Ендігі жерде өңірлерде өндіріс көлемін арттыру, өнеркәсіп кешендерін жандандыру, сонымен қатар өнімдерді экспортқа шығару мәселелері күн тәртібінде тұр. Әлемнің дамыған мемлекеттерімен тәжірибе алмасып, үйрену арқылы еңбек өнімділігін ұлғайту еліміз үшін де тиімді болмақ. Мәселен, тоқырау жылдарында жұмысын тоқтатып, тәуелсіздік жылдарында қайтадан іске қосылған жүздеген кәсіпорынның бұл күнде еліміздің дамуына қосып отырған үлесі мол.
Өткен ғасырдың тоқсаныншы жылдары қиын кезеңде жабылып қалған «ТаразКожобувь» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі бұл күнде тірлігін қайта тіктеген кәсіпорындар қатарында. Былғары аяқ киім шығаратын Қазақстандағы жалғыз ғана серіктестікте бүгінде шикізаттан бастап дайын өнім шығаруға дейінгі үрдістер қолға алынған. Өткен жылы 157 мың жұп бәтеңке шығарған кәсіпорын бүгінде еліміздің бірқатар ірі мекемелерінің мемлекеттік тапсырысы арқылы аяқ киім тігеді. Ендігі жерде аталған кәсіпорын жыл сайын жұмыс қарқынын арттырып, ел экономикасына айтарлықтай үлес қосуды көздеп отыр екен.
– Біз өз межемізді жылдан жылға көтеріп келеміз. Биылғы жылы 200 мың жұп аяқ киім шығаруды жоспарлап отырмыз, – дейді «ТаразКожобувь» ЖШС директорының орынбасары Шамухтар Шаюнусов.
Бүгінгі таңда еліміз үшін бәсекелестік маңызды. Қазақстан енді өзге елдердің өндірістегі тәжірибесін үйреніп қана қоймай, үйретуі де керек. Елбасы өз Жолдауында да бәсекеге қабілеттілікті жиі айтып келеді. Мәселен, осыдан біраз бұрын Әулиеата жеріне Түркия аяқ киім ассоциациясының президенті Бекир Айдин бастаған аяқ киім өнеркәсібінің бір топ өкілдері келіп, тәжірибе алмасып қайтқан болатын. Сонымен қатар түрік ағайындар аталған серіктестіктің жұмысына қызығушылық танытып, өнім сапасына ерекше мән беріп, болашақта бірге жұмыс істейтін ниеттерінің бар екенін аңғартқан еді. Егер екі тарап келешекте бірлесіп жұмыс жасайтын болса, өңірдегі өндіріс қарқынының арта түсетіні сөзсіз.
Отандық өнімнің оңды нәтижесі экономикалық әлеуетті арттыра түседі. Мәселен, бүгінде импортпен келетін тауар көпшіліктің талғамына дөп келіп тұр. Базарға барсақ та, дүкен араласақ та Италияның, Түркияның аяқ киімдерін көруге болады. Бірақ отандық өнімдерге тапсырыс беруші қарапайым тұрғындарды табу қиын. Болашақта отандық аяқ киім өндірісінде бұдан да ілгерілеушілік байқалып жатса, еліміз үшін бәсекелестік бәсінің арта түсетіні де белгілі.
Хамит ЕСАМАН,
«Егемен Қазақстан»
Жамбыл облысы