• RUB:
    4.73
  • USD:
    511.22
  • EUR:
    540.05
Басты сайтқа өту
Білім Кеше

Білім көшбасшылары анықталды

45 рет
көрсетілді

Елордада болашақ мектеп басшылары анықталды. Бұл «Білім берудегі өзгерістердің 1000 көшбасшысы» жобасының нәтижесі бойынша белгілі болды. Ақтық кезеңнен сүрінбегендер Оқу-ағарту министрі Ғани Бейсембаевпен кездесіп, «басшы-көшбасшы» біліктілік санаты берілгенін айғақтайтын сертификат иеленді. Мұндай мүмкіндік қатысушыларға мектеп директоры қызметіне конкурссыз қабылдануына жағдай жасайды.

Оқу-ағарту ми­нис­тр­лігінің ха­бар­­­­­ла­уын­ша, Мем­­лекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың бас­тамасымен елімізде жаңа форматтағы көш­бас­шы­ларды ірік­теу мен кәсіби даярлау жөніндегі «Білім берудегі өзгерістердің 1000 көшбасшысы» жо­ба­сы жүзеге асырылып жатыр. Аталған бағ­дар­ламаға іріктеу бес ке­зеңнен тұрады. Бірінші кезеңде үміткерлер кәсіби және басқарушылық құзыреттерді бағалау үшін тестілеуден өтеді, екінші кезеңде қатысушылар оқуға жіберіледі, үшін­ші кезеңде елдің жетек­ші мектептерін­де тағы­лым­дамадан өтеді, төртінші ке­зеңде қорытын­ды ба­ға­лауға қатысады. Ал соң­ғы бесінші кезеңде ми­нистрлік комиссия­сы­мен әңгімелесуден өте­ді. Бар­лық кезеңнің нәти­же­сі бойын­ша білім ұйым­дары басшыларының Рес­пуб­ликалық кадрлық ре­зерві жасақталады.

Кездесуде сөз алған Оқу-ағарту министрі Ғани Бей­сембаев резервке енген жо­ба қатысушыларының осы же­тіс­тігімен құт­тық­тап, өз ке­зегінде бас­шы­лық қыз­­мет­тегі тәжі­ри­бесімен бөлісті.

«Тарихты тұлғалар жа­сайды. Кейде көп адам жал­ғыз екенін алға тартып, көп іс тындыра алмайтынын айтып жатады. Шын мәнінде, бір адамның өзі кейде әлемді өзгерте алатындай күш­ке ие болуы мүмкін. Сон­дықтан қазір іріктеліп отырған болашақ мектеп басшыларына үлкен үміт артып, еліміздегі білім саласын жоғары дәрежеге көтеру жолында аянбай еңбек етеді деп сенемін. Білім саласында көп реформаны бас­тан кештік. Сол жолда бір нәрсеге анық көз жеткіздік, біз білім саласындағы бас­шылардың кәсіби деңгейін өсірмей, білім сапасын көтере алмаймыз. Өз тәжірибемнен айтар болсам, бірінші басшы болу қашанда оңай емес. Мені 25 жыл бұрын ­5 жылда 13 адам ауысқан, бас­шы тұрақ­тамаған мек­­­тепке дирек­тор етіп қой­ды.­ Арыз жазып, шы­ға­рып тастайды, кей­бірі өзі кетеді. Мені де 3 ай­да кетеді деп ойлаған, бірақ сол жерде ешбір қыз­мет­керді шығармай, 3 жыл жұмыс істедім. Ең со­ңында жүрген мектеп бұ­рын­ғы мұғалімдерімен-ақ облыс­тағы алдыңғы оқу оша­ғы­ның біріне айналды. Бас­шы ұжымға ашық, барлық қыз­меткерге бірдей қа­райтын әділ әрі адал бол­ған кезде іс өрге басады», деді министр.

Жауапты министрлікке қа­расты Орта білім ко­ми­тетінің төрағасы Қаны­бек Жұ­машев осы жылы жо­ба­ның алғашқы кезеңіне 13 796 үміткер тіркелгенін, бұл өткен жылмен салыс­тырғанда 2,5 есе көп екенін жеткізді.

«Алғаш рет өткен жылы «Білім берудегі өзге­­ріс­тер­дің 1000 көш­басшысы» атты жаңа жоба қолға алынды. Бұл жоба Президенттік жас­тар кадр­лық резерві сияқты білім саласында кадрлық резервті қалыптастыруға бағытталған. Бұрын отан­дық білім жүйесінде мектеп басшыларын тағайын­дау конкурс ар­қылы және негізінен мамандардың бі­лік­тілігіне, еңбек өтіліне қарай ұйым­дастырылатын. Бірақ әлемдік тәжірибені зерттей келе озық елдердегі білім ұйымдарында басшыларды тағайындау арнайы дайындық кезеңдерінен өткеннен кейін ғана жүзеге асатынын білдік. Сондай нәтижелі үлгіні зерделеп, Оқу-ағарту министрлігі арнайы бағдарлама жасап, 4 сатыдан өтетін оқытуды ұйымдастырды. Былтыр жобаға 8 мыңнан аса мектеп директорларының орынбасары қатысып, 4 сатылы оқытудан өтіп, ең соңғы кадр­­лық резервке 207 адам енді. Яғни бұл оқудың оңай емесін, талаптың жоғары екенін көрсетеді. Сол былтыр резервке енгізілген 207 маманның 170-і бүгінде мектеп директорлығына конкурссыз тағайындалды әрі оларға «жоғары дең­гей­дегі басшы» деген білік­тілік санаты беріліп, соған сай жалақысы 2 есеге дейін өседі. Жобаның негізгі мақсаты – басқару жүйесін күшейту, сол арқылы білім сапасын арттыру. Биыл «Білім беру­дегі өзгерістердің 1000 көш­басшысы» өз жалғасын тапты. Осы жолы 13 мыңнан аса адам қатысып, 4 сатылы оқудан өтіп, соңғы серти­фикат тапсыру рәсіміне 376 адам ғана жетті. Жо­ба­ның былтырғыдан айыр­ма­шылығы – биыл мектеп директорлығынан үміт­ті басшы орынбасар­ларын ғана емес, қа­тар­дағы педагогтерді де қа­тыс­тырдық. Өйткені қара­пайым мұғалім де қабілеті жет­се, басшы бола алады», дей­ді комитет төр­аға­сы Қ.Жұмашев.

Министрліктің дере­гіне сүйенсек, барлық бес ке­зең­нің қорытындысы бо­йынша республикалық кадр резервіне өткен, яғни ба­ла­бақшалар, мектептер мен колледждердің бас­­шылары лауазымдары­на ұсынылған 376 ка­н­ди­даттың 11-і мектепке де­йін­гі ұйымдардың, 316-сы орта білім беру ұйым­­да­рының, 49-ы тех­ни­ка­лық және кәсіптік білім беру ұйымдарының қыз­меткерлері. Оқудан, та­ғылымдамадан және әң­гі­мелесуден өткен үміт­кер­лерге сертификат бері­леді. Соның негізінде одан әрі жұмысқа орна­ла­су үшін олар кадр резервіне алынады. Резервтегілер бірінші басшының бос лауазымына конкурс­тық рәсімдерден өтпей тағайындалады.