Төтенше жағдай басталған 16 наурыздан бастап iKOMEK109 байланыс орталығы шамамен 365 мың өтініш қабылдады. Оның 230 мыңы Covid-19 індетіне қатысты. Барлық өтініштерге тиісті жауап берілді, деді iKOMEK109 орталығында. Орталықта жиі қойылатын сұрақтарға жауаптардың пулы қалыптастырылды.
«Қала тұрғындарымен кері байланыстың тиімділігін арттыру үшін ТЖ мен карантин режимі кезінде iKOMEK-те операторлардың саны екі есеге көбейді (30-дан 62-ге дейін). Қызметкерлердің бір бөлігі қашықтан жұмыс істеп, тұрғындарға қызметті үйлерінде отырып көрсетті. Сондай-ақ орталық егде жастағы тұрғындар үшін дәрі-дәрмек пен жеке қорғаныш құралдарын онлайн жеткізу бойынша өтінім қабылдады. ТЖ кезінде өтініш-шағымдардың саны үш есе көбейіп, тәулігіне 30 мыңға дейін жетті. iKomek109 қызметі ашылған 2018 жылдан бері қала тұрғындарынан 4 млн өтінімді қабылдады», - деді iKOMEK қалалық орталығының жетекшісі Жаннат Дүбірова.
Еске салайық, елде төтенше жағдай енгізілген уақыттан бері iKOMEK109 бірыңғай байланыс орталығы Нұр-Сұлтан қаласы бойынша коронавирус инфекциясының таралуына қарсы жедел штабтың жедел желісі ретінде белгіленді. Елорда әкімдігінің iKOMEK 109 бірыңғай байланыс орталығы - барлық коммуналдық кәсіпорындардың колл-орталықтарын біріктіретін, қала тұрғындарымен байланыс орнатудың жалғыз тетігі. Орталық тәулік бойы, аптасына жеті күн жұмыс істейді.