Су басқан жолдардың сұрауы жоқ па?

Павлодар облысы аумағын­да­ғы республикалық маңыздағы көлік жол­дарының ұзындығы 1510 шақырымды құрайды. Оның ішінде «Қазақкөлік жолы» Р­МК облыс филиалының к­ү­тіп ұс­тауы­­на тиісті жолдың ұзын­дығы 1143 ша­қырым.
Егемен Қазақстан
11.04.2017 565

Ал рес­пуб­ли­ка­лық көлік жолдарын күтіп-ұстау «Қазақ­көлік жолы» меке­месі мен «ҚазАвтоЖол» ұлттық компа­ния­сы арасындағы шарттың негізінде жүзеге асырылады. Бұл мақсатқа өткен жылы 1 млрд 150 млн 756 мың 90 теңге бөлініпті.

Жалпы, айтар бір-ақ нәрсе бар: ол көктемде өңірдегі жүріп өтетін тас­қын судың зардабы. Жыл сайын рес­пуб­ликалық маңыздағы Қалқаман – Май­қайың – Баянауыл – Ульянов – Керней жолын су басады. Биыл да солай. Тағы да жолды су басты, тіпті төтенше жағ­дайлар департаментінің хабарына қара­ғанда, облыс әкімі Болат Бақауовтың өзі бүкіл комиссияны жинап, тасқын суда қалған осы жол бойына жедел жет­се керек. Жолды су басты дегеніңіз, қара­пайым халықтың күнделікті тыныс-тір­­ші­лігіне қиындық тудырып, облыс орта­лығы, аудан, ауылдармен байланыс үзілді деген сөз.

Екіншіден, «ҚазАвтоЖол» мекеме­сінің жергілікті филиалының хабарынша, республикалық маңыздағы Ленин – Ақсу – Көктөбе – Ақжар – Курчатов, Павлодар – Успенка ауданы – Ресей шекарасы жол­­дарында бір емес, бірнеше рет су жү­р­іп өткен. Облыстық төтенше жағ­­дай­­лар департаменті су тасқы­нының ал­дын алу және апаттық-құтқару шара­ларын тәулік бойы жүргізуде, жер­гілік­ті әкімдіктер суды сору, инертті материа­лдар және құм толтырылған қап­шық­тармен су жолын бөгеу бойынша жұмыс­тарды жүзеге асыруда деп отыр. Облыс орталығына қарасты бір ғана Жетекші ауылының аумағындағы суға тосқын жасау үшін 24 адам мен 8 техника жұмылдырылыпты.

Бір қызығы, тасқын су иек астына келіп тұрғанда, жол­дың бүлінген жерлерінде бәленбай техника, бәленбай жұмысшы күшін жұ­мылдырып, жөндеу жұмыстары жүр­гізілуде деп қанша қаражат шашып, шы­­ғын кеткенге налымай, бәрін жаса­дық деп қуана хабарлайды. Бұл жерде тен­дер «жеңімпазы» болар, бәлкім, Оң­­түс­тік Қазақстаннан, түркістандық «Ақжол» ЖШС-нің жұмысшылары, ма­­ман­­дары жұмыс істепті. Тасқын су­мен алысып, бұзылған учаскелерге су өткіз­­гіш құбырлар орнатыпты. Адам таңғал­ар­лық жағдай. Бұған дейін қайда жүрген?..

Павлодар – Баянауыл бағытындағы тасқын судан бұзылған автожолды бәрі жабылып жүріп, әйтеуір уақытша болса да жөндеген болып, тасқын қаупі азайды деп жатыр. Мысалы, облыстық төтенше жағдайлар департаменті Баян­ауылдың Бірлік ауылын басып өтетін республикалық маңызы бар Қалқаман – Керней автожолының 101 ша­қыры­мын­да 30 метрдей жолды су бұзып өтті. Тәулік бойы жұмыс жүргізіп, жол қайта қал­пына келтірілді. Ол жерде об­лыс­тық ТЖД жедел құтқару жасағы, өрт сөндіру, апаттық-құтқару жұмыстары мекемесі, аудандық төтенше жағдайлар бөлімінің мамандары жұмыс жүргізді деп хабар­лай­ды. Баянауыл ауданы бойын­ша Ульяновский – Керней – Қалқаман жолы­ның үш бірдей бөлігінде су басу оқиға­лары тіркелді. Жаңажолдағы Ескел­ді шатқалы, Торайғыров ауылдық окру­гіне қарасты Көкдомбақ ауылы­ның маңын­­дағы жолдар, Екібастұзға қарас­ты Бес­қауға ауылындағы жолдарда көлік байланысы шектелді. Бұл аумақта 39 маман мен 14 бірлік техника жұмыс жүр­­гізіпті. Тіпті, Майқайың кентінен Баян­­ауыл ауылына қарай тұрғындарды қа­йық­­тармен алып шыққан.

Айтпақшы, Ақсу – Дегелең бойын­дағы темір жолды су басқаны, по­йыз­дардың уақытша Ресей жолына қосылғаны да осы республикалық ма­ңыздағы Ленин – Ақсу – Көктөбе – А­қжар – Курчатов бағытындағы жолды су басуының салдары.

Жыл сайын су өтінде қалатын рес­пуб­­ликалық жолдарға жауаптыларға жауап­кершілік жүктеп, олар заң алдында қашан жауап береді деген заңды сұрақ­тар туындайды. Жылда жабулы қазан жабулы күйінде қала берді. Облыстық про­куратураның бірінші басқармасының бастығы Саят Әбділмановтың айтуын­ша, бұл жолдар мемлекеттік мекеме­лер­­дің құзырында. Алайда, оларда жол­дар­ды күтіп-ұстауға техника жет­кілік­сіз. Ин­вес­тициялар және даму министрлігі­нің рес­публикалық маңызы бар жолдарды жеке кәсіпкерлерге беруді ұсынғаны ойлантады. Техника жеткіліксіз деген сылтау сияқты. Ал жолдарды күтіп-ұстау­ға өткен жылы 1 млрд 150 млн 756 мың 90 теңге бөлініпті. Халық болса, тасқын сумен алысып, көрші ауылға қайықпен жүзіп баруға мәжбүр.

Өңірдегі республикалық маңызы бар жолдардағы учаскелер шарт бо­йын­ша «Uniserv» ЖШС,  «Дена Рахсаз Кон­тракшн» АҚ ЗТ,  «АҚ-ЖОЛ» ЖШС,  «Автодорсервис» ЖШС, «АБК Автодор НС» ЖШС және «Павлодаржол­дары» ЖШС сияқты мердігерлерге бекі­тіл­ген. Бірақ, республикалық көлік жол­дарын күтіп-ұстау нарығы мемлекет­тік кәсіпорындар монополиясында екенін, ресурстар жетпеген кезде олар қоғам­ның қажетті­лігін қанағаттандырмайты­нын, жол қозғалысына қатысушыларды сапалы қауіпсіз жолдармен қамтамасыз етпей­тінін прокурорлық тексеру барысы көрсеткен. Және республикалық көлік жол­­дарын күтіп-ұстауға бизнес-қауым­дас­­тығының қатысуы да көзделмеген. Осы­ған байланысты, «ҚазАвтоЖол» ұлт­тық компаниясы» АҚ жергілікті фи­лиа­лы­ның әрекетсіздігі, міндеттерін сапа­сыз орындауы, жауапкершілікке тар­тыл­маулары бүкіл өңір тұрғындары тара­пы­нан наразылық тудыруда.

Тасқын су келмей тұрып біз неге ал­дын ала осылай жедел жұмыс жаса­май­мыз?

Фарида БЫҚАЙ,

«Егемен Қазақстан»

Павлодар облысы


СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

18.11.2017

ОҚО-да биыл жалпы өңірлік өнім көлемі 1 340 491 млн. теңгені құрады

18.11.2017

Үкімет басшысы Жамбыл өңірінің жай-күйімен танысты

18.11.2017

Атырауда ақын Өтеген Оралбаевтың шығармашылық кеші өтті

18.11.2017

Өзге ұлт өкілдері де латын қаріпті көне кітаптарды ұстап көрді

18.11.2017

Оңтүстікте он айда өнеркәсіп кәсіпорындарымен 684 млн теңгеге жуық өнім өндірілді

18.11.2017

ОҚО-да орташа жалақы мөлшері 101 мың теңгеден асқан

18.11.2017

Төрт дүркін чемпион дүркіретіп той берді

17.11.2017

Әбдіқалықованың төрағалығымен Мемлекеттік наградалар жөніндегі комиссияның отырысы өтті

17.11.2017

Сағынтаев оңтүстік өңірлердің аграршыларымен кездесті

17.11.2017

ОҚО әкімі жазушы-драматург Дулат Исабековпен кездесті

17.11.2017

Үкімет басшысы Жамбылдағы минералды тыңайтқыштар зауытына барды

17.11.2017

«Нұр Отан» партиясында «Көш көлікті болсын» акциясы өтті

17.11.2017

Қыздар университетінің студенті гран-при иегері атанды

17.11.2017

Түлкібаста биыл 31 өндірістік кооператив құрылды

17.11.2017

Назарбаев «Royal Dutch Shell» концернінің бас атқарушы директорымен кездесті

17.11.2017

ТМД-ға мүше мемлекеттердің жастар ісі жөніндегі Кеңесінің отырысы өтті

17.11.2017

Динара Сәдуақасова БҰҰ Балалар қорының Қазақстандағы елшісі болып жарияланады

17.11.2017

Лос-Анжелесте Қазақстан мәдениеті мен киносының күндері өтеді

17.11.2017

ОҚО бала туу мен табиғи өсім бойынша республикада көш бастап келеді

17.11.2017

Бақытжан Сағынтаев жұмыс сапарымен Жамбыл облысына барды

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Нәзира РАХМАНҚЫЗЫ, кинотанушы

Коммерциялық кино: ақша һәм арзан күлкі

Немістің атақты кино теоретигі Зигфрид Кракауэрдің «Коммерциялық кино мен көпшілік психологиясы өзара байланысты және ол спираль тек­тес болып келеді» деген пікірі бар. Шынында да, коммерциялық ки­но мен  көпшілік, яғни көрермен пси­хологиясының арасында қандай байланыс бар?   

Александр ТАСБОЛАТОВ, «Егемен Қазақстан»

Зардабын қателіктің тартқан білер

Кез келген адам шешімі күрде­леніп, бірнеше сот процестеріне ұласатын дауға басын сұға қой­май­ды. Одан өзіне пайда жоқ екенін де біледі. 

Жақсыбай САМРАТ, «Егемен Қазақстан»

Күйгелектік қадірді кетіреді

«Қоғамда болып жатқан терең өзгерістерге байланысты біздің тарихқа қайтадан үңіліп, сол кездерден бүгінгі күннің проблемаларынан шығудың жолын іздеп, болашаққа сабақ алуымыз керек», деген еді Президент Н.Назарбаев өзінің «Тарих толқынында» кітабында. Тарихтан сабақ алу – қай заманда болса да күшін жоймайтын, ескірмейтін маңызды мәселе.        G M T     Определить языкАзербайджанскийАлбанскийАнглийскийАрабскийАрмянскийАфрикаансБаскскийБелорусскийБенгальскийБирманскийБолгарскийБоснийскийВаллийскийВенгерскийВьетнамскийГалисийскийГреческийГрузинскийГуджаратиДатскийЗулуИвритИгбоИдишИндонезийскийИрландскийИсландскийИспанскийИтальянскийЙорубаКазахскийКаннадаКаталанскийКитайский (Упр)Китайский (Трад)КорейскийКреольский (Гаити)КхмерскийЛаосскийЛатинскийЛатышскийЛитовскийМакедонскийМалагасийскийМалайскийМалайяламМальтийскийМаориМаратхиМонгольскийНемецкийНепалиНидерландскийНорвежскийПанджабиПерсидскийПольскийПортугальскийРумынскийРусскийСебуанскийСербскийСесотоСингальскийСловацкийСловенскийСомалиСуахилиСуданскийТагальскийТаджикскийТайскийТамильскийТелугуТурецкийУзбекскийУкраинскийУрдуФинскийФранцузскийХаусаХиндиХмонгХорватскийЧеваЧешскийШведскийЭсперантоЭстонскийЯванскийЯпонский   АзербайджанскийАлбанскийАнглийскийАрабскийАрмянскийАфрикаансБаскскийБелорусскийБенгальскийБирманскийБолгарскийБоснийскийВаллийскийВенгерскийВьетнамскийГалисийскийГреческийГрузинскийГуджаратиДатскийЗулуИвритИгбоИдишИндонезийскийИрландскийИсландскийИспанскийИтальянскийЙорубаКазахскийКаннадаКаталанскийКитайский (Упр)Китайский (Трад)КорейскийКреольский (Гаити)КхмерскийЛаосскийЛатинскийЛатышскийЛитовскийМакедонскийМалагасийскийМалайскийМалайяламМальтийскийМаориМаратхиМонгольскийНемецкийНепалиНидерландскийНорвежскийПанджабиПерсидскийПольскийПортугальскийРумынскийРусскийСебуанскийСербскийСесотоСингальскийСловацкийСловенскийСомалиСуахилиСуданскийТагальскийТаджикскийТайскийТамильскийТелугуТурецкийУзбекскийУкраинскийУрдуФинскийФранцузскийХаусаХиндиХмонгХорватскийЧеваЧешскийШведскийЭсперантоЭстонскийЯванскийЯпонский                   Звуковая функция ограничена 200 символами     Настройки : История : Обратная связь : DonateЗакрыть

Сейфолла ШАЙЫНҒАЗЫ, «Егемен Қазақстан»

Тілде буын жоқ...

Көп сөйлейміз. Көпіріп. Әңгі­ме­­ні көп айтамыз. Тіл безеп. Ше­шенсиміз. Көсемсиміз. Кеуде ұра­мыз. Біз білеміз дейміз. Біздікі ғана дұрыс. Өзгелердікі сандырақ. Біз ба­тырмыз. Біз ақынбыз. Біздей данышпан халық жоқ. Осының бәрі рас па екен өзі?..

Сұңғат ӘЛІПБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Түрлі өмірді бастан кешу мүмкіндігі

Оны адамға кітап қана бере алады

Тағы да оқу

Пікірлер(0)

Пікір қосу