Мәселен, Петропавлдағы Пушкин көшесі жартылай жабылып, жөндеу жүре бастады. Облыс басшысы Ғауез Нұрмұхамбетов облыс орталығындағы Лазутин, Сүтішев, Болатбаев, «Зеленая» және «Алтын дала» көшелеріндегі жолдарды жөндеу жұмысын тексеріп, олардың сапасын көрді. Өкінішке қарай, жұқа беті ғана сыдырылып, тегістелген соң жолдарға соншалықты қалыңдықпен асфальт төселеді. Мұның пайдасы шамалы, ауыр жүк машиналары өткенде олар қайтадан езіліп, шұқыршақтар пайда болады. Ал шұқыршаққа күзгі және көктемдегі суық жаңбырда тұрып қалған су қатып, мұзға айналады да, шұңқырды бұзып, кеңіте береді. Сондықтан облыс әкімі жол жөндеудің сапасын арттыруды талап етті.
Жалпы, биыл Петропавл қаласында 53 көшеге асфальт төсеу жоспарланған. Оның ішінде 39-ында бұрын-соңды асфальт болмаған. Бұл көшелердің негізгі бөлігі «Жұмысшы кенті», Борки және Орман шағын ауданы сынды қаламыздың шеткергі аудандарында орналасқан. Облыс әкімі атқарылған жұмыстың сапасын қатаң қадағалап, жаз күндерін тиімді пайдалануды тапсырды. «Жолдарды сапалы жөндемеген мердігерлердің жұмысы қабылданбайды. Оны қоғамдық ұйымдар мен БАҚ өкілдері қатыстырылған комиссия қабылдайтын болады», деп мердігерлерді ескертті.
Жалпы, 5 жыл ішінде Петропавлдағы барлық жолдарды қиыршық тас төселуден толық арылтып, асфальт төсендісіне ауыстыру жоспарланған. «Сондай-ақ қала басшылығы мен аудан әкімдеріне қаңырап бос жатқан және қараусыз қалған ғимараттарды ретке келтіруді, меншік иелерімен қажетті жұмыстарды жүргізуді тапсырдым. Облыс орталығында қаланың көркін бұзатын ғимараттар болмауы керек», деп жазды өңір басшысы әлеуметтік желіде.
Мамандардың айтуына қарағанда, жолдардың тез бұзылатын басты себебі – асфальтың нормаға сәйкес болмай, жұқа төселуінен. Ұзақ жыл бойы жол саласында инженер қызметін атқарған Сәбит Есжановтың айтуына қарағанда, қазіргі ауыр салмақты жүк таситын көліктерге біздің жолдар технологиялық тұрғыдан сәйкес келмейді. «Қала ішіндегі жолдар ғана емес, трассалардың өзінде кейбір ауыр жүктер таситын автокөліктердің жүруіне тыйым салу кемшін. Қазіргі өз салмақтарымен қоса 40-50 тонналық жүк таситын автомобильдер, әсіресе жаз айларында жолды езіп, бұзып кетеді, соны бақылауды жетілдіру керек», дейді. Сонымен бірге ол біздегі негізгі жолдар өткен ғасырдың 1980-1990 жылдары салынғанын айтты. «Ол кездегі жолдың беку нормативі де төмен болатын. Төселген асфальттың қалыңдығы да стандарт бойынша 5 см ғана еді, қазір 7-ден төмен болмау керек. Сонымен бірге жолдарды әрбір
5 жыл сайын жаңғыртып, жөндеп отыру керек. Ал біз тәуелсіздіктің алғашқы жылдарында, ондаған жыл бойы жолды жөндей алмай, барынша бұзып алдық, қазір соның азабын тартып отырмыз», деді ол. Сондай-ақ ол жол жөндеу мамандарының жетіспейтінін тілге тиек етті. Қазір жазда аптап ыстықта, қыста аязда, екінің бірі жол жөндеу жұмысына барғысы келе бермейді. Олардың еңбекақысы да мардымсыз. Қарап тұрсақ, бұл істің проблемасы шашетектен екен. Тиісті орындар ақшаны босқа шаша бермей, мәселені шешудің тиімді жолдарын жүйелегені дұрыс.
Солтүстік Қазақстан облысы