• RUB:
    4.85
  • USD:
    498.34
  • EUR:
    519.72
Басты сайтқа өту
Қоғам 13 Тамыз, 2020

Әлеуметтік қызметкерлер әдебінің әдістемесі

825 рет
көрсетілді

Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі халықты әлеуметтік қорғау саласындағы әлеуметтік қызметкерлер үшін лауазымдық міндеттерін орындау кезіндегі мінез-құлықтың кәсіби этикасы бойынша әдістемелік ұсынымдарды бекітті. Бұл – Қазақстан тарихындағы әлеуметтік сала мамандарының жұмысын реттейтін алғашқы құжат.

Министрліктің мәліметінше, әдістеме­лік ұсынымдар қоғам тарапынан әлеумет­тік қызметкерлерге деген сенімді нығай­туға және олардың мәртебесін арттыруға, әлеу­меттік қызметкерлер мен арнайы әлеумет­тік қызметтерді алушылар арасын­дағы қа­рым-қатынастың жоғары мәдениетін қалып­тастыруға, сондай-ақ әдепсіз мінез-құлық жағдайларының алдын алуға бағытталған.

Құжатқа сәйкес әлеуметтік әділет, адал­дық, гуманизм, құзырет, үздіксіз кәсіби даму әлеу­­меттік қызметкердің негізгі этика­лық қа­ғи­далары болып табылады. Сон­дай-ақ әлеу­­меттік қызметкерлерге қызмет алу­шы­лар­мен, әріптестермен және қоғам­да өзін қа­лай ұстау керек екені туралы ұсыныстар беріледі.

«Әлеуметтік қызмет көрсету, халықпен тіке­лей жұмыс істеу – әдістемелік білім мен дағдыларды талап ететін еңбек. Адам­­­дар қиын өмірлік жағдайда оларға жү­­гі­­неді, бұл моральдық тұрақтылық пен ар­­найы кәсіби этиканы қажет етеді. Әлеу­­мет­тік қызметкерлердің мінез-құлқы қо­ғам­­ның сенімін нығайтуы керек. Сапа­сыз қыз­мет көрсету мен жанжалды жағдай­лар­­дың алдын алу үшін кәсіби этика маман даяр­лаудың ажырамас бөлігі болуы ке­рек. Сон­дықтан Еңбек және халықты әлеу­меттік қор­ғау министрлігі UNICEF-пен бірлесіп әлеу­меттік қызметкерлердің эти­ка­лық мінез-құл­қының әдістемелік ұсыным­дарын әзірле­ді және қабылдады», деді Ең­бек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министрі Ерлан Әукенов.

Бүгінде Қазақстанның әлеуметтік қыз­мет көрсету жүйесінде 30 мыңнан аса адам еңбек етеді, олардың 11 мыңы – әлеу­меттік қызметкерлер.