру формасы, осы жағдайда педагог оқу бағдарламасында айқындалған білім алушыларға қойылған дидактикалық және тәрбиелеу мақсаттарына қол жеткізу үшін саналуан әдістерді пайдалана отырып, нақты кесте бойынша тұрақты құраммен дәл белгіленген уақыт шеңберінде  жұмыс жасайды);

- ашық сабақ (өзінің жұмыс әдістерін көрсету мақсатында басқа оқытушылардың қатысуымен тәжірибелі оқытушы өткізетін сабақ, тәжірибе алмасу мен біліктілікті арттырудың маңызды құралы);

- практикалық/лабораториялық жұмыс (теориялық білімдерді тереңдету мен бекіту, дербес сынақтан өту дағдыларын дамыту мақсатындағы өздік практикалық жұмыс түрлерінің бірі);

- семинар (жетекшінің тапсырмасы бойынша жекелеген мәселелерді, проблемларды, тақырыптарды білім алушылардың өздігінен оқып үйренуіне құрылған, артынша материалды  баяндама, реферат түрінде рәсімдейтін және оны бірлесіп талқылайтын оқу процесінің формасы).

6. Конкурсқа қатысу тәртібі

6.1. Конкурсқа ведомстволық бағыныстылығына, меншік түрі мен нысанына қарамастан жиырма екі аталым бойынша білім беру ұйымдарының педагогикалық қызметкерлері қатыса алады. (1- қосымша).

6.2. Конкурсқа педагогтар жеке дара, сондай-ақ шығаршылық ұйымдар арқылы қатысуға құқылы.

6.3. Конкурсқа қатысушылар беретін бейне материалдар саны шектелмейді. Әрбір  бейне материалға Конкурсқа қатысу өтінімін толтыру қажет (2-қосымша).

6.4. Конкурсқа қатысуға бұрын жарияланбаған, басқа конкурстарға қатыспаған, интернет желісіне орналастырылмаған бейне материалдар жіберіледі.

7. Конкурсты ұйымдастыру және өткізу тәртібі

Конкурс үш кезеңде өткізіледі.

7.1. 1 кезең – даярлық, мыналарды қамтиды: Ұйымкомитетті, ӨҰК, Сараптама кеңестерін (өңірлік және Республикалық) құруды,  Конкурсты даярлау мен өткізу жөніндегі Ұйымкомитеттің біріңғай іс-шаралар жоспарын әзірлеуді; жарнама өнімдерін жасауды және оны таратуды; жіберілген бейне материалдарды жинақтау үшін қоржындық шешім жасауды. Әрбір филиалда жеке қоржын құрылады.

7.2. 2 кезең – Өңірлік.  Конкурстың өңірлік кезеңіне қатысушылар ӨҰК үшін «Өңірлік конкурс материалдары папкасындағы  қоржынға Конкурстық бейне материалдарды жүктеуі қажет. Бейне материалды жүктеген кезде файлдың атауы бейне-сабақтың және (немесе) бейне-дәрістің атауына сәйкес болуы тиіс. Бейне материалдың атауымен бірдей Конкурсқа қатысу ілеспе құжаты (2-қосымша) «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалының электронды мекенжайына жіберіледі.

Конкурстық жұмыстарды жинау кезеңі аяқталғаннан кейін ӨҰК барлық материалдарды өңірлік Сараптама кеңесіне береді.

Сараптама кеңесі 8.1. – 8.9. тармақтарына сәйкес конкурс жұмыстарына бағалауды жүзеге асырады және ӨҰК-ға Республикалық кезеңге қатысу үшін  әрбір аталым бойынша үш үздік жұмысты ұсынады (1-қосымша).

ӨҰК міндетті түрде Сараптама кеңесінің ұсынымдарын басшылықа ала отырып, Республикалық конкурсқа тапсырылған бейне материалдарды жетілдіру бойынша әдістемелік көмек көрсетуге тиіс.

7.3. 3 кезең  – Республикалық. Әрбір  филиалдың ӨҰК іріктеуден өткен және жетілдірілген бейне  материалдарды ілеспе өтініммен  Ұйымкомитетке жолдайды (2-қосымша). Ұйымкомитет Конкурстық бейне материалдарды YouTube-дегі «Өрлеу» БАҰО» АҚ Білім беру арнасына орналастырады.

Республикалық кезең Республикалық сараптама кеңесі мүшелерінің үздік жұмыстарды іріктеуімен аяқталады (бағалау критерийлері, 8.1. – 8.10 тармақ.).

7.4. Конкурстың қорытындылары «Өрлеу» БАҰО» АҚ сайтында орналастырылады.

7.5. Кезеңдер мерзімдері «Өрлеу» БАҰО» АҚ Басқармасының бұйрығымен анықталады».

7.6. Авторлық құқықтар.

Конкурсқа қатысушы өзінде кез келген нысанда және кез келген әдіспен пайдалануға болатын мүліктік және мүліктік емес (айрықша) авторлық құқықтың бар екендігіне кепілдік береді. Конкурсқа қатысушылар үшінші тұлғалардың  авторлық (сабақтас) құқықтарын бұзғандығы үшін жеке жауапкершілік көтереді.

Қатысушы тапсырған және Конкурста пайдаланылатын зияткерлік қызмет нәтижелеріне айрықша құқықтардың бұзылуына байланысты үшінші тараптардың талаптарын Конкурсқа қатысушы өз күштерімен және өз есебінен шешуге міндеттенеді.

Конкурсқа өз жұмысын жібере отырып, автор тапсырылған материалды Конкурстың ұйымдастырушысына  олардың ұйғарымы бойынша шектеусіз мерзім бойында ақысыз (сыйақы төлеусіз) шарт қоймай пайдалану  құқығын, Конкурсқа қатысқан бейнені жария тарату оның ішінде оны интернет желісіне, телебағдарламаларға орналастыру, шығармашылық жобаларға қосу, БАҚ-та жариялау, одан кейін тарату, шығармашылық өңдеу құқығын қоса алғанда (алайда олармен шектелмей) және т.б.)  автоматты түрде береді. Конкурсқа жіберілген жұмыстар (бейне) рецензияланбайды және қайтарылмайды.

Қатысушы Конкурсқа қатысуымен Конкурс ұйымдастырушысына дербес мәліметтерін (тегін, атын, әкесінің атын, электронды почтатасының мекенжайын, бейнелелеуді (фотографияны) және өзге дербес мәліметтерді) пайдалануға және өңдеуге өз келісімін береді.

Конкурсқа барлық қатысушылар өз аттарын, тектерін, әкесінің аттарын, және бейнелеулерді (фотографияларды) Конкурс ұйымдастырушысының сайтына орналастыруға, сондай-ақ баспасөз басылымдарына, радио- және телевизиялық хабарларға, Интернет-БАҚ-қа және ақпаратты өзге бұқаралық ақпарат құралдарында, You Tube, Facebook-ты қоса алғанда (шектеусіз) таратуға өз келісімін береді .

8. Конкурсты бағалау критерийлері:

8.1. Конкурс жұмысы мазмұнының конкурс бағыттарына сәйкестігі.

8.2. Өзектілігі, білім берудің заманауи талаптарына сай болуы, практикалық бағыттылығы және материалдың әдістемелік құндылығы.

Оқушылардың сабақтағы  жоғары ішкі ынталылығы және белсенді өздік і-әрекеті.

8.3. Білім беруде озық білім беру технологияларын және/немесе білім берудегі   

8.4. цифрлық технологиялардың жаңа жетістіктерін енгізу деңгейі.

8.5. Сюжеттік желіні құру қисыны.

8.6. Конкурстық жұмыста АКТ-құралдарды қолдану шеберлігі.

8.7. Бейне материалдың серпінділігі.

8.8. Көзбен көру қатарының сапасы. 

8.9. Дыбыс сапасы.

10. YouTube-дегі «Өрлеу» БАҰО» АҚ Білім беру арнасындағы көрсетілімдер саны.

8.1. – 8.9 тармақтары критерийлерінің әрқайсысы бойынша 0-ден бастап 2 балл беріледі (0 балл – бағалау критерийі көрсетілмеген, 1 балл – ішінара көрсетілген, 2 балл-толық көрсетілген).  Сараптама кеңесінің әрбір мүшесі балл қояды, одан кейін қорытынды болып табылатын орташа балл қойлады.

8.10. критерийі бойынша қағидалар мынадай – көрсетілімдер саны – 500-ге дейін – 0 балл; 501-ден бастап 1000 көрсетілімге дейін – 1 балл;  1001 көрсетілімнен астам – 2 балл

9. Конкурстық жұмыстарға қойлатын талаптар

9.1 Бейнематериалдардың техникалық сипаттамалары:

  • HD (1280x720)  бастап Full HD (1920x1080) дейін;
  • формат *.mp4.
  • бейнематериалдың хронометражы 20 минутқа дейін;
    1.  Ілеспе құжаттар:
  •   Конкурсқа қатысу үшін өтінім (2- қосымша);

10. Конкурстың Республикалық кезеңінің жүлде қоры:

Жүлделі орындар үшін ақшалай сыйақылар көделген. Жүлделі орындар әрбір тақырыптық бағыттар үшін анықталады (1,2,3 орындар жиырма екі аталымға берілетін болады).

Конкурсқа қатысу мәселесі бойынша «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалдары облыстардың және Алматы, Астана қалаларының педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру институттарына хабарласыңыз.

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

14.08.2018

Қара жолдың қасиеті

14.08.2018

Бұқар жырау Қалқаманұлының 350 жылдығына арналған көрме-байқауы өтті

14.08.2018

Қажымұқан көтерген тас

14.08.2018

Арал аумағында атқарылар шаруа көп

14.08.2018

«Хрущевкалардан» құтылудың тиімді тетігі

14.08.2018

Оқулық шығаруда олқылықтарға жол берілмеуі қажет

14.08.2018

Байзақ батыр кесенесі

14.08.2018

Жеті айдың қорытындысы бойынша экономикалық өсім 4% құрады — ҚР ҰЭМ

14.08.2018

Ұлы Абайдың туған күні тұңғыш рет Ташкентте тойланды

14.08.2018

Шәкәрімнің үш анығы

14.08.2018

Қолма-қол ақшасыз есеп айырысулар саны өсуде

14.08.2018

Цифрлы қаржы: тез, арзан, тиімді

14.08.2018

Дулат Исабековтің кітапханасы ашылды

14.08.2018

Бекболат Әдетов шыққан белестер

14.08.2018

Бес елдің мөрімен бекітілген құжат

14.08.2018

Курчатовта төрт жолақты бассейн салынады

14.08.2018

Инженерия үздіктері анықталды

14.08.2018

Ақтау саммиті әлем назарында

14.08.2018

АҚШ-тың Қазақстандағы елшісі ауысуы мүмкін

14.08.2018

Зейнетақымен қамсыздандыру заманға икемді ме?

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Сейфолла ШАЙЫНҒАЗЫ, «Егемен Қазақстан»

«Арбамен қоянға жетер» күн қайда?

1998 жылы Kodak фирмасында 170 мың адам жұмыс істеген екен және әлем бойынша саудаланған фотоқағаздың 85 проценті дәл осы фирманың үлесіне тиген. Небәрі бірнеше жылдың ішінде олардың бизнес-моделі жойылып, фирма банкрот болған. Бұл нені білдіреді?

Сұңғат ӘЛІПБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Аграрлық саладағы болашақ мамандықтар

Сарапшылардың болжамдарына қарағанда, әлемдік аграрлық салада 15-20 жылдың ішінде революциялық өз­герістер жүзеге асырылады. Жаңа тех­нологиялардың шапшаң қарқынмен дамуы, ғарыш кеңістігін игеруге көптеген елдердің құлшыныс танытуы, гендік инженерия ықпалының күшеюі, азық-түлікке сұраныстың артуы, бос жатқан жерлердің азаюы секілді факторлар әлем бойынша жаңа технологиялармен қаруланған жаңа тұрпатты ауыл ша­руашылығын қалыптастырады. Сөйтіп ауыл шаруашылығы өзгерістерге барынша баяу бейімделетін ең консервативті сала деген бұрынғы түсініктің көбесі сөгіледі.

Әлисұлтан ҚҰЛАНБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Бесінші саммит және Каспий «бестігі»

Кеше Ақтау қаласында Каспий маңы мем­лекеттері басшыларының Бесінші саммиті өтті. Аса маңызды халықаралық жиынға Қазақ­станның, Ресейдің, Әзербайжанның, Иранның және Түрікменстанның президенттері қатыс­ты. Тараптар Каспий теңізінің құқықтық мәрте­бесі, теңізде экономика, көлік-транзит, эколо­гия, қауіпсіздік және басқа да салалар бойын­ша ынтымақтастық орнату мәселелерін талқылады. 

Қорғанбек АМАНЖОЛ, «Егемен Қазақстан»

Шалдың баласы

Қазақ менталитетінің өзіне тән тағы бір ерекшелігін айқындап, бекзат болмысын ажарлап әмбе сақтап келе жатқан әдет-ғұрыптарының бірі отбасындағы үлкен баланы, әсіресе ұлдың тұңғышын ата-әжесінің бауырына салу дер едік. Ол атасының баласы болып өседі. Шалдың баласы құдайдың еркесі, оны ешкім бетінен қақпайды. 

Жақсыбай САМРАТ, «Егемен Қазақстан»

Халық санының артуы – елге құт

Халық санының артуы Қазақстан сияқты жер көлемі үлкен, халық саны аз мем­лекеттерге ежелден маңызды мәселе­лердің бірі болып келеді. 

ҰҚСАС ЖАҢАЛЫҚТАР

Тағы да оқу

Пікірлер(0)

Пікір қосу