• RUB:
    5.4
  • USD:
    474.83
  • EUR:
    518.99
Басты сайтқа өту
Экономика 26 Желтоқсан, 2020

Әлемдік қымбат тауарлар нарығындағы Қытайдың үлесі екі есе артады

616 рет
көрсетілді

Қытай 2020 жылы дүниежүзілік элиталық тауарлар нарығындағы үлесін іс жүзінде екі есеге арттырды және бес жыл ішінде әлемдік экономика дағдарысқа дейінгі деңгейге оралғаннан кейін де әлемдегі ең қымбат тұтынушыларға айналуы мүмкін, деп хабарлайды Egemen.kz 

Alibaba Group компаниясының Tmall және халықаралық Bain& Company консалтингтік фирмасының есебінде коронавирустық пандемияға қарамастан, Қытайдың сәнді тауарлар нарығы 2020 жылы 48% өсіп, жылдың аяғында 346 миллиард юаньға жетеді.

Сонымен қатар әлемдегі қымбат тауарлардың нарығы, сарапшылардың бағалауы бойынша, биыл Қытайдың тоқтаусыз 2020 сәнді нарығы деп аталатын есепте 23% төмендеді. Алайда Қытайдың әлемдік нарықтағы үлесі екі есеге жуық өсті, өткен жылы 11%-дан 2020 жылы 20%-ға дейін. «Қытайдағы сәнді тауарлардың сатылымы COVID-19-қа қатысты алғашқы шектеулер енгізілген сәттен бастап күрт өсті», делінген хабарламада.

Сарапшылар Қытайдағы материктік нарықтағы өсудің төрт факторын анықтайды: әрі қарай репатриациялау, Y және Z буындарын сатып алушылар, цифрландыру және Хайнаньдағы бажсыз дүкендер.

Қытай нарығы алдағы бес жыл ішінде өсе береді деп күтілуде, бұл 2025 жылға қарай әлемдік экономика пандемияға дейінгі деңгейге оралғаннан кейін де елге сәнді тауарлар нарығында ең үлкен үлесті алуға мүмкіндік береді. Соған қарамастан сарапшылар әлемдегі жағдай 2022, тіпті 2023 жылға дейін қалыпқа келеді деп күтпейді. «Қытайлық тұтынушылар шекаралар ашылғаннан кейін де халықаралық сапарларға сақтық танытуы ықтимал», делінген хабарламада.

«Bain & Company» халықаралық консалтингтік   фирмасының жаңа есебінде айтылғандай, Қытай 2025 жылға қарай элиталық тауарлардың ең үлкен нарығына айналады, оның үстіне қытайлық тұтынушылар  әлемдегі қымбат тауарлардың жартысына жуығын сатып алады екен. Бұл фактор қытайлық нарықты пандемияның қыспағынан қысыла қоймаған құрлыққа айналдырыпты.

«Қытайлық тұтынушылардың үлесі ішкі тұтынудың барлық сегменттерінде, бағалар диапазонында және барлық буындарда өсті», деп хабарлады компания.

Сәнді тауарлар нарығының өкілдері мен ойыншылары қытай саудагерлерімен байланыс орнатуға басымдық бере бастады.

Қарашаның басында Швейцарияның Richemont және Alibaba қытайлық технологиялық  Farfetch онлайн-сауда платформасына 1,1 миллиард доллар инвестициялады. Сонымен қатар Bain & Company  әлемдегі сәнді тауарлардың сатылымы биыл 23% - 217 млрд еуроға дейін, ал компаниялардың операциялық маржасы 60%-ға төмендейді деп күтеді.

Бұл 2009 жылдан бергі ең үлкен құлдырау болмақ. Сәнді тауарлар мен жеке ұшақтарды, яхталарды, жақсы шараптар мен талғампаз тағамдарды қамтитын сәнді нарық тұтастай алғанда төмендеді және қазіргі уақытта шамамен 1 трлн АҚШ доллары. 

«Біздің әрқайсымыз тез, күтпеген өзгерістердің қиын жылын бастан өткердік және бұл сән-салтанат нарығына да әсер етті», дейді Bain & Company серіктесі Клаудия Д'Арписио.

Айта кету керек, Клаудия Д'Арписио итальялық Altagamma сәнді тауарлар ұйымымен бірлесіп жасалған зерттеудің жетекші авторы.

«Өнеркәсіп жаһандық саяхаттардың тоқтауы мен тоқтап тұрудан зардап шеккенімен, біз бұл дағдарысқа қарсы шамамыз жетеді деп ойлаймыз», деді ол.

Еуропа әлемдік туристік индустриядағы құлдыраудың ауыртпалығын бастан кешірді, аймақтағы сәнді тауарлардың сатылымы валютаның ауытқуын есептемегенде 36%-ға, 57 миллиард еуроға дейін төмендеді. Дағдарыс Солтүстік және Оңтүстік Америкаға онша әсер етпеді, сатылымдар 27% төмендеп, 62 миллиард еуроны құрады.