• RUB:
    5.5
  • USD:
    474.83
  • EUR:
    515.38
Басты сайтқа өту
Қазақстан 17 Қазан, 2022

Электронды қызмет аясы кеңейеді

185 рет
көрсетілді

Елімізде енді электронды құжат қағаз нұсқасымен теңестірілді. Цифрлық даму, инновация және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің бұйрығымен цифрлық құжаттар сервисінде электрондық құжаттарды көрсету және пайдалану қағидалары бекі­тілді. Цифрлық құжаттар сервисі – «Электронды үкімет» мобилді қосымшасының бір бөлігі.

Цифрлық құжат сервисінде қолжетімді барлық электрондық құжат қағаздағы құжаттарға тең. Ми­­нистрдің бұйрығы 2022 жыл­дың 22 қазанынан бастап кү­ші­не енеді. Сондай-ақ аталған ведомство электронды цифрлы қолтаңбадан бас тарту мәсе­ле­сін де қарастырып жатыр. Бұл туралы Бағдат Мусин өзі­нің әлеу­меттік желідегі парақ­ша­сында мәлімдеді.

«Бүгін Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі ве­домствоаралық комиссияның ке­зек­ті отырысын өткіздік. Күн тәртібінде электронды-цифрлық қолтаңбадан бас тарту, халыққа қызмет көрсету орталықтарынан құжаттар алу, емханаға тіркелу және бизнеске арналған қызмет­терді жетілдіру мәселелері қа­рас­­­тырылды. Менің ойымша, біз бірінші кезекте халыққа элек­трон­дық қызметтерді пай­да­­лану ыңғайлы екеніне көз жет­кізуіміз керек. Қазіргі уақытта QR арқылы қол қою механизмі әзір­лен­ді, бұл ыңғайлы және қауіпсіз. Оны бар­лық порталға енгізу ғана қал­ды. Бұл жұмысты жандандыру және NCALayer жүйесінен толық бас тарту бойынша тапсырма бердім», деді министр.

Ведомство басшысы кей жағ­дайларда қызмет алушылар қан­дай да бір құжаттың дайын бол­ға­ны туралы SМS хабарлама алып, ХҚО-ға келгенде оның әлі жет­кізілмегенін біліп жата­тын жайт­тардың да кездесіп қала­ты­нын жеткізді.

«Біз бұл қызметті жетілдіріп жат­қанымызды және жақын уа­қыт­­та адамдар халыққа қызмет көр­­­сету орталықтарына қайта кел­­­­­мей, қызметтерді электрондық түрде уақытында алатынын атап өте­мін. Сондай-ақ жақын арада емханаға тіркелу процесін то­лық авто­маттандыру жоспарлануда. Мұндай бастаманы Ден­­­сау­лық сақтау министрлігі ұсын­­­ды. Яғни өтініштер қағаз тү­рін­­де қарал­май­ды, жүйенің өзі бәрін тексереді және тіркейді, ал көш­кен кезде адамға жаңа тұрғы­лық­­ты жері бо­йынша емхана ұсы­ны­ла­ды», деді.

Сонымен қатар Әділет ми­нис­­тр­­лігінің бастамасымен деректерді өзгерту процестерін же­­ңілдету, мысалы, тіркеу ме­кен­жа­­йын өзгер­ту­ге қатысты ұсы­ныс та қаралған.

«Бұл қызмет банктердің қо­­сым­­ша­ларында қолжетімді бо­лады. Тех­никалық тұрғыда іске асыру ғана қалды, сондықтан бұл жұмыс­тарды жеделдетуді тапсырдым. Бұдан бөлек, мемлекеттік қыз­меттер үшін төлем енгізу жағ­­­­дайы талқыланды. Шетел­дік­тер­­дің қызмет алуы кезінде ақы төлеу жүйесін енгізуге баса назар аударылды. Мүдделі мемлекеттік ор­гандар (Ішкі істер, Әділет және Қаржы министрліктері) мен Үкі­мет­тегі әріптестеріме аза­мат­тарға келесі жылдан бастап ше­телдіктер үшін төлем енгізу те­ті­гін әзірлеуді тапсырдым», деп жазды ведомство басшысы.

Министрдің айтуынша, аза­мат­тардың Үкіметпен байланысын жақсарту мақсатында да бірқатар жоба қолға алынып жатыр. Соның бірі – Smart data Ukimet. Бұл – мемлекеттік органдардың барлық дерекқорын жинауға және өңдеуге мүм­­­кіндік беретін талдамалы жүйе. Ол – нақты уақыт режімінде көп дерек­ті жинайтын және өңдей­тін құрал.

«Бұл әзірлемелер азамат­та­ры­­мыздың қызметтерді тез және ке­дергісіз алу процесін жүзеге асы­­руға көмектеседі. Сонымен қатар, ғарыш технологиялары, атап айтқанда, төмен орбиталы спут­­никтерді енгізу тақырыбы да айтылды. Бұл Қазақстанның шал­ғай аумақтарын байланыспен және ин­тернетпен қамтамасыз етуге жол ашады», деп жазды ми­нистр.