Бақыт іздеген әйел

​Тұп-тура 140 жыл бұрын жазылған Лев Толстойдың «Анна Каренина» романынан әр режиссер «өз тақырыбын» тауып, өзінше сахналап келеді. Бүгінде әлемдік классикаға айналған шығарма желісі бойынша тағы бір қойылым көпшілік назарына ұсынылды.
Егемен Қазақстан
20.04.2017 5340

Астананың М.Горький атындағы мемлекеттік орыс драма театрында литвалық режиссер Агнюс Янкявичюстің жетекшілігімен «Анна Каренина» сахналанды. Драмалық монтажда режиссердің образдық шешімді ойластыруда азаматтық көзқарасы алдыңғы орынға шыққан. 

«Барлық бақытты отбасылар бір-біріне ұқсайды. Ал, бақытсыздарының тарихы әрқилы» деп басталатын сөйлем романның бүкіл жүгін арқалап тұрғандай. Экспозициядағы екеудің айтысы спектаклдің атмосферасын бірден аңғартады. Кейіпкерлер арасындағы қарым-қатынас, оқиға өзгерісі жұбайлық ұрыс-керіс барысында әйгілене түседі. Режиссер А.Янкявичюс: «2013 жылы М.Горький театрының басшылығы осы тақырыпты сахналауға ұсыныс айтқанда, келіспеген едім. Биыл екіжақты келісімшарт негізінде заманауи өзге шығармаларымды беріп едім, әртүрлі этикалық көзқарас тұрғысынан қабылданбады. Есесіне «Анна Каренинаны» тағы ұсынды. Алғашқыда не істеуге болады деп ойладым. Себебі бұл тақырыпты сахналамақ түгілі, қойып көрсем деген мақсатым да болмаған еді. Өйткені роман – өте әдеби, театр жанрына бейімделе қоймайтын күрделі шығарма. Дегенмен кейде авантюраны ұнататыным бар, ұсынысты осы себепті қабылдадым»,– дейді.

Тұрмыстағы сылқым әйел Анна Каренинаның бекетте жас офицер Вронскиймен кездейсоқ ұшырасуының соңы немен тынарын сол кезде ешкім білмеген-тұғын. Қойылымнан жалындаған махаббат жолындағы күрес пен жанпидалық іздесеңіз, жаңылысқан болар едіңіз. Жанұшыра бақыт іздеген бақытсыз әйелдің жандалбасалауы латвиялық режиссердің көркем шығарма табиғатын өзге қырынан танытқан поэтикалық шешімі деп айтар едік.

– Өз жұмысым туралы айта қоюға бейілді емеспін. Әдетте Анна Каренина туралы айқанда махаббат тарихы, лирика, сезім туралы сөз қозғап жатады. Құдай сақтасын, бірақ мен бұл шығарманың бойынан мұндай ештеңе көріп тұрғаным жоқ, – дейді режиссер.

Спектаклдің көркемдік, идеялық мазмұнын ашуда Анна Каренина, жұбайы Алексей Каренин мен көңілдесі Алексей Вронский үштігінің маңызы зор. Әжімді жүзіне қасірет ізі ұялаған Александр рөліндегі Роман Чехонадский сахнаны арпалыс майданына айналдыра алды. Сахналық бейненің жан-дүниесін түсініп, психофизикасын сезіне білген екінші жан болса, ол – Светлана Фортуна (Анна Каренина). Көз жасымен де, шат күлкісімен де көрермен ойына қозғау сала білген актрисаның суреткерлік тұлғалығы айшықтала түскендей.

Ішкі сарай және шынай зауықпен ойнап шыққан жұлдызды актер труппасында бұлардан бөлек Максим Ященко (Алексей Вронский), Александр Корженко (Стива Облонский), Нина Дроботова (Лидия Ивановна), Сергей Маштаков, Оксана Бойко мен Санжар Рахимов бар.

Оқиға бастан-аяқ Аннаның жатын бөлмесіндегі қос төсек маңайында өрбиді. Күңгірт сахнадағы кеуделері кек пен ызаға, өкпе мен ренішке толы кейіпкерлердің алқынысы бірсарындылығымен спектакльдің темпоритмін түсіріп жібергендей.

Қойылым туралы қандай да бір сәуегейлік танытудан аулақпыз, тек жазушының шығармашылығын қадір тұтатын, рухани «пір» санайтын оқырман қауым бей-жай қалмаса керек.

Ая ӨМІРТАЙ,

«Егемен Қазақстан»  

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

28.05.2018

Павлодарда «Жасыл ел» еңбек жасағының ХIV маусымы басталды

28.05.2018

Қарағандыда қоғамдық кеңес құрылды

28.05.2018

Маңғыстауда цифрландыру жұмыстары қалай жүруде?

28.05.2018

Кәсіпкерлерге қысастық жасалып отыр

28.05.2018

Құтқарушыларды қолдау қажет

28.05.2018

Балалар туризмін дамыту өзекті

28.05.2018

Темір жол тасымалына жолаушылардың көңілі толмайды

28.05.2018

Заң жобаларының сапасын арттыру жолы ұсынылды

28.05.2018

Қостанай облысында мемлекеттік бағдарламалар сәтті жүзеге асып жатыр

28.05.2018

Павлодар мен Уфа арасы жақындай түсті

28.05.2018

Қарағанды облысында төртем дүниеге келді

28.05.2018

Этноойындар олимпиадасы елімізде өтуі мүмкін

28.05.2018

Қазақ философиясының бес томдығы жарыққа шықты

28.05.2018

Бэйлдің бенефисіне айналған финал

28.05.2018

«Арландар» WSB финалына шықты

28.05.2018

УЕФА Суперкубогы Алматыда өтпейтін болды

28.05.2018

Батыр Жүкембаев WBC Continental Americas чемпиондық атағын жеңіп алды

28.05.2018

Денис Тен спорттық киімін экспозицияға тапсырды

28.05.2018

«Өрлеудегі» елеулі өзгерістер

28.05.2018

Қазақ баспасөзі: өткені, бүгіні және болашағы

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Жылқыбай ЖАҒЫПАРҰЛЫ, «Егемен Қазақстан»

Қатер қайдан демеңіз...

Алыс болашағымыз түгілі, бүгінгіміздің өзі бұлыңғырланған мына заманда қатер қайдан дейтін емес. Дуалы ауыз сарап­шылардың айтуынша, таяу болашақтағы екі-үш жыл жаһандық экономика үшін ғана емес, сонымен бірге әлемдік саясат пен халықаралық жағдай үшін д­е аса­ қауіпті сын-қатерлерге толы болға­лы тұр. 

Жолдыбай БАЗАР, «Егемен Қазақстан»

Діни еркіндік пен бетімен кетушілікті ажырата білейік

Қазақта «Дінің тұрсын дін аман» деген ізгі тілекке негізделген, жамағат жиі айтып жүретін нақыл сөз бар. Осы нақылдың ішкі өзегіне тереңірек үңілетін болсаңыз, оның мән-маңызының қаншалықты жоғары екенін аңғармай қалуыңыз мүмкін емес.

Арнұр АСҚАР, «Егемен Қазақстан»

Жаһандық экономика жаңғырығы

Соңғы жылдары әлемдік экономикада өсім көлемі төмендеп, халықаралық сауданың даму қарқыны баяулағаны мәлім. Отандық сарапшылардың пайымдауынша, жаһандық саясаттағы қатынастардың күрделене түскеніне байланысты биылғы жылы да экономикалық көрсеткіштер көңіл көншітерлік деңгейге көтерілмеуі мүмкін. 

Талғат БАТЫРХАН, Егемен Қазақстан

Музей – тарихпен тілдесу мүйісі

Аспан асты, жер үстінде өсіп-өн­ген қай халықтың болмасын адамзат тари­хы­нан алар орны олардың ғаламдық өрке­ниет көшін ілгерілетуге қосқан ірілі-ұсақ­ты жетістіктерімен өлшенері талас тудырмаса керек. 

Сүлеймен МӘМЕТ, «Егемен Қазақстан»

Мәселе мамандық таңдауда емес, оқу бітірген соң жұмыс табуда

Абайдың жиырма бесінші сөзіндегі «Мына мен айтқан жол – мал аяр жол емес. Құдайдан қорық, пендеден ұял, балаң бала болсын десең – оқыт, мал аяма! Әйтпесе бір ит қазақ болып қалған соң, саған рақат көрсетер ме, өзі рақат көрер ме, яки жұртқа рақат көрсетер ме?» деген қағидаға табан тіреген қазақ ұл-қызын оқытуға ұмтылумен келеді.       G M T     Определить языкАзербайджанскийАлбанскийАнглийскийАрабскийАрмянскийАфрикаансБаскскийБелорусскийБенгальскийБирманскийБолгарскийБоснийскийВаллийскийВенгерскийВьетнамскийГалисийскийГреческийГрузинскийГуджаратиДатскийЗулуИвритИгбоИдишИндонезийскийИрландскийИсландскийИспанскийИтальянскийЙорубаКазахскийКаннадаКаталанскийКитайский (Упр)Китайский (Трад)КорейскийКреольский (Гаити)КхмерскийЛаосскийЛатинскийЛатышскийЛитовскийМакедонскийМалагасийскийМалайскийМалайяламМальтийскийМаориМаратхиМонгольскийНемецкийНепалиНидерландскийНорвежскийПанджабиПерсидскийПольскийПортугальскийРумынскийРусскийСебуанскийСербскийСесотоСингальскийСловацкийСловенскийСомалиСуахилиСуданскийТагальскийТаджикскийТайскийТамильскийТелугуТурецкийУзбекскийУкраинскийУрдуФинскийФранцузскийХаусаХиндиХмонгХорватскийЧеваЧешскийШведскийЭсперантоЭстонскийЯванскийЯпонский   АзербайджанскийАлбанскийАнглийскийАрабскийАрмянскийАфрикаансБаскскийБелорусскийБенгальскийБирманскийБолгарскийБоснийскийВаллийскийВенгерскийВьетнамскийГалисийскийГреческийГрузинскийГуджаратиДатскийЗулуИвритИгбоИдишИндонезийскийИрландскийИсландскийИспанскийИтальянскийЙорубаКазахскийКаннадаКаталанскийКитайский (Упр)Китайский (Трад)КорейскийКреольский (Гаити)КхмерскийЛаосскийЛатинскийЛатышскийЛитовскийМакедонскийМалагасийскийМалайскийМалайяламМальтийскийМаориМаратхиМонгольскийНемецкийНепалиНидерландскийНорвежскийПанджабиПерсидскийПольскийПортугальскийРумынскийРусскийСебуанскийСербскийСесотоСингальскийСловацкийСловенскийСомалиСуахилиСуданскийТагальскийТаджикскийТайскийТамильскийТелугуТурецкийУзбекскийУкраинскийУрдуФинскийФранцузскийХаусаХиндиХмонгХорватскийЧеваЧешскийШведскийЭсперантоЭстонскийЯванскийЯпонский                     Звуковая функция ограничена 200 символами     Настройки : История : Обратная связь : Donate Закрыть

Тағы да оқу

Пікірлер(0)

Пікір қосу