Қоғамдық бірлестік төрағасы Дәурен Бабамұратовтың айтуынша, 2017 жылы ұйым «Бағдаршам» орталығының жұмысын жемісті жүзеге асырды. Мұнда ағылшын тілі мен тігін курсы, дизайнерлік өнер тегін оқытылды. Әрі танымал тұлғалармен кездесулер өтіп, шеберлік дәрістері ұдайы ұйымдастырылды. Осылайша жастардың қолы босаған сәтте алатын бағдары «Бағдаршам» болды.
Бұл мәселемен айналыспасақ, жастар қоғамнан шеттей береді. Бұл адамның психикасын өзгертіп, бағыт-бағдары мен ұстанымдарына, өзін-өзі айқындауы мен өмір салтына қатты ықпал ететін қатерлі құбылыс. Әрқайсысымыз болашағымызды осы қаламен байланыстырамыз. Жастар үшін ең басты құндылық – жұмыс! Нақты бір кәсіпте ысылмаған жастарға жұмыс табу оңай емес. Сондықтан «Бағдаршам» орталығында 150-ден астам адам ағылшын тілін үйреніп шықты. Компьютерлік сауаттылық пен тігін курстарында 200-ден астам жан тегін білім алды. Мемлекеттік қызметкерлермен, қаржы және экономика, саясат пен әлеумет саласындағы мамандармен кездесу ұйымдастырылып, түрлі сауалға жауап алынды. Заңгерлік кеңес аясында 50 адам тегін кеңес алды. Мұның бәрін тегін, ең бастысы шын көңілмен іске асырдық. Орталық аясында іске асқан шығармашылық сайыстар, интеллектуалды ойындар мен фестивальдардың өзі бір төбе, – дейді Д. Бабамұратов.
Қазір жастардың өмірін әлеуметтік желілер мен интернеттен бөліп қарауға болмайды. Әлеуметтік желілердің өз жұлдыздары мен танымал тұлғалары болады. Олардың өзіндік өмір сүру дағдысы мен трендтері бар. Интернетте блогерлердің танымалдылығы мен әртараптығы жастарға үлгі болуда. Бірі білім, бірі ғылым, бірі бизнес жайлы жазып, тақырыптарын алға сүйрейді. Сондай жастардың басын қосу мақсатында, Zhastar Online жобасы өтті. Ұйымның өткен жылы жүзеге асырған жобаларының ішіндегі ең негізгісінің бірі осы. Жоба электронды форматта болғандықтан, мыңдаған адамды қамтиды. Almatyzhastary.kz ресми сайты түбегейлі жаңарып, жастарға арналған дербес электронды порталға айналды. Мұнда жұмыс ұсыныстары, білім жобалары, мәдени шаралар туралы өзекті ақпарат тұрақты жарияланады. Бұл жастарға жұмысқа тұруға, білім алуға, бос уақытын ұйымдастыруға пайдасын тигізді. Бұдан бөлек жоба аясында жаңа медиа саласында мамандарды дайындауға бағытталған 15 семинар өтті. Сонымен қатар блогерлер мен жастар арасында кездесулер ұйымдастырылып, Алматының тарихына, мәдениетіне, көрікті жерлеріне байланысты бейнероликтер түсірілді.
Жастар ұйымы ұсынған деректерге қарасақ, Алматыда ресми түрде жұмыс істейтін 57 базар бар. Онда мыңдаған жас нәпақа іздеп жүргені аян. Әрқайсысының арманы мен әуес істері бар. Біреуінде мүмкіндік болса да, уақыт жоқ, енді бірінде керісінше. Сондықтан осы мәселені реттеп, базар жастары арасында футболдан, волейболдан турнирлер ұйымдастырылды. Мақсат – базар жастарына саламатты өмір салтын насихаттау және мемлекет тарапынан жастарға арналған қолдауды сездіру. «Дүйсенбілік футбол» және «Дүйсенбілік волейбол» атты спорттық шараларға қаладағы барлық базар жастары қатысты.
«Көзқарас» пікірталас клубы білім қуған студент-жастардың арман-мақсатына сәл де болса ықпал етеді. Түрлі тақырыпта апта сайын клуб отырысы мен дөңгелек үстел ұйымдастырып, жастардың өз ортасын қалыптастырды. Сондай-ақ сарапшы ретінде мемлекеттік құрылым мен Алматы қаласы қоғамдық кеңес өкілдері, мәслихат депутаттары және белгілі саясаттанушылар мен қоғам белсенділері жастармен ой бөлісті.
Қоғамдық бірлестік басшысы Қазақстан ажырасу жағынан ТМД елдері арасында үштікке еніп отыр дегенді алға тартады. Шаңырақ көтерген жастардың үштен бір бөлігі бес жылдың ішінде айырылысады. Бұл қауіпті ахуал. Сондықтан отбасы құндылығын насихаттау аса маңызды.
Осы орайда ажырасу мәселелерін, түрлі отбасылық жанжалдарды шешуді үйретіп жүрген сарапшылардың қатысуымен семинар-тренингтер ұйымдастырылды. Алматы қаласының барлық жоғары оқу орындарында «Отбасы құндылығы» акциясы өтті.
Жас отбасыларға 150 дана ақпараттық-әдістемелік жинақ таратылды.
Жоба аясында «Жас отбасы» байқауы ұйымдастырылды.
– Қай мекеменің есігін ашсаңыз да ең алдымен жұмыс тәжірибесі мен өтілін талап етеді. «Ал егер ешкім жұмысқа алмаса, онда өтіл де, тәжірибе де қайдан пайда болмақ?» деген заңды сұрақ туындайды. Біз жұмыс өтілі жоқ, тәжірибесі аз, бірақ жұмыс істеуге құлшынып тұрған жастарға мүмкіндік сыйлау мақсатында еңбек өтілін қажет етпейтін жұмыс жәрмеңкелерін ұйымдастырдық, – дейді қоғамдық ұйым жетекшісі.
Жәрмеңкеге 50-ден астам компания қатысты. Оның ішінде «Қазақ Эйр», «Эйр Астана», «Ақсай нан», «Макдональдс», «Яндекс Такси», «Эко ТАКСИ», «Цин-Каз», «Сулпак» сынды ірі компаниялар да болды.
– Жәрмеңкеде байқағанымыздай, жұмыс берушілерге ең алдымен жұмыс іздеушінің жоғары білімі емес, өмірлік ұстанымы мен көшбасшылық қасиеттері маңызды. Сондықтан жастарға, ЖОО мен колледж түлектеріне арнап арнайы оқыту тренингтерін ұйымдастырдық. Тренингтерде ең алдымен жоғары оқу орындарында оқытылмайтын, алайда жұмыс іздеу барысында маңызды болып табылатын түйіндеме толтыру, көшбасшылық қасиеттерді ояту және дамыту, жұмыс берушімен тіл табысу, жеке кәсіп ашу сынды аса маңызды дәрістер қамтылады, – дейді Д.Бабамұратов.
Айнаш ЕСАЛИ,
«Егемен Қазақстан»
АЛМАТЫ