Инфрақұрылым бойынша әлемдегі ең үздік қалалар

Mercer консалтинг фирмасы қоғамдық инфрақұрылым бойынша 2017 жылдың ең үздік қалалар рейтингін жариялады, деп жазады businessinsider.com.
Егемен Қазақстан
18.03.2017 2513

Рейтинг жасау барысында мамандар қаладағы қоғамдық көліктерді, жол кептелісін, халықаралық әуежайларды, электр желісі мен су жүйесін, телефон және пошта қызметтерін ескерген. 

1.Сингапур

Сингапурдың өте жылдам қоғамдық көліктері бүкіл әлемге танымал. Қала тұрғындары 106 стансасы бар MRT қоғамдық пойызымен жүреді. Ол Оңтүстік-шығыс Азиядағы ең ірі метро жүйесінің бірі.

2.Франкфурт, Германия

Франкфурттың қоғамдық көліктер жүйесінде турникеттер жоқ. Қалада U-Bahn, S-Bahn метро желісі мен трамвай жүйесі бар.

3.Мюнхен, Германия

Мюнхен — үздік бестікке кірген Германияның екінші қаласы. Бір билетпен U-Bahn (метро), S-Bahn (елді мекендерге жүретін пойыз), трамвай және автобуспен жүруге болады.

4.Копенгаген, Дания 

Копенгагенде қоғамдық көлік бағасы арзанға сатылады. Бір билетпен waterbuses, пойыз бен метрода жүруге болады.

5.Дюссельдорф, Германия

 Дюссельдорф — үздік бестікке енген неміс қалаларының бірі. Автобус, трамвай, метро желісінен тұратын қоғамдық көліктері жылдам, тиімді әрі арзан саналады.

 6.Гонконг 

Бұл автономды аймақта қоғамдық инфрақұрылым жақсы дамыған. Гонконгтың қоғамдық көлігі әлемдегі ең үздіктер қатарына кіреді. Автобустар барлық аумақтарды қамтып, аралдар арасын жалғайды. Сонымен қатар қалада паромдар да жүреді.

7. Лондон, Ұлыбритания

Лондонның әлемге танымал метрополитені қаланың барлық аумағын қамтиды. Сонымен қатар танымал қызыл автобустары бар.

 8. Сидней, Австралия

Сиднейдің қоғамдық көлік жүйесінде пойыз, автобус, паром стансалары мен әуежайлар бар.

9.Гамбург, Германия

Гамбургтің қоғамдық көлігінде HVV желісіне бір билет алу жеткілікті. Ол жерасты, жерүсті пойыздарымен, автобус, темір жол және паром рейстерімен жүруге мүмкіндік береді.

10. Ванкувер, Канада 

 Қоғамдық көлік жүйесі автобус, экспресс метро мен паромды қамтиды.

11.Цюрих, Швейцария

Қала тұрғындары жаяу жүргенді ұнатады. Қалада автобус, трамвай, пойыз желісі бар.

12. Иокогама, Жапония 

Халық саны бойынша Жапонияда екінші орында тұрған қала. Тұрғындар метро мен паром желісімен жиі қатынайды.

13.Париж, Франция 

Париж тұрғындары 16 жолақтан тұратын метромен жүреді

14.Атланта, Джорджия, АҚШ

Атланта қаласында MARTA темір жол жүйесі кең тараған.

15.Монреаль, Канада

16. Даллас, Техас, АҚШ

Далласта автобус, жеңіл рельсті көлік пен трамвайларды қамтитын DART жүйесі бар.

17.Торонто, Канада

Торонто қоғамдық тасымал бойынша Нью-Йорк пен Мехикодан кейігі Солтүстік Америкадағы үшінші орында тұрған қала.

18.Вена, Австрия

Бір билет арқылы метро, трамвай, жергілікті пойыздар мен автобус арқылы жүруге болады. Венада ешқандай бөгет пен ресми тексерістер жоқ.

19.Хельсинки, Финляндия

20.Стокгольм, Швеция

Стокгольмда экологиялық таза автобустар жүреді. Қаладағы метро өнер галереясы іспетті. Себебі оның стансаларында түрлі өнер туындылары орналастырылған.

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

28.05.2018

Заң жобаларының сапасын арттыру жолы ұсынылды

28.05.2018

Қостанай облысында мемлекеттік бағдарламалар сәтті жүзеге асып жатыр

28.05.2018

Павлодар мен Уфа арасы жақындай түсті

28.05.2018

Қарағанды облысында төртем дүниеге келді

28.05.2018

Этноойындар олимпиадасы елімізде өтуі мүмкін

28.05.2018

Қазақ философиясының бес томдығы жарыққа шықты

28.05.2018

Бэйлдің бенефисіне айналған финал

28.05.2018

«Арландар» WSB финалына шықты

28.05.2018

УЕФА Суперкубогы Алматыда өтпейтін болды

28.05.2018

Батыр Жүкембаев WBC Continental Americas чемпиондық атағын жеңіп алды

28.05.2018

Денис Тен спорттық киімін экспозицияға тапсырды

28.05.2018

«Өрлеудегі» елеулі өзгерістер

28.05.2018

Қазақ баспасөзі: өткені, бүгіні және болашағы

28.05.2018

Сирия соғысының соңы қашан?!.

28.05.2018

Басқа басылымдардан. АҚШ президенті Солтүстік Корея басшысымен кездесуден бас тартты

28.05.2018

Қатер қайдан демеңіз...

28.05.2018

«Жас қанат-2018» байқауының жеңімпаздары анықталды

28.05.2018

Астанаға 20 жыл. Тарихи таңдау қалай басталған еді?

28.05.2018

Ресми бөлім (28.05.2018)

28.05.2018

Елдос Сметов Гран-при жарысында топ жарды

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Жылқыбай ЖАҒЫПАРҰЛЫ, «Егемен Қазақстан»

Қатер қайдан демеңіз...

Алыс болашағымыз түгілі, бүгінгіміздің өзі бұлыңғырланған мына заманда қатер қайдан дейтін емес. Дуалы ауыз сарап­шылардың айтуынша, таяу болашақтағы екі-үш жыл жаһандық экономика үшін ғана емес, сонымен бірге әлемдік саясат пен халықаралық жағдай үшін д­е аса­ қауіпті сын-қатерлерге толы болға­лы тұр. 

Жолдыбай БАЗАР, «Егемен Қазақстан»

Діни еркіндік пен бетімен кетушілікті ажырата білейік

Қазақта «Дінің тұрсын дін аман» деген ізгі тілекке негізделген, жамағат жиі айтып жүретін нақыл сөз бар. Осы нақылдың ішкі өзегіне тереңірек үңілетін болсаңыз, оның мән-маңызының қаншалықты жоғары екенін аңғармай қалуыңыз мүмкін емес.

Арнұр АСҚАР, «Егемен Қазақстан»

Жаһандық экономика жаңғырығы

Соңғы жылдары әлемдік экономикада өсім көлемі төмендеп, халықаралық сауданың даму қарқыны баяулағаны мәлім. Отандық сарапшылардың пайымдауынша, жаһандық саясаттағы қатынастардың күрделене түскеніне байланысты биылғы жылы да экономикалық көрсеткіштер көңіл көншітерлік деңгейге көтерілмеуі мүмкін. 

Талғат БАТЫРХАН, Егемен Қазақстан

Музей – тарихпен тілдесу мүйісі

Аспан асты, жер үстінде өсіп-өн­ген қай халықтың болмасын адамзат тари­хы­нан алар орны олардың ғаламдық өрке­ниет көшін ілгерілетуге қосқан ірілі-ұсақ­ты жетістіктерімен өлшенері талас тудырмаса керек. 

Сүлеймен МӘМЕТ, «Егемен Қазақстан»

Мәселе мамандық таңдауда емес, оқу бітірген соң жұмыс табуда

Абайдың жиырма бесінші сөзіндегі «Мына мен айтқан жол – мал аяр жол емес. Құдайдан қорық, пендеден ұял, балаң бала болсын десең – оқыт, мал аяма! Әйтпесе бір ит қазақ болып қалған соң, саған рақат көрсетер ме, өзі рақат көрер ме, яки жұртқа рақат көрсетер ме?» деген қағидаға табан тіреген қазақ ұл-қызын оқытуға ұмтылумен келеді.       G M T     Определить языкАзербайджанскийАлбанскийАнглийскийАрабскийАрмянскийАфрикаансБаскскийБелорусскийБенгальскийБирманскийБолгарскийБоснийскийВаллийскийВенгерскийВьетнамскийГалисийскийГреческийГрузинскийГуджаратиДатскийЗулуИвритИгбоИдишИндонезийскийИрландскийИсландскийИспанскийИтальянскийЙорубаКазахскийКаннадаКаталанскийКитайский (Упр)Китайский (Трад)КорейскийКреольский (Гаити)КхмерскийЛаосскийЛатинскийЛатышскийЛитовскийМакедонскийМалагасийскийМалайскийМалайяламМальтийскийМаориМаратхиМонгольскийНемецкийНепалиНидерландскийНорвежскийПанджабиПерсидскийПольскийПортугальскийРумынскийРусскийСебуанскийСербскийСесотоСингальскийСловацкийСловенскийСомалиСуахилиСуданскийТагальскийТаджикскийТайскийТамильскийТелугуТурецкийУзбекскийУкраинскийУрдуФинскийФранцузскийХаусаХиндиХмонгХорватскийЧеваЧешскийШведскийЭсперантоЭстонскийЯванскийЯпонский   АзербайджанскийАлбанскийАнглийскийАрабскийАрмянскийАфрикаансБаскскийБелорусскийБенгальскийБирманскийБолгарскийБоснийскийВаллийскийВенгерскийВьетнамскийГалисийскийГреческийГрузинскийГуджаратиДатскийЗулуИвритИгбоИдишИндонезийскийИрландскийИсландскийИспанскийИтальянскийЙорубаКазахскийКаннадаКаталанскийКитайский (Упр)Китайский (Трад)КорейскийКреольский (Гаити)КхмерскийЛаосскийЛатинскийЛатышскийЛитовскийМакедонскийМалагасийскийМалайскийМалайяламМальтийскийМаориМаратхиМонгольскийНемецкийНепалиНидерландскийНорвежскийПанджабиПерсидскийПольскийПортугальскийРумынскийРусскийСебуанскийСербскийСесотоСингальскийСловацкийСловенскийСомалиСуахилиСуданскийТагальскийТаджикскийТайскийТамильскийТелугуТурецкийУзбекскийУкраинскийУрдуФинскийФранцузскийХаусаХиндиХмонгХорватскийЧеваЧешскийШведскийЭсперантоЭстонскийЯванскийЯпонский                     Звуковая функция ограничена 200 символами     Настройки : История : Обратная связь : Donate Закрыть

Тағы да оқу

Пікірлер(0)

Пікір қосу