Пандемияның салдары жаңа жағдайда корпоративті жұмысшылардың тиімділігін қамтамасыз ету үшін тың техникалық тәсілдерді қажет ететін гибридті жұмыс пен мобильді кеңсеге көшуді күшейтті. Егер бұрын «мобильдік» белгілі бір дәрежеде қызметкерлердің өнімділігін шектейтін фактор ретінде қабылданса, қазір техникалық шешімдердің нәтижесінде олар кеңсе шегінен тыс жерлерде де жоғары көрсеткіштерге қол жеткізе алады. Қазақстанның даму банкі өкілдерінің айтуынша, ақпараттық қауіпсіздік талаптарын сақтай отырып, банктің IT-қызметтеріне барлық жерде қолжетімділікті қамтамасыз ету қажеттілігі бұрыннан-ақ пісіп-жетілді, алайда коронавирустың алғашқы толқыны басталған кезде бұл қажеттілік өткір айқындалды.
«Нарық үдерісі өз ережелерін талап ететіні белгілі. Дәстүрлі телефония өзінің танымалдылығын жоғалтты, ескірді. Пандемия бұл фактіні банкте қабылдауды едәуір жеделдетті. Өйткені карантинде болған кезде корпоративтік стационарлық телефондарға қажеттілік жоғалып кетті. Қазір барлық коммуникация смартфон арқылы өтуде», деді ҚДБ басқарма төрағасының орынбасары Сандуғаш Кенжебаева.
Банкте IP-телефонияның жеке инфрақұрылымын жобалау 2020 жылдың соңында басталды, сол кезде телефонияны, аудио және бейнеконференцияға байланысты сыртқы қолжетімділік мүмкіндігімен біріктіретін бірыңғай интеграцияланған жүйені құру үшін жабдық сатып алынды. Корпоративтік қоңырауларды жүзеге асыру үшін Cisco Jabber бағдарламалық клиенті қолданылады, бұл банктің әрбір қызметкеріне екі құрылғыны: ноутбук пен смартфонды пайдалануға мүмкіндік береді. Сонымен қатар жаңартылған инфрақұрылым негізінде бейнеконференция қызметі енгізілді, оның көмегімен үш немесе одан да көп қатысушы дауыстық және бейне байланыс технологиясы арқылы жақсы сапада өзара байланыса алады.
Директорлар кеңесінің мүшелері жаңа қызметті сынап көрді. Онлайн режімде алқалы органның және комитеттерінің отырысы өтті, онда ҚДБ жылдық есебін, сондай-ақ тәуекелдер жөніндегі есепті бекіту және банктің даму стратегиясын жаңарту жөніндегі іс-шаралар жоспарына түзетулер енгізу сынды мәселелер талқыланды.
«Банк қызметкерлерінің бағдарламалық өнімдегі тиімді өзара іс-қимылы үшін біз банктің әрбір құрылымдық бөлімшесіне арнайы қоңырау шалу нөмірі бар жеке бейнеконференц-бөлмелер құрдық, оның барлығы тәулік бойы қолжетімді. Бейнеконференция қызметі Директорлар кеңесінің жабдықталған залымен біріктірілген, бұл конференцияларды түрлі сценарийлерде, бейне және аудио берудің жоғары сапасымен өткізуге мүмкіндік береді. Біз қанатқақты отырыстар өткіздік, өнім өзін өте жақсы көрсетті», деді С.Кенжебаева.