Қоғам • 04 Тамыз, 2020

Оқырмандар онлайн олимпиадаға ой қосты

230 рет
көрсетілді
3 мин
оқу үшін

Жуырда бас басылымда «Онлайн олимпиадалар ойды жетіл­діреді» («EQ», 21 шілде, 2020 жыл, №138) атты мақала жарық көрген еді. Мектеп қабырғасында қатысуға міндеттелетін пәндік олимпиадалар көбінесе қатысушылардың пікірін ескере бер­мейді. Бұл бүгінге дейін күрмеуі шешілмей келе жатқан түйін. Осы мәсе­леге бейжай қарамаған оқырмандардың пікірі сан алуан.

Оқырмандар онлайн олимпиадаға ой қосты

 

Мәселен, аталған олимпиа­да­ларға қатысушылардың да ойларын ортаға салғанда, ұйым­дас­тыру­шылар тұты­ну­шылардың тілегін қан­шалықты ескеретінін, қаты­су­шы­лардың талабын қан­шалықты орындай­тынын жет­кізді. Осы рет­те, ақтөбелік Бал­дырған Та­был­­ди­на есімді жас маман қаты­сушы ре­тінде онлайн олим­пиадалардың мұ­ға­лім­­нің теориялық білімін шың­дап, кәсіби шеберлігі дамытатына сенім білдірді. Ал тал­дықорғандық №14 орта мек­теп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Гүл­­­жан Тұрарбекқызы олимпиада оқушылардың, әсіресе грамматиканы тыңғылықты үйренуіне септігін тигізетінін жеткізді.

– Жаңа бағдарлама бойынша грамматика тереңдетіліп оқытылмайды. Алайда осы ол­қылықтың орнын олимпиада кезінде толтырып отырады. Сон­дықтан бұл олимпиаданың пай­дасы мол деп ойлаймын. Мысалы жергілікті байқау­лардағыдай таныс-тамырлыққа жол беріл­мейді. Қо­ғамдағы «жемқорлық» дертіне тосқауыл болатын тәсіл деп ойлаймын. Оқушы, не мұға­лім болсын өзінің жарнасын тө­леп, тапсырма мен шарттарын орын­дайды. Одан кейін оның білімі шынайы түрде шығады. Сол себепті, бұл онлайн олимпиа­далар қоғамдағы шынайылықты орнатуға көп пайда береді, – дейді тәжірибелі ұстаз.

Бұл орайда сарапшылардың да пікірі бар. Пандемия жағ­дайын­да қашықтан білім алуды заңдастыру күн тәртібін­дегі өзек­ті мәселелердің біріне айнал­ды. Елді жылдам интернетпен қам­тумен қатар, сапалы білім қызметін ұсы­натын виртуалды нарық қалыптасты. Мұны саяси ғылым­дар докторы, профессор Гүлмира Сұлтан­баева да қоштап отыр.

– Онлайн олимпиадалардың ерекшелігі – орта мектеп­тердің оқу­­шыларына, ұстаздарына ар­нал­ған тестілер жүйе­сінің қол­жетімді болуы. Мектеп жасына дейінгі білім, тәр­бие орын­да­рының тәрбиешісі, әдіскерлері де осы алаңда өз білімдерін же­тіл­­діру, біліктіліктерін арт­ты­ру­ға мүм­кіндік алып отыр. Мұн­дай алаңдарды мемлекет тарапына қолдау цифрлы Қа­зақ­­станның орнығуына және адам капиталы дамуына да үл­­кен серпін болмақ, – дейді сарап­­шы.

Заман ағымына сай қашықтан оқытудан қашып құтыла алмайтынымыз анық. Білім жүйесі бірізділікке түсу үшін өзге ел­дің тәжірибесіне иек артудың еш әбестігі жоқ. Қазір қоғам ға­лам­тордың құрсауында, бәрі онлайнға көшті. Оқушының үйде отырып-ақ қабілетін арт­тыруға орасан мүмкіндік бар. Бүгінде ғаламторға ойын іздеп емес, ой көздеп кіруге болады. Сон­дықтан отандық онлайн олимпиадаларды жетілдіруге тиіспіз. Сон­да ғана баршамыз бәйек болған білім саласының жұмысы жеңілдейді. Бұл қажет­тілік каран­тин кезіңде көрініс берді. Тек атүсті қарамай, мәсе­леге дендеп ене білуіміз шарт.