Алакөлге ұшақ билетінің құны екі есе қымбаттаған

«Жақында Үржар ауданына барып қайттым. Барғанда аудан орталығына дейін ұшаққа 10 мың теңге төледім. Өскеменге қайтайын деп әуежайға келсем билет бағасы 22 мыңнан асып жығылыпты. Не болса да билет алайын деп кассаға барсам, «ұшақ ұшпайды» деді. «Неге?» десем, «ұшатын кісі жоқ» дейді. Әрине 22-23 мыңға кім ұшсын?! Астана мен Алматыдан қатынайтын бағыттардың бағасынан да жоғары. Бұдан кейін Алакөлге демалушылар қайдан келсін?! Суға шомылу маусымы кезінде бағаны төмендеткеннің орнына көтергендерін қалай түсінеміз?» дейді Өскемен қаласының тұрғыны, жазушы Әлібек Қаңтарбаев.

Егемен Қазақстан
13.06.2018 2120

Мән-жайды білейік, тұрғындар тарапынан түсіп жатқан өтініш-тілектерді жеткізейік деп облыстық жолаушы­лар көлігі және автомобиль жолдары басқармасына хабарластық. Басқарманың жолаушы көлігі бөлімінің басшысы Айжан Рахымбаевамен сөйлескенімізде, ол «Өскемен-Үржар» әуе бағытының бағасы 1 маусымға дейін 10 мың теңге болғанын, бұған облыстық бюджеттен арнайы субсидия бөлінгенін, ал 1 мау­сымнан бастап ұшақ бағасы 22 мың теңгеге дейін қымбаттағанын айтты. «Бюджетті оңтайландыру үшін жазда коммерциялық бағытқа ауысқан болатынбыз. Дегенмен де бұл мәселені қайта қарастыруға әзірміз. Егер жолаушылар 22 мыңды қалтаға салмақ салады деп жатса, бұрынғы бағасын қайта қалпына келтіруге болады», дейді бөлім басшысы.

Облыстық туризм және сыртқы байланыстар басқармасына қарас­ты туристік ақпараттық орталықтың берген мәліметтеріне сүйенсек, қазіргі уақытта Үржарға үш әуе бағыты қарас­тырылған. Олар – «Өскемен – Семей-Үржар», «Алматы – Үржар», «Астана – Үржар» бағыттары. 2018 жылы субсидия ретінде «Өскемен – Семей – Үржар» бағытына облыстық бюджеттен 162 млн, республикалық бюджеттен «Алматы-Үржар» бағытына 71 млн, «Астана-Үржар» бағытына 63 млн теңге бөлініпті. Аталған әуе бағыттарына көз салсаңыз, Астана (19 500 теңге) мен Алматыдан (16 мың теңге) Үржарға тікелей қатынайтын ұшақтардың бағасы Өскемен мен Семейден (22 мың теңгеден басталады) әлдеқайда арзан екенін аңғарасыз. 

Түйін

Ұшақтың жайы әзірге осындай болып тұр. Қатынас мәселесін қозғағаннан кейін Алакөлге жүреді делінген пойыз жайында да айтпасқа болмайтын секілді. Жақында газетімізде «Алакөлге 15 маусымнан бастап пойыз жүреді», «плацкарттың бағасы – 2800, купенің бағасы – 4000 теңге болады» деп оқырмандардан сүйін­ші сұраған болатынбыз. Жағымды жаңа­лықты облыс әкімі Даниал Ахметов Үржар ауданына жасаған жұмыс сапары бары­сында жеткізгенін де айтқанбыз. «Жөн­ болған екен. Әйтпесе Үржардың жолы­мен Алакөлге жеткенше сілікпеміз шығып жүруші еді» деп біраз жұрт қуа­нып, алғыстарын жаудырып еді. Енді міне соңғы апталарда: «Алакөлге пойыз жүре ме, жүрмей ме? Нақтысын айты­ңы­здаршы», деп темір жол вокзалына хабарлас­сақ, «бізде ондай ақпарат жоқ» деген жауап алдық.

Азамат ҚАСЫМ, 

«Егемен Қазақстан»

Шығыс Қазақстан облысы

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

14.08.2018

Дзюдошы қыздар үш жүлде алуды көздеуде

14.08.2018

Делдалшылар көмір бағасын қолдан жасап отыр

14.08.2018

Астанада «Сергек» камераларының көмегімен 2 мыңға жуық әкімшілік құқық бұзушылық анықталған

14.08.2018

Құқықтық талапты сақтаса шетел телеарналарына шектеу жоқ - Дәурен Абаев

14.08.2018

БҰҰ Бас хатшысы Каспий теңізінің құқықтық мәртебесі туралы конвенцияға қол қоюын құптайды

14.08.2018

Қорытынды көрсеткіштер көңілге қонымды

14.08.2018

Қара жолдың қасиеті

14.08.2018

Бұқар жырау Қалқаманұлының 350 жылдығына арналған көрме-байқауы өтті

14.08.2018

Қажымұқан көтерген тас

14.08.2018

Арал аумағында атқарылар шаруа көп

14.08.2018

«Хрущевкалардан» құтылудың тиімді тетігі

14.08.2018

Оқулық шығаруда олқылықтарға жол берілмеуі қажет

14.08.2018

Байзақ батыр кесенесі

14.08.2018

Жеті айдың қорытындысы бойынша экономикалық өсім 4% құрады — ҚР ҰЭМ

14.08.2018

Ұлы Абайдың туған күні тұңғыш рет Ташкентте тойланды

14.08.2018

Шәкәрімнің үш анығы

14.08.2018

Қолма-қол ақшасыз есеп айырысулар саны өсуде

14.08.2018

Цифрлы қаржы: тез, арзан, тиімді

14.08.2018

Дулат Исабековтің кітапханасы ашылды

14.08.2018

Бекболат Әдетов шыққан белестер

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Сейфолла ШАЙЫНҒАЗЫ, «Егемен Қазақстан»

«Арбамен қоянға жетер» күн қайда?

1998 жылы Kodak фирмасында 170 мың адам жұмыс істеген екен және әлем бойынша саудаланған фотоқағаздың 85 проценті дәл осы фирманың үлесіне тиген. Небәрі бірнеше жылдың ішінде олардың бизнес-моделі жойылып, фирма банкрот болған. Бұл нені білдіреді?

Сұңғат ӘЛІПБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Аграрлық саладағы болашақ мамандықтар

Сарапшылардың болжамдарына қарағанда, әлемдік аграрлық салада 15-20 жылдың ішінде революциялық өз­герістер жүзеге асырылады. Жаңа тех­нологиялардың шапшаң қарқынмен дамуы, ғарыш кеңістігін игеруге көптеген елдердің құлшыныс танытуы, гендік инженерия ықпалының күшеюі, азық-түлікке сұраныстың артуы, бос жатқан жерлердің азаюы секілді факторлар әлем бойынша жаңа технологиялармен қаруланған жаңа тұрпатты ауыл ша­руашылығын қалыптастырады. Сөйтіп ауыл шаруашылығы өзгерістерге барынша баяу бейімделетін ең консервативті сала деген бұрынғы түсініктің көбесі сөгіледі.

Әлисұлтан ҚҰЛАНБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Бесінші саммит және Каспий «бестігі»

Кеше Ақтау қаласында Каспий маңы мем­лекеттері басшыларының Бесінші саммиті өтті. Аса маңызды халықаралық жиынға Қазақ­станның, Ресейдің, Әзербайжанның, Иранның және Түрікменстанның президенттері қатыс­ты. Тараптар Каспий теңізінің құқықтық мәрте­бесі, теңізде экономика, көлік-транзит, эколо­гия, қауіпсіздік және басқа да салалар бойын­ша ынтымақтастық орнату мәселелерін талқылады. 

Қорғанбек АМАНЖОЛ, «Егемен Қазақстан»

Шалдың баласы

Қазақ менталитетінің өзіне тән тағы бір ерекшелігін айқындап, бекзат болмысын ажарлап әмбе сақтап келе жатқан әдет-ғұрыптарының бірі отбасындағы үлкен баланы, әсіресе ұлдың тұңғышын ата-әжесінің бауырына салу дер едік. Ол атасының баласы болып өседі. Шалдың баласы құдайдың еркесі, оны ешкім бетінен қақпайды. 

Жақсыбай САМРАТ, «Егемен Қазақстан»

Халық санының артуы – елге құт

Халық санының артуы Қазақстан сияқты жер көлемі үлкен, халық саны аз мем­лекеттерге ежелден маңызды мәселе­лердің бірі болып келеді. 

ҰҚСАС ЖАҢАЛЫҚТАР

Тағы да оқу

Пікірлер(0)

Пікір қосу