Қазақстанның косметикалық бұйымдар нарығының жай-күйі қалай?

​Еліміздің косметикалық нарығында соңғы он жылдан бері өзгерістер елеулі түрде орын алып отыр. Бұрындары жуынатын сабынның қайдан келіп, шығарылып жататындығына мән бермейтін халқымыз енді жасару мен әдеміленудің, бір сөзбен айтқанда, табиғат берсін, бермесін сұлуланудың түп-тамырына үңілгендей.
Егемен Қазақстан
24.03.2017 352

Әлемдегі экономикалық жағдаяттар да осы салаға тікелей әсер етеді. Қандай дағдарыс болмасын және ол қай елде болмасын косметика нарығының сұранысы күннен-күнге артып келеді екен. Дүние жүзі бо­йынша жасартатын косметика қажеттілігі молая түсуде. Иә, кім қартайғысы келеді дейсің?! Тұтынушылар косметика саласындағы жаңашылдықты да қалт жібермей, назарда ұстауда.

Ал біздің салтымызда иіссу, әтір, опа, далап күнделікті ғана емес, мерекелік тарихи маңызы бар дүние. Мәселен, Наурыз тойында жастар бір-біріне «селт еткізер» деп иіссу сыйға тартып жатады. Қазақстанда косметика шығарылмайды емес, шығарылады. Бірақ, өте аз мөлшерде, енді ғана тапыл-тапыл басып аяқтанғандар. Сосын әрине, аттары қазақша емес. Басқа халықтың тілімен аталып кете береді. Мысалы, «Лидл» деген және тағы басқаларды естісең, бұның қай жері қазақстандық деп таңғалуға тура келеді. Енді «Жұпар» деп жазса, әрине, тіпті, ағылшын, латын графикасымен терілсе де, түсінікті ғой қазақ сөзі екендігі. Осыған қарағанда, қазақы ұғым жоғалып бара жатқандай. Мәселен, атақты «Шанель» иіссуы француздық екендігі айтпаса да түсінікті. Француздық демекші, өткен жылы Қазақстанға Франциядан 11, 7 миллион доллардың иіссуы жеткізіліпті. Байқап-бағамдасақ, Қазақстан нарығын Франция мен Ресей косметикалық бұйымдары жаппай жаулап алған.

– Мен қазір Польша косметикаларын саудалауды қойдым, бағасы қымбаттап кетті, – деді кәсіпкер Гүлия Тұржанова, – көбіне Ресей тауарларын сатумен айналысамын.

Десек те, 2016 жылы Франциядан 11,7 млн долларға иіссулар сатып алынып, елімізге жеткізілген. Бірақ, осы Франциядан 2015 жылы 13 млн долларға тауар жеткізілгенін есепке алсақ, онда көрсеткіштің біршама төмендегенін байқаймыз. Ал Ресейден 2016 жылы 11,3 млн доллардың косметикасы әкелінген. 2015 жылы болса, бұл 9,7 млн доллар көрсеткішті құраған. Сондықтан да Франциядан гөрі Ресей тауарларының өтімді болғанын және оны тұтынудың бағамы өскенін байқаймыз.

Ерін далабы сияқты сәндік косметика бойынша былтыр Ресейден 2,8 млн долларға тауар сатылып алынған. Ерінді көркемдеуге Польшадан 1,2 млн долларға, Франциядан 870 мың долларға тауар жеткізілген. Және көз сүрмелері және оның түрлері, тушь, қарындаш сияқтылар бойынша тағы да Ресей алғы орыннан көрінді. Өткен жылдың қорытындысы бойынша, Ресейден көз сұлулығы үшін қажетті 3,4 млн доллардың тауары әкелінген. 2015 жылы бұл тауарлар 1,3 млн доллар екен десек, онда бір ғана көз бояулардың тасымалдануының өзі небәрі бір жылдың ішінде екі есе өскенін байқаймыз. Ақжарқын көршіміз Ресейден кейін көз сүрмелеуде Қытай мен Польша тауарлары көш жалғап келе жатыр. Аталмыш елдерден тиісінше 1,4 млн және 1,1 млн доллардың тауары сатып алынған. Мұндай өнімдер елімізге аз-аздап болса да Беларусь, Сирия, Пәкістан, АҚШ, Франциядан да әкелінеді. Аз-аздап олар да өтеді. Ресейден әкелінетін тағы бір тауар – бетті әсемдейтін опа. Өткен жылы көршімізден 600 мың долларға тауар жеткізіппіз.

Иіссуға қайта оралсақ. Бұл салада еліміздің қыз-келіншектерін әсемдеп, көркейтуде Италия, Испания, Швеция, Польша, Түркия елдері де Ресей мен Франциядан қалыспай келе жатыр. Осынау шет елдердің әрқайсысынан 1 млн доллардың иіссулары жеткізілген. Және иіссу саласында Қытайдың үлесі аз екен. Еліміздің тұрғындары 860 мың долларға ғана Қытай әтірлерін алған. Жалпы, косметика нарығы дегеніміз тек қыз-келіншектердің ғана емес, сол сияқты ерлердің, балалардың қажетін өтейтін тауар түрлері болғандықтан, соның бәрі есепке алынып берілген екен мәліметте. Қазақстанға иіссулар Біріккен Араб Әмірлігі, Нидерланд, Жапония, Мексика елдерінен де келіп жетеді. Зерттеушілердің пікірінше, тіпті, Ресей елімен салыстырғанда қазақстандық қыз-келіншектердің косметикаға талғамы ерекше, сұраныстары да жоғары көрінеді. Осыншама сұранысты өтейтін өз елімізде де иіссу шығаратын бір кәсіпорын болса ғой деп ойлайсың, сонда қаншама қаражат өз кәсіпкерлерімізге тиесілі болар ма еді?!

Раушан НҰҒМАНБЕКОВА

СЕМЕЙ


СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

25.07.2017

Қазіргі бар ойымыз «Астананы» жеңу – «Легия» ойыншысы

25.07.2017

Бақытжан Сағынтаев экономиканы цифрландыру жөнінде кеңес өткізді

25.07.2017

Яцек Магера: «Астанамен» ойында фаворит жоқ

25.07.2017

Үкімет басшысы Қазақстандағы Канада елшісімен кездесті

25.07.2017

Құрық портындағы паром кешенінің өткізу қабілеті артады – Роман Скляр

25.07.2017

Қазақстандық жас програмистер жаңа қосымша ойлап тапты

25.07.2017

Стойлов: «Астананың» соңғы жылдары Еуропаға шығуы тек сәттілік қана

25.07.2017

Стойлов: Каньяс «Ордабасының» деңгейін көтеретініне сенімдімін

25.07.2017

Қазақстанда бірінші жартыжылдықта 8 768 автокөлік өндірілді

25.07.2017

Әлемде компаниялар қызметкерлеріне микрочип ендіруде

25.07.2017

Рүстем Құрманов Ауыл шаруашылығы вице-министрі болып тағайындалды

25.07.2017

Стойлов: «Легия» командасын фаворит деп есептеймін

25.07.2017

Еуразия ұлттық университеті әлемдік рейтингте едәуір ілгеріледі

25.07.2017

Сот төрелігі академиясын 51 түлек бітіріп шықты

25.07.2017

Елімізде есірткі айналымымен күрес күшейтіледі

25.07.2017

Қазақстанда әйелдер баспасөзі қалай пайда болды?

25.07.2017

Астана әкімі Челябинск губернаторымен кездесті

25.07.2017

Алматыда арзан бағалар фестивалі өтеді

25.07.2017

Оңтүстікте «Серпін – 2050» жобасына құжат қабылдау басталды

25.07.2017

Тараздық 115 оқушы ЭКСПО көрмесін тамашалауға аттанды

КОЛУМНИСТЕР

Сейфолла ШАЙЫНҒАЗЫ, «Егемен Қазақстан»

Ток-шоу деген жақсы-ау...

Соңғы жылдары түрлі телеарналарда ток-шоулар көптеп пайда бола бас-тады. Олардың арасында көрермендер ықы­ласына бөленіп, өзіндік сыр-си­па­­тымен ерекшеленетіндері де жоқ емес. Мәселен, Бейсен Құранбек, Аман Та­сыған сияқты журналистер жүргізіп ке­ле жатқан ток-шоулар көпшілік көңі­лінен шығып жүр. Дегенмен, бірқатар ток-шоуларда көтерілген мәселелерді тал­қылау барысында «бір қайнауы ішінде» кетіп жататын жағдайлар да кездесіп қалып тұрады. Ондай жайттар кейбір журналист әріптестеріміздің теледидар арқылы қозғағалы отырған та­қырыпты жан-жақты зерттеп, мәселеге тереңірек үңілмеуінің салдарынан орын алатын сияқты. Екіншіден, қазақ тілді ток-шоуларда көбіне жастар пікір айтып жатады. Тіршілікте болып тұратын, тәжірибелі деген үлкендердің өзі кейде шешімін табуда қиналып қалатын сан-қилы жағдайлар туралы өмірге енді ғана қадам жасай бастаған адамдардың ой-пікірлер айтуы қаншалықты дұрыс деген күмән да осындайда туындайды.

Жолдыбай БАЗАР, «Егемен Қазақстан»

Саудада да имандылық керек

– Қымбатшылық асқынып тұр. Бәрінің де бағасы удай! – Неге олай? – Өйткені, ар-ұят арзандап, иман­дылықтың еңсесі еңкіш тар­т­қан кезде материалдық қа­жет­ті­ліктердің құны шарық­тайтыны заң­дылық. Бір танысыммен болған бұл шағын диалог мені әжептәуір ойландырып тастады...

Арнұр АСҚАР, «Егемен Қазақстан»

Ұрланған құндылық және ұялы телефон

Астанада жасалған ұрлықтың 80 пайызы – қалта ұрлығы, ең көп қол­ды болатын бұйым – қалта телефон. Іш­кі іс­тер министрлігі хабарлаған ақ­пар осындай. Лақтыр­­ған таяғың құ­қық қорғау­шы­ларға тиетін қалада осылай болғанда, басқа қалаларда да «ұялы­ның» ұрлығы көп болмаса аз емес сыңайлы. 

Қуат БОРАШ, "Егемен Қазақстан"

Қаз басқан қасиетті мекен

Естияр шаққа ілінгенде егде кісілердің аузынан «әркімнің туған жері Мысыр шәрі» деген сөзді жиі еститінбіз. «Әй, осы шалдар да айта береді, «Мың бір түндегі» Мысыр қайда, мимырт жатқан біздің ауыл қайда?» деп, шеңгел шарбақты шағын ауылдың көрінісіне онша көңіл тоғайта қоймайтынбыз.

Бақытгүл САЛЫХОВА, педагогика ғылымдарының кандидаты

Жасанды интеллект

Жасанды интеллектіні қол­дай­тын­дар да, қолдамайтындар да көп. Соң­­ғы кездері осы тақырыпқа бай­ла­­нысты кітаптар мен түрлі ма­те­риалдарды оқи жүріп, жасанды ин­теллектіні қолдамайтындар қа­та­рын тағы бір адамға көбейткен си­яқ­тымын.

Пікірлер(0)

Пікір қосу