• RUB:
    4.85
  • USD:
    498.34
  • EUR:
    519.72
Басты сайтқа өту
Қазақстан 10 Тамыз, 2022

Тұтынушы құқығын қорғайды

810 рет
көрсетілді

Қазақстанда тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі Омбудсмен институты құрылады. Сауда және интеграция министрлігінің хабарлауынша, тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласында омбудсмен институтын енгізу – елдегі бизнесті ырықтандырудың белсенді саясатына, тұтынушылардың құқықтық сауаттылығын және олардың өндіріп алынуын арттыруға ықпалын тигізеді.

«Омбудсменнің міндеттері – тұ­тынушы құқықтарының туындаған мәселелері бойынша кәсіпкермен сотқа дейінгі реттеу, олай болмаған жағдайда сот органдарына тұты­ну­шылардың мүдделері мен құқықтарын қорғау үшін талап-арыз­бен жүгіну. Сондай-ақ институт мемлекеттік органдардың құқықтық актілерінің салалық жобаларын әзірлеуге белсенді қатысады», деп ха­барлады ведомство.

Бұл шаруамен қатар институт азаматтардың сауатын ашу және құқықтық сауаттылығын арттырумен де белсенді айналыспақ.

2021 жылы жүргізілген әлеуметтік сауалдама нәтижелері бойынша 20 мың респондент (бұл барлық сұрал­ғандардың 55 пайызы) тұтыну­шылардың құқықтарын қорғау мә­селелері бойынша омбудсмен институтын құру бойынша оң пікірлерін білдірген.

«Тұтынушылардың өтініштерін қарау үшін қоғамдық институттар тұтынушылардың құқықтарын қор­ғаудың бірыңғай ақпараттық жүйесін пайдалана алады (e-tutynushy.kz). Ол үшін тұтынушы мен тұтыну­шы­лардың құқықтарын қорғау (ТҚҒ) қо­ғамдық институты тек тіркелу қа­жет. Тұтынушыға «бір терезе» қағидаты негізінде осы мәселе бойынша дә­лелді жауап алу үшін кәсіпкердің атына өз шағымын тегін және дереу жіберуге мүмкіндік беретін оның ерекшелігін атап өту маңызды», дейді министрлік өкіл­дері.