Семейде Рембрандттың суреті сақталған

Cемей шаһарындағы Невзоровтар отбасы атындағы бейнелеу өнері мұражайында XVII-XVIII ғасырлардағы Батыс Еуропаның бірқатар графикалық жұмыстары сақталған. Бұл баға жетпес байлықтың ішінде, әсіресе, гравюралық суреттер таңғалдырмай қоймайды.
Егемен Қазақстан
29.03.2017 340

Гравюраны әдетте қатты заттардың бетіне (ол металл, ағаш немесе тас болуы мүмкін) салады. Содан кейін оның бетіне бояу жағып, басу арқылы бірнеше түрін алады. Әйгілі гол­ландық суретші Рембрандттың дәл осындай әдіс­пен салынған «Крестен түсіріп алу» картинасы мұра­жайдың графикаға арналған залының төрінде тұр.  

Жалпы, ХVII-XVIII ғасыр­ларда еуропалық су­рет­­шілер тәураттық та­қы­рыптарға, Ін­жіл­дегі оқи­ғаларға арнал­ған сурет­терді көптеп сал­ғаны бел­гілі. Әсіресе, Иса пай­ғам­барды крестен шешіп алу сияқты сәттерді көптеп бей­нелеген. Сондай-ақ, грек аңыз­дарына бойлап, Амур, Зевс құдайларын кейіптеген. Бұл ретте Рембрандт Хар­менс Ван Рейннің картинасын италиялық жұ­мыс­тармен салыс­тыруға болады. Мәселен, голландық қыл­қалам шеберінің туын­дысында Исаның әлсіз халдегі күйі бейнеленсе, ита­лиялық суретшілер Иса­ны барлық күш-қуатын көр­сете отырып бейнелейді. Яғ­ни, Рембрандт оқиғаны шы­найы бейнелеуімен, адам­дардың жүзіндегі мұң, қай­ғы-қасірет табын жеткізе білуі­мен, тіпті, ойсыздықты, немқұрайдылықты, сүлесоқ­тықты да айта білуімен алға озады. Картинада тіп­ті, аспаннан бозғылтым сәуленің түсіп тұрғанын көруге болады. Осы бір XVII ғасырға (1633 жылы салынған) тиесілі картинаға қарап отырып, сол заман­дағы шынайылықты жаза алған Рембрандттың шебер­лігіне тәнті боласыз.

− Исаны крестен тү­сіріп алу өте кең тараған тақырып. Бұл туындыны бізге біраз жылдар бұрын Ресейдің әйгілі А.Пушкин атындағы бейнелеу өнері музейі сыйға берген болатын. Жалпы, гра­вюраның кескіндеме немесе жай туын­­дыдан ерекшелігі, бір гра­вюраның бірнеше кө­шір­­месін ғана жасауға бо­ла­ды. Яғни, ал­ғаш­қы үш-төрт көшірмесі аны­ғырақ шы­ғатындықтан өте құнды, түп­нұсқа саналады. Ал қал­ған нұсқаларының бояуы тез оңып кетеді. Сон­дықтан Рем­брандттың бұл туындысы алғашқы түпнұсқаға жа­татын өте қымбат жә­дігер­­лердің бірі, − дейді му­­­зей қыз­м­еткері Гүлжан Жәкеева.

Думан АНАШ,

«Егемен Қазақстан»

СЕМЕЙ




СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

26.06.2017

«Астана» велоспорт клубы «Тур де Франс-2017» турниріне қатысатын спортшылар тізімін жариялады

26.06.2017

Сенат Төрағасының орынбасары Финляндия Республикасы Парламентінің депутатымен кездесті

26.06.2017

Петропавлда тұңғыш рет «ҚымызFest» фестивалі ұйымдастырылды

26.06.2017

Әскерилер өнері көпшілікті тәнті етті

26.06.2017

Қарағанды кәсіпорындары 2278 бос жұмыс орнын ұсынып отыр

26.06.2017

Шығыстың сарбаздары «Әскери керней» халықаралық фестивалінің Гран-при жүлдесін биыл да иеленді

26.06.2017

Маралды көлінің жағалауы демалушылар үшін абаттандырылмақ

26.06.2017

«Атамекен» Өзбекстанмен туризм саласында ынтымақтасу бойынша меморандум түзді

26.06.2017

Динара Сәдуақасова шахматтан FIDE-нің аймақтық чемпионы атанды

26.06.2017

Павлодар Ораза Айт мерекесіне 18 қазан палау дайындалды

26.06.2017

Жамбыл облысы әкімдігі білім басқармасының басшысы тағайындалды

26.06.2017

Жамбыл облысы әкімдігі тілдерді дамыту басқармасының басшысы тағайындалды

26.06.2017

Ақмола облысы әкімі аппаратының басшысы тағайындалды

26.06.2017

Балқаш туризмін дамыту үшін көлік қатынасы жақсартылады

26.06.2017

ШҚО-да оқушылар үшін 889 демалыс лагерьлері мен алаңдары жұмыс істейді

26.06.2017

ШҚО-дағы Үбі өзені үстінен жаңа көпір салынады

26.06.2017

Павлодарда оқушылар киіз үй лагерлерінде демалады

26.06.2017

Павлодарда "Мен қазақпын"мега-жоба жүлдегерлері аталды

26.06.2017

Мәйіттің бүйрегін алу заңға қайшы келмейді

26.06.2017

Солтүстік Қазақстанда «Мағжан көктемі» республикалық фестивалі өтті

КОЛУМНИСТЕР

Қалмаханбет МҰҚАМЕТҚАЛИ, «Егемен Қазақстан»

Төрінен қонақ үзілмейтін үлкен үй

Кез келген қаладағы келімді-кетімді жолаушыларға лайықты қызмет көрсетіп, адамдардың демалуы мен жүріп-тұруына жағдай жасау – жауапты міндет. Әлемнің дамыған елдері бұл бағыттағы жұ­мыстарды логистикалық карта аясында жүргізіп, қонақ қабылдау мен қызмет көрсетудің де озық үлгі­лерін қалыптастырып отыр. Яғни, туризмнің дамуына күш, қай­рат, қаржы жұмсау арқылы оны есе­леп қайтарып алу қамында көптеген жұ­мыстар жасалуда. Қуанарлығы, еліміздегі логистика бағытындағы дамыту жұмыстары өз деңгейінде жүріп жатыр. 

Талғат СҮЙІНБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Кәденің қадірін білейік

КСРО-ның бір қиырындағы Мурманнан екінші қиырындағы Владивостокқа бет алған 66 жастағы желаяқ жүгіріп келе жатқан жолынан бұрылып, Ұзынағашта екі сағат аялдады. Тайлы-таяғымыз қалмай ғажап жанды көрмекке аудандық партия комитетіне – қазіргіше, аудан әкімдігіне жиналдық. Орыс ақсақалы жүгіруді 20 жыл бұрын бастапты, кереметі – бір заманда алпыс екі тамырына құрсау салған 10 шақты ауруынан құлан таза айыққан.

Бақытгүл САЛЫХОВА, педагогика ғылымдарының кандидаты

Клай-фай жанры немесе әдебиеттегі табиғат апаттары

Бірер апта бұрын АҚШ президенті Дональд Трамптың қоршаған ортаны қорғауға қатысты Париж келісімінен шығамын деген еді. 2015 жылдың желтоқсан айында 194 мемлекет қол қойған Париж келісімі – ғаламдық жылыну процесін тежеуге арналған әрекеттер жоспары. Тараптар өздеріне климаттың өзгеруіне икемделу, техникамен қайта жасақтану, ауаға залалды заттардың шығарылуын азайту бойынша шаралар қабылдауға міндеттемелер алған болатын. АҚШ аталған келісімнен бас тартып отыр. Бір қуаныштысы, шығамын деген сәтте шыға салуға болмайды, бұл рәсім төрт жылға созылады екен. Осы жағдай есіме клай-фай жанрындағы әдебиетті түсірді.

Жылқыбай ЖАҒЫПАРҰЛЫ, «Егемен Қазақстан»

Үкілі үміт үдесі

«Тойдың болғанынан, боладысы қызық» демекші, Арқа төсіндегі ару Астанада жаһандық шара – ЭКСПО-2017 көрмесінің жалауы желбірегеніне, міне, он күннің өрмегі ауды. Осы уақыт ішінде «Ұлттық жобаға» деген егемен елдің үкілеген үміті ақтала ма, Бүкіләлемдік жетіс­тіктер көрмесінің қос ғасырға тақау шежіресінде өткен көрмелер керуенінде «Астана ЭКСПО-2017» Халықаралық көрмесінің алар орны қандай дәрежеде болар екен деген сұрақтарға жауап іздеуіміз де заңды.

Қарашаш ТОҚСАНБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Жік пен жіп

Автобуста өзіңнен жасы үлкен адамға ұшып түрегеліп орын беру үшін кісіге соншалық көп ақылдың керегі жоқ-ау. Отбасында адам қан­дай тәрбие алса, көшеде, қоғамдық орындарда мұнысы тайға таңба басқан­дай көрініп тұрады емес пе? Бірақ қай ата-ана «автобуста көзіңді тас жұмып, құлаққабыңды киіп отыра бер» деп үйдегі баласының сана­сын бөтен оймен лайлайды дейсің. Соған қарағанда, адамның мәде­ниетті болмағы үйдегі алған тәрбиесіне қоса, «Тірлікте көп жаса­ғандықтан көрген бір тамашамыз» деп Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы айт­пақшы, әр адамның өмірден дұрыс сабақ түйіндей білуіне байланысты болса керек-ті. 

Пікірлер(0)

Пікір қосу