Астанадағы қоғамдық көліктер саласында қызмет ететін тасымалдаушылардың табысы дұрысталды

Электронды төлем жүйесі мен сараланған тариф енгізілгеннен бері Астана қаласындағы қоғамдық көліктер саласында қызмет ететін тасымалдаушылардың табысы дұрысталды. Бұл жайлы «Нұр Отан» партиясы қалалық филиалының мәслихат депутаты Илья Мещеряков төрағалық еткен көшпелі отырыста айтылды.  Сондай-ақ жиында астаналық жолаушылардың 90%-і жол төлем картасын қолданатындығы мәлім болды. Басқосуда одан бөлек жаңа көлік құралдарын құру және «Астана LRT» компаниясының қызметі талқыланды. Атап айтқанда, City Bus, «Bus Lane айрықша жолақтар», «Астана қаласының көлік қоятын кеңістігін басқару» және «Астананың жаңа тасымалдау жүйесі – LRT» сияқты жобалар қарастырылды. 

Егемен Қазақстан
10.08.2018 908

Сараланған тарифті енгізу­­дің алғашқы нәти­желеріне ке­лер болсақ, бұл жайында «Аста­на LRT» ЖШС басшысы Бек­­мырза Игенбердинов айтып бер­ді. Оның ай­туын­­ша, ең бас­тысы та­сы­­мал­даушылардың табысы айқын көріне бас­таған. «Сараланған тариф­ті енгізерден бұрын жасал­ған болжам бойынша, басқа табыс сомасын күт­кен болатынбыз, бірақ екі аптадан соң, басқа со­ма­ға куә болдық, яғни парк­тердің табысы  15%-ке өскен», дейді компания бас­шы­сы. Ол аталған көр­сет­кіштің әрі қарай да жоғарылауын кү­те­тін­дігін айтады. Сонымен қатар компания алдағы уақытта карта тұтынушыларының үлесін 95-98%-ке дейін жет­кізуді жоспарлап отыр. Сонда көпшілікке тасымал­даушылардың шына­йы табыстарын көрсетіп, жыл соңын­да тарифтік саясат бойынша ұсыныстар жасау оңайға түспек.

Сонымен қатар көшпелі оты­рыс­та автобустарға ал­дың­­ғы есіктен кіру уа­қыт алатыны туралы халық­тың шағымына қатысты пікірталас орын ал­ды. Са­рап­­шы топтың айтуын­ша, бұл тәртіп билетсіз жо­лау­­шыларды анықтау үшін қажет. Аталған ло­гис­тика қызметі ха­­лық­­­­­аралық тәжірибе не­гі­зін­­де енгізілген. Компа­ния қызмет­керлері Ас­та­на қалалық ішкі іс­тер департаменті мен жол-па­трульдік қыз­ме­тімен бірге қоғамдық кө­лік тәртібін бақы­лауды күшейтіп жатқанды­ғын мәлімдеді.

Сондай-ақ кәсіпорын бас­­шысы Б.Игембердинов ағым­дағы жылы  жолақы­құны кө­терілмейтінін, тарифтер бо­йын­ша барлық шешімдер автопарктердің жұмысын субсидиялау дең­­гейін және ондағы жұ­мыс­­тарды мұқият талдап, қо­ғамдық талқылаудан кейін жасалатынын ескерт­ті.

Отырыста қоғамдық кө­лік­­тер­дегі қызмет көр­сету мә­де­ниеті, оның ішін­де, жүр­гі­зушілердің кә­сіп­қойлығы мен жүріс-тұ­рысы мәселесі де кеңі­нен­ талқыланды. «Әр жүр­­­гі­зуші адам тасымалдап келе жатқандығын тү­сінетіндей, біртіндеп қа­рым-қатынастарын түзеп ке­леміз. Автопарктердің бас­шылығымен сөйлестік, қазір олар да жүргізушілер сапалы қызмет ету үшін жалақысын көтергенін алға тартты», дейді компания басшысы.

Бұдан бөлек, жиында «Ас­та­наның жаңа тасы­малдау­ жүйесі - LRТ» жо­ба­сын жүзеге асы­ру жағы талқыланды. Бұл Нұрсұлтан Назарбаев ха­лық­­аралық әуежайынан «Нұр­лы жол» темір жол вокзалына де­йін­­гі аумақты қамтиды. Же­ңіл рельсті көлік LRT – эко­логиялық таза­лыққа, жолау­шы­лар­дың көптігіне және жоғары жайлылық деңгейіне ба­ғытталған жетілдірілген та­сымалдау жүйесі болмақ. Олардың айтуынша, екі түрлі стансалар автокөлік жолдарының шетінде және оның орталық бөлігінде орналасады. Стансалардың арасындағы қашықтық 800-ден 1000 метрге дейін болмақ. Оған келешекте жер асты немесе жер үсті жолдары арқылы да кіруге болатынын айта кеткеніміз жөн.

Сонымен қатар жиын­да елордадағы автобус парк­терінің қозғалыс құра­мын жаңарту мәселесі айтылды. Қазір Астана автобустар паркі City Bus-1, City Bus-2 жобаларының аясында жаңартылып жатыр, соның арқасында 400-ге жуық ескірген кө­лік­тер пайдаланудан шы­ғарылған. Оның орнына сал­қындатқыштармен, жылыту, ақпараттандыру және видеобақылау жүйесімен жабдықталған жаңа, жайлы көліктер алынған.

Сондай-ақ Астана қа­ласында электробустар мен гибридті автобустарды енгізу жоспарлануда. Қа­зіргі таңда бұл қоғамдық кө­ліктер бас қаланың қо­лайсыз климаттық жағ­дайында жұмыс істеу үшін сынақтан өтіп жатыр.

Мирас АСАН,
«Егемен Қазақстан»

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

17.08.2018

«Корея» синдромы

17.08.2018

Жақсы іс жалғасын табады

17.08.2018

ШҚО-да Шәкәрімнің160 жылдығы тойланып жатыр

17.08.2018

Шекарадағы құқық бұзушылық азайып келеді

17.08.2018

Сүт өнімдеріндегі баға теңсіздігі белең алып тұр

17.08.2018

Ауыл кооперативінің артықшылығы

17.08.2018

Отандық балмұздақтардың 10 тоннасы Алматыдан Шанхайға жіберілді

17.08.2018

Басты бағыт – цифрландыру

17.08.2018

Жамбылда ет экспорты мың тоннаға артады

17.08.2018

Рустам МИННИХАНОВ: Экономикалық байланысты кеңейтуге мүдделіміз

17.08.2018

Солтүстік Қазақстан университеті 1702 грант ұттып алды

17.08.2018

Сапар Өтемісұлы туралы сыр

17.08.2018

Күншуақ қаласындағы жазушы

17.08.2018

Тұлға тағылымы

17.08.2018

Қарағандыда «Мерейлі отбасы-2018» байқауының облыстық кезеңі өз мәресіне жетті

17.08.2018

Қостанайлық диқандардың биылғы кеусені 5 миллион тоннадан кем болмайды

17.08.2018

Тілтолғақ пен тілтұтқа

17.08.2018

Елімізде халықаралық музыкалық байқау басталады

17.08.2018

«Шахтер» саябағында салынған бассейн құрылысы қала тұрғындарын таңғалдырды

17.08.2018

Жезқазғандағы жекеменшік Диснейленд

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Қорғанбек АМАНЖОЛ, «Егемен Қазақстан»

Тілтолғақ пен тілтұтқа

Әлеуметтік желіден «Астана қаласы­ның қаракөз балдырғандары қазақша сөй­лемейтіні несі?» деген сыңайдағы сұрау­лы сөйлем, қобалжулы пікірді көзіміз шалып ойланып қалдық, қапаландық. 

Жылқыбай ЖАҒЫПАРҰЛЫ, «Егемен Қазақстан»

Ертеңгі ұрпақтың да еншісі бар

Қойнауы құт қазақ жері тәуел­сіз­дігі­міздің ширек ғасырдан асқан шежіресінде ел экономикасын тұралап қалу қасіретінен сақтап келеді. 

Қарашаш ТОҚСАНБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Мәдениетке мән берсек...

Үйіміздің жанындағы азық-түлік сататын дүңгіршекке соңғы кезде сатушы құтаймай-ақ қойды, жиі-жиі ауысады. Бұрын тіпті мұнда сатушы қыздардың Павлодардан қатынап істейтінін естіп-біліп жүретінбіз. «Екі апта Астанада сауда жасасақ, екі апта бала-шағамыздың қасында болғанға мәзбіз. Ауылдан қалаға қатынап істеудің азабы мен машақаты мұндайды бастан өткізген адамға ғана мәлім. 

Сейфолла ШАЙЫНҒАЗЫ, «Егемен Қазақстан»

«Арбамен қоянға жетер» күн қайда?

1998 жылы Kodak фирмасында 170 мың адам жұмыс істеген екен және әлем бойынша саудаланған фотоқағаздың 85 проценті дәл осы фирманың үлесіне тиген. Небәрі бірнеше жылдың ішінде олардың бизнес-моделі жойылып, фирма банкрот болған. Бұл нені білдіреді?

Сұңғат ӘЛІПБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Аграрлық саладағы болашақ мамандықтар

Сарапшылардың болжамдарына қарағанда, әлемдік аграрлық салада 15-20 жылдың ішінде революциялық өз­герістер жүзеге асырылады. Жаңа тех­нологиялардың шапшаң қарқынмен дамуы, ғарыш кеңістігін игеруге көптеген елдердің құлшыныс танытуы, гендік инженерия ықпалының күшеюі, азық-түлікке сұраныстың артуы, бос жатқан жерлердің азаюы секілді факторлар әлем бойынша жаңа технологиялармен қаруланған жаңа тұрпатты ауыл ша­руашылығын қалыптастырады. Сөйтіп ауыл шаруашылығы өзгерістерге барынша баяу бейімделетін ең консервативті сала деген бұрынғы түсініктің көбесі сөгіледі.

ҰҚСАС ЖАҢАЛЫҚТАР

Тағы да оқу

Пікірлер(0)

Пікір қосу