Парламент Мәжілісінің депутаты Сауытбек Абдрахманов 20 ақпан күнгі Үкімет сағатында Білім және ғылым министрі Ерлан Сағадиевке сұрақ қойған болатын. Онда төмендегі мәселе
көтеріліп, былай делінген еді:
«Ағылшын тілін меңгермей, Қазақстан жалпыұлттық прогреске жете алмайтыны Елбасы Жолдауында айқын айтылды. Заман көшіне ілесудің енді бұдан басқа жолы жоқ. Сонымен бірге, Жолдаудағы әр сөзге зер салып қарасақ, Президент осы жөнінде де кеңінен ойласуға мүмкіндік бергенін көреміз. «Бұл мәселені тиянақты ойланып, ақылмен шешу керек», деді Елбасы.
Жолдауда ағылшын тілін енгізуге әр мектептің дайындығын саралауға дейін айтылған. «Мектептердің және мұғалімдердің деңгейі, әсіресе, ауыл мен қалада әртүрлі. Білікті педагогтардың жетіспеу проблемасы да бар. Сондықтан, осының барлығын ескеріп, ағылшын тілін кезең-кезеңімен енгізуіміз керек», делінген онда. Мұнда барлығы да – мектептердің деңгейі де, мұғалімдердің деңгейі де, ауыл мен қала мектептері деңгейінің айырмасы да ескеріліп тұр. Барлығын ескергендіктен де Президент Жолдауда осы мәселе бойынша «Тиісті ұсыныстар беруді тапсырамын» деп қадап тұрып айтты. Бұдан артық не керек? Заман үшін, қоғам үшін, адам үшін аса маңызды мәселені көкейге қонымды етіп шешу үшін қосымша мүмкіндік беріліп тұрған жоқ па?
Президент тапсырмасына орай сіз басқаратын министрлік осы мәселе, яғни үш тілді оқуға кезең-кезеңімен көшуді жүзеге асыру жөнінде қандай нақты ұсыныстар дайындауда? Жолдаудан кейін осы бағыттағы жұмысқа қандай да бір өзгеріс, түзету енгізу көзделіп отыр ма?».