Елорданың бизнес орталығын жалға алған кәсіпкерлер бас шаһарда ақылы автотұрақ көбейгенін, бұл құрылыс нормалары мен ережелерін бұзып қана қоймай, бірқатар шағын және орта бизнес субъектілерінің жабылуына қауіп төндіріп отырғанын жеткізді.
Нұр-Сұлтан қаласы кәсіпкерлер палатасының алаңында өткен отырыста бизнесті дамытуға кедергі болып отырған бірқатар мәселелер талқыланды. Соның бірі ретінде орта және шағын кәсіп иелері ақылы автотұрақтар жайын көтерді. «Бұрын елордада ақылы автотұрақ көп емес еді. Ал қазір оның саны 24-тен 536-ға дейін өсті. Осылайша, қазір бас қалада барлығы 10 мыңға жуық тұрақ орны бар. Олардың қатарына жол бойында тұрған тұрақтар ғана емес, ғимарат иелері жалға алған автотұрақтар да кіреді. Қалалық әкімдік оны жекеменшікке сатып алуға мүмкіндік бермей отыр, өйткені автотұрақ орналасқан жерасты жолдарында әртүрлі инженерлік желілер өтеді. Енді осы тұрақтар түгел пульға алынды, демек, ақылы болды. Осы мәселені шешуге қатысты «Атамекен» ұлттық кәсіпкерлер палатасына ұсыныс-пікірімізді жолдадық», дейді жиында сөз сөйлеген Қазақстанның басқарушы және сервистік компаниялар қауымдастығының төрағасы Қайрат Көкенов.
Кәсіпкер «Санкт-Петербург» бизнес-орталығын мысалға келтірді. Ғимараттың айналасы түгел жалға берілген. Алайда жалға беру мерзімі аяқталғаннан кейін әкімдік оны ұзартудан бас тартқан, себебі қазірден басқаруға беріліп қойған. «Бізге белгілі болғандай, алдағы уақытта әкімдік бұл жерді Нұр-Сұлтан қаласының Көлік және жол-көлік инфрақұрылымын дамыту басқармасына, яғни өз басқармасына, ал ол МЖӘ-нің басқаруына берді. Осылайша, Нұр-Сұлтан нарығында монополист құрылуда, олар жол бойындағы иесіз тұрақтарды ғана емес, ғимараттар мен құрылыстардың жанындағы барлық тұрақ орнын басқаруға алмақ», дейді Қ.Көкенов.
Кәсіпкерлер жұртшылық кіріп-шығатын ғимараттың төңірегі бәрі ақылы болса, бұл клиенттердің келуін азайтатынын жеткізді. Ал клиенттер қызығушылық танытпағаннан кейін бизнес те дұрыс жүрмейді деген сөз. Сондықтан бизнес өкілдері бұл жайтты егжей-тегжейлі зерделеп, кәсіпкерлікке қолбайлау болып отырған мәселе ретінде республикалық кедергілер картасына енгізуді ұсынды.