«Егемен Қазақстан» газетінің 2017 жылы қаңтардың 5 жұлдызында жарық көрген «Әліппе неден айыпты болды?» мақаласы ойыма қозғау салды. Өзім мектепте орыс тілі пәнінің мұғалімімін. Әрине, Білім және ғылым министрлігінің жаңа оқу бағдарламасына жаңа реформа енгізгеніне қарсы емеспіз, дамыған елдердің қатарына қосылу үшін балалардың жаңа заман талабына сай сапалы білім алғанын ұстаздар да, ата-аналар да қолдайды. Шыны керек, технологияның ғарыштап дамып жатқан заманында сауатсыз бала бар деп айта алмайсың.
Шындықты айту керек, әрбір ата-ана балаға планшет немесе смартфон алып береді, бесіктен әлі белі шықпаған бала сол телефонның қалай ашылатынын, қай жерде қандай функциясы бар екенін жақсы біледі. Ол телефондардың ішіне қазақша сөздіктер, әріптерді, сандарды қайталайтын бағдарламалар енгізілген. Кейбір балалар санауды, әріптерді жазуды содан үйренеді.
Дегенмен барлық бала бірдей емес. Мысалы, ата-аналар ұл-қыздарын балабақшаға береді, кейбірі ата-әжелерінің тәрбиесінде болады. Осы жерде бала-бақшаға барған баламен, бармаған баланың арасында, аспан мен жердей айырмашылық болады.
Барлық бала мектеп қабырғасында 1-сыныптың табалдырығын аттайды, осы жерде теңдік пайда болады,мектеп табалдырығын аттаған бүлдіршін әдеттегідей «Әліппені» үйренеді, 42 әріпті үйренген бүлдіршін «Әліппемен» қоштасу салтанатты кешіне дайындалады, бұл бала үшін өміріндегі қызықты әрі қуанышты сәттердің бірі. Сол үшін де 1-сыныпқа «Әліппе» оқулығының қайта енгізу өте орынды.
Сағындық ЖАҚСЫМБЕТОВ,
Үстірт орта мектебінің мұғалімі
Маңғыстау облысы,
Бейнеу ауданы