• RUB:
    4.82
  • USD:
    443.35
  • EUR:
    475.54
Басты сайтқа өту
Қазақстан 22 Қазан, 2019

Салық төлеушілер баға қойды

139 рет
көрсетілді

Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті халықпен кері байланыс орнату жолдарын кеңейтуде. Комитеттің наурыз айында іске қосылған «Байланыс орталығы» 7 айға жуық уақытта азаматтардан түскен 190 мың 773 өтінішті қарады.

Аталған органның баспасөз қызметінің хабарлауынша, орталық қызметіне жүгінген азаматтардың басым бөлігі оның жұмысын жақсы бағалаған.

– Біздің орталықтағы кеңесші­лердің жұмысы азаматтардың көңілінен шықты деп есептейміз. Жақында орталық жұмысына 36 мың 760 адам баға берді. Олардың 32 мыңнан астамы «5», яғни «өте жақсы» деген баға қойды. 1 233 адам, яғни қатысушылардың 3,4 пайызы «4» қойды, – дейді комитеттің баспасөз өкілі.

Мемлекеттік кірістер қызметінің орталығына түрлі мәселе бойынша хабарласқандардың саны бойынша Нұр-Сұлтан қаласы алдыңғы орында тұр. Одан кейінгі орындар Алматы мен Шымкентке, Алматы және Қарағанды облыс­тарына тиесілі. Қызылорда мен Сол­түстік Қазақстан облыстарынан хзабарласатындардың саны басқа өңірлермен салыстырғанда әлдеқайда аз.

– Салық төлеушілер тарапынан негізінен салықтық берешектер, салық төлеушілерді немесе резидент еместерді тіркеу, көлік құралына төлейтін салық көлемі мен қарыз, жер салығы мен мүлік салығы, электронды шот-фактуралар туралы мәселелер бойынша хабарласады,– дейді комитеттің баспасөз қызметі.

Бүгінде Кірістер комитетінің салық пен кедендік реттеу мәселе­лері бойынша https://t.me/KGDMFRK1414 сілтемесінде арнайы Телеграмм чаты бар екенін айта кетейік.