Қазақстанның косметикалық бұйымдар нарығының жай-күйі қалай?

​Еліміздің косметикалық нарығында соңғы он жылдан бері өзгерістер елеулі түрде орын алып отыр. Бұрындары жуынатын сабынның қайдан келіп, шығарылып жататындығына мән бермейтін халқымыз енді жасару мен әдеміленудің, бір сөзбен айтқанда, табиғат берсін, бермесін сұлуланудың түп-тамырына үңілгендей.
Егемен Қазақстан
24.03.2017 463

Әлемдегі экономикалық жағдаяттар да осы салаға тікелей әсер етеді. Қандай дағдарыс болмасын және ол қай елде болмасын косметика нарығының сұранысы күннен-күнге артып келеді екен. Дүние жүзі бо­йынша жасартатын косметика қажеттілігі молая түсуде. Иә, кім қартайғысы келеді дейсің?! Тұтынушылар косметика саласындағы жаңашылдықты да қалт жібермей, назарда ұстауда.

Ал біздің салтымызда иіссу, әтір, опа, далап күнделікті ғана емес, мерекелік тарихи маңызы бар дүние. Мәселен, Наурыз тойында жастар бір-біріне «селт еткізер» деп иіссу сыйға тартып жатады. Қазақстанда косметика шығарылмайды емес, шығарылады. Бірақ, өте аз мөлшерде, енді ғана тапыл-тапыл басып аяқтанғандар. Сосын әрине, аттары қазақша емес. Басқа халықтың тілімен аталып кете береді. Мысалы, «Лидл» деген және тағы басқаларды естісең, бұның қай жері қазақстандық деп таңғалуға тура келеді. Енді «Жұпар» деп жазса, әрине, тіпті, ағылшын, латын графикасымен терілсе де, түсінікті ғой қазақ сөзі екендігі. Осыған қарағанда, қазақы ұғым жоғалып бара жатқандай. Мәселен, атақты «Шанель» иіссуы француздық екендігі айтпаса да түсінікті. Француздық демекші, өткен жылы Қазақстанға Франциядан 11, 7 миллион доллардың иіссуы жеткізіліпті. Байқап-бағамдасақ, Қазақстан нарығын Франция мен Ресей косметикалық бұйымдары жаппай жаулап алған.

– Мен қазір Польша косметикаларын саудалауды қойдым, бағасы қымбаттап кетті, – деді кәсіпкер Гүлия Тұржанова, – көбіне Ресей тауарларын сатумен айналысамын.

Десек те, 2016 жылы Франциядан 11,7 млн долларға иіссулар сатып алынып, елімізге жеткізілген. Бірақ, осы Франциядан 2015 жылы 13 млн долларға тауар жеткізілгенін есепке алсақ, онда көрсеткіштің біршама төмендегенін байқаймыз. Ал Ресейден 2016 жылы 11,3 млн доллардың косметикасы әкелінген. 2015 жылы болса, бұл 9,7 млн доллар көрсеткішті құраған. Сондықтан да Франциядан гөрі Ресей тауарларының өтімді болғанын және оны тұтынудың бағамы өскенін байқаймыз.

Ерін далабы сияқты сәндік косметика бойынша былтыр Ресейден 2,8 млн долларға тауар сатылып алынған. Ерінді көркемдеуге Польшадан 1,2 млн долларға, Франциядан 870 мың долларға тауар жеткізілген. Және көз сүрмелері және оның түрлері, тушь, қарындаш сияқтылар бойынша тағы да Ресей алғы орыннан көрінді. Өткен жылдың қорытындысы бойынша, Ресейден көз сұлулығы үшін қажетті 3,4 млн доллардың тауары әкелінген. 2015 жылы бұл тауарлар 1,3 млн доллар екен десек, онда бір ғана көз бояулардың тасымалдануының өзі небәрі бір жылдың ішінде екі есе өскенін байқаймыз. Ақжарқын көршіміз Ресейден кейін көз сүрмелеуде Қытай мен Польша тауарлары көш жалғап келе жатыр. Аталмыш елдерден тиісінше 1,4 млн және 1,1 млн доллардың тауары сатып алынған. Мұндай өнімдер елімізге аз-аздап болса да Беларусь, Сирия, Пәкістан, АҚШ, Франциядан да әкелінеді. Аз-аздап олар да өтеді. Ресейден әкелінетін тағы бір тауар – бетті әсемдейтін опа. Өткен жылы көршімізден 600 мың долларға тауар жеткізіппіз.

Иіссуға қайта оралсақ. Бұл салада еліміздің қыз-келіншектерін әсемдеп, көркейтуде Италия, Испания, Швеция, Польша, Түркия елдері де Ресей мен Франциядан қалыспай келе жатыр. Осынау шет елдердің әрқайсысынан 1 млн доллардың иіссулары жеткізілген. Және иіссу саласында Қытайдың үлесі аз екен. Еліміздің тұрғындары 860 мың долларға ғана Қытай әтірлерін алған. Жалпы, косметика нарығы дегеніміз тек қыз-келіншектердің ғана емес, сол сияқты ерлердің, балалардың қажетін өтейтін тауар түрлері болғандықтан, соның бәрі есепке алынып берілген екен мәліметте. Қазақстанға иіссулар Біріккен Араб Әмірлігі, Нидерланд, Жапония, Мексика елдерінен де келіп жетеді. Зерттеушілердің пікірінше, тіпті, Ресей елімен салыстырғанда қазақстандық қыз-келіншектердің косметикаға талғамы ерекше, сұраныстары да жоғары көрінеді. Осыншама сұранысты өтейтін өз елімізде де иіссу шығаратын бір кәсіпорын болса ғой деп ойлайсың, сонда қаншама қаражат өз кәсіпкерлерімізге тиесілі болар ма еді?!

Раушан НҰҒМАНБЕКОВА

СЕМЕЙ


СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

21.09.2017

Жаңғыру мен дамудың ұстыны

21.09.2017

Латын әліпбиі тілді жаңа сапалық деңгейге көтереді

21.09.2017

Сапасыз білім сан соқтырады

21.09.2017

Өрелі өрен іздеймін

21.09.2017

«Қасиетті Қазақстан» картасы жасалуда

20.09.2017

ОҚО-да топырақсыз жем-шөп шығаратын жаңа қондырғы іске қосылды

20.09.2017

Ресей жинақ банкінің Басқарма төрағасы өзі оқыған мектебіне тарту жасады

20.09.2017

Оралда балалар кафесіне айналған ұшақ қызмет көрсетеді

20.09.2017

«Qazaqstan3D» веб-сайты мен «Жеті қазына» жобасы таныстырылды

20.09.2017

Дәурен Абаев жалған ақпарат таратқан БАҚ-қа жүктелетін міндетті айтты

20.09.2017

Жетістікке жетуіңе қай жерде туғаның да әсер етеді

20.09.2017

Солтүстік Корея санкцияны елейтін емес

20.09.2017

ЭКСПО-2017 кезінде 9 мың адам медициналық көмекке жүгінген

20.09.2017

«Астана» қаржы орталығы инвесторларға теңдессіз жеңілдік ұсынбақ

20.09.2017

Елімізде арбитраж орталығы мен тәуелсіз қаржы соты құрылады

20.09.2017

Мәжілісте транзиттік әлеуетті күшейтетін заң жобалары мақұлданды

20.09.2017

Бесқарағайда Нұрлыбек Баймұратовтың 130 жылдығына орай айтыс өтеді

20.09.2017

Астанада 5 мыңнан астам жұмыс орны құрылды

20.09.2017

Мемлекет басшысына Наурызбай ауданының дамуы баяндалды

20.09.2017

«Астана Опера» балет труппасы Оман сұлтандығына жол тартты

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Қайрат ӘБІЛДИНОВ, «Егемен Қазақстан»

Сапасыз білім сан соқтырады

Спортшылардың «спорттық ғұ­мы­ры» қамшының сабындай қыс­қа. Жұрттың бәрі Головкиндей отыз­дың жуан ортасында жай оғындай жар­қылдап жүрмейді. Жасы келіп, күш-қуаты кемігенде боксшы қолғабын, фут­­болшы бутсысын шегеге іледі. Иә,­­ талай жылғы серігімен қош ай­­­тыс­қан ардагер спортшының қай-­қайсысы болса да «Әрі қарай не­ істеймін?» деген тағдыршешті сұрақ­қа түбі бір маңдай тірейді. 

Анар ТӨЛЕУХАНҚЫЗЫ, «Егемен Қазақстан»

Өрелі өрен іздеймін

Халқымыз  «Ұлың өссе ұлық­ты­мен, қызың өссе қылықтымен ауылдас бол» деп бекер айтпаған. Өйткені, жа­ңа көктеп келе жатқан жас шыбық қа­тарына қарап бой түзейді, бір-бі­рінің ойын байытады немесе кері әсерімен қисық, қыңыр болып өсуіне де әсерін тигізеді. Қанатты сөз осындайларды көріп ой түйгеннен туса керек.

Ғалым ОМАРХАН, «Егемен Қазақстан»

Такси мен «тәбет»

Астанадағы автобустардың қыз­мет көрсету сапасы жайлы мақала шық­қан­нан кейін («Қоғамдық көлік және жолаушы мәдениеті», «Егемен Қазақ­стан», 7 қыркүйек, 2017 жыл) бірнеше оқырман хабарласып, «Так­сист болып бір-екі күн жұмыс істеп көріңізші, біраз мәселеге қанығар едіңіз» деп ой тастады. 

Жанат МОМЫНҚҰЛОВ, Сарапшы

Қазақстанның миссиясы айқын

Еліміздің сыртқы әлемдегі абы­рой-атағы мен халықаралық бе­делі жүзеге асырылып жатқан ірі­ бас­тамалар мен кең ауқымды іс-шаралардан көрініс тауып, өзі­нің тиісті бағасын алып отыр. 

Нәзира РАХМАНҚЫЗЫ, кинотанушы

Рухани айналымға түспеген фильмдер

Кино туралы сөз қозғалса, жұрттың назары әсіресе тарихи-биографиялық, комедиялық фильмдерге көбірек ауатыны белгілі. Қоғамдық пікір негізінен осы екеуінің айналасында өрбіп жатады. Қазіргі біздің жағдайы­мыз да дәл осындай. Оның себебі түсі­нік­ті ғой.  

Тағы да оқу

Пікірлер(0)

Пікір қосу