Бүгінде жүкті контейнермен тасымалдау көлемі сәт сайын артып келеді. Өткен жылдың өзінде «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы желісі бойынша тасымалданатын экспорттық жүктердің жалпы көлеміндегі контейнерлік тасымалдың үлесі 4,4 пайызды, яғни 3,5 млн тонна жүкті құраған.
«Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ-ның логистика жөніндегі басқарушы директоры Ерлан Қойшыбаев: «Контейнерлендіру – теміржол логистикасының болашағы зор ең перспективалысы. Сонымен бірге ең күрделі аспектісі. Сондай-ақ әлемдегі эпидемиялар мен геосаяси дағдарыстарға қарамастан бірқалыпты жұмыс істей алатын жылдам әрі сенімді көлік түрі», дегенді шегелеп айтады.
Қолдағы мәліметтерге мойын бұрсақ, мұнай өнімдері, тыңайтқыштар, түсті рудалар, құрылыс жүктері, қара металдар сияқты, тағы басқа да жүк түрлері бойынша экспорттық тасымалдардағы контейнерлік тасымалдау көлемінің артып келе жатқаны анық байқалады. Мысалы, өткен жылы контейнердегі экспорт көлемі 30 пайызға өскен. Оның ішінде астық өнімдері бар 49 мыңнан астам ЖФЭ шетелдерге шығарылған. Бұл көрсеткіш бұрнағы жылмен салыстырғанда 4,2 есе жоғары болып отыр. Жүк Қытайдың Алашаңқай, Үрімші, Сиань, Чунцин стансаларына, сондай-ақ Tранскаспий халықаралық көлік бағдары арқылы Түркияның Мерсин порты бағытына жөнелтіліп тұрды.
Бұлармен бірге экспортқа бағытталған контейнердегі мұнай өнімдері 14,4 есе, ұнтақтау өнімдері, яғни кебек, құрамажем, бидай ұны 6,3 есе артқан. Жүктің басым бөлігі Қытайға қарай жол тартып жатыр.
Дәнді дақылдардан бөлек, басқа да көптеген номенклатуралар контейнермен жөнелтуге жарамды жүктерге жатады. Мысалы, өткен жылдың қараша айында Ydd Corporation Қарағанды ферроқорытпа зауытынан Түркияға ферросилиций тиелген пилоттық контейнерлік пойыз жөнелтілсе, тамыз айында Тәжікстанның алтын өндіру саласындағы ірі кәсіпорындарының бірі – «Зарафшон» БК ЖШҚ-дан Спитамен – Достық бағыты бойынша түсті металдар кені бар алғашқы контейнерлік пойыз жолға шыққан.
Оған қоса Жітіқара стансасынан Вьетнамның Йен Вэ стансасына контейнер арқылы «Қостанай минералдары» тау-кен өндіру компаниясының асбест өнімдері жөнелтіліп жүр. Сондай-ақ флекситенктерде қазақстандық өсімдік майы Қытайдың Шанхай, Сиань және Нантун қалаларына тұрақты түрде жіберіліп келеді. Ал түсті металдарды – контейнерлерде TMTM арқылы Түркия мен Грузия бағытында жөнелту ұйымдастырылған.
Қазіргі кезде контейнерлік экспорттық жүктердің әлеуеті шамамен 22 млн тоннаны немесе тасымалданатын экспорттық жүктердің жалпы көлемінің 28 пайызын құрап отыр.