«Bain & Company» халықаралық консалтингтік фирмасының жаңа есебінде айтылғандай, Қытай 2025 жылға қарай элиталық тауарлардың ең үлкен нарығына айналады, оның үстіне қытайлық тұтынушылар әлемдегі қымбат тауарлардың жартысына жуығын сатып алады екен. Бұ фактор қытайлық нарықты пандемияның қыспағынан қысыла қоймаған құрлыққа айналдырыпты. «Қытайлық тұтынушылардың үлесі ішкі тұтынудың барлық сегменттерінде, бағалар диапазонында және барлық буындарда өсті», - деп хабарлады компания.
Сәнді тауарлар нарығының өкілдері мен ойыншылары қытай саудагерлерімен байланыс орнатуға басымдық бере бастады. Қарашаның басында Швейцарияның Richemont және Alibaba қытайлық технологиялық Farfetch онлайн-сауда платформасына 1,1 миллиард доллар инвестициялады. Сонымен қатар, Bain & Company әлемдегі сәнді тауарлардың сатылымы биыл 23% - 217 млрд еуроға дейін, ал компаниялардың операциялық маржасы 60% - ға төмендейді деп күтеді.
Бұл 2009 жылдан бергі ең үлкен құлдырау болмақ. Сәнді тауарлар мен жеке ұшақтарды, яхталарды, жақсы шараптар мен талғампаз тағамдарды қамтитын сәнді нарық тұтастай алғанда төмендеді және қазіргі уақытта шамамен 1 трлн АҚШ доллары.
«Біздің әрқайсымыз тез, күтпеген өзгерістердің қиын жылын бастан өткердік және бұл сән-салтанат нарығына да әсер етті», - дейді Bain & Company серіктесі Клаудия Д'Арписио. Айта кету керек, Клаудия Д'Арписио итальяндық Altagamma сәнді тауарлар ұйымымен бірлесіп жасалған зерттеудің жетекші авторы.
«Өнеркәсіп жаһандық саяхаттардың тоқтауы мен тоқтап тұрудан зардап шеккенімен, біз бұл дағдарысқа қарсы шамамыз жетеді деп ойлаймыз» - деді ол.
Еуропа әлемдік туристік индустриядағы құлдыраудың ауыртпалығын бастан кешірді, аймақтағы сәнді тауарлардың сатылымы валютаның ауытқуын есептемегенде 36% -ға, 57 миллиард еуроға дейін төмендеді. Дағдарыс Солтүстік және Оңтүстік Америкаға онша әсер етпеді - сатылымдар 27% төмендеп, 62 миллиард еуроны құрады.
Консалтингтік компания макроэкономикалық жағдайларға, пандемияның дамуына және жаһандық туризмнің қайта басталу жылдамдығына байланысты 2022 жылдың соңына немесе 2023 жылдың басына қарай нарық 2019 деңгейіне оралады деп алдағы үш жыл ішінде нарықты қалпына келтіру қарқын алады деп күтеді. Нарықтағы ең нашар болған екінші тоқсаннан кейін үшінші тоқсанда қалпына келтіру белгілері байқалды.
Француздық Hermes International сән үйінің сатылымы үшінші тоқсанда жандана бастады, өйткені сатып алушылар қайтадан классикалық Биркин сөмкелерін қоса сатып ала бастады. Қазан айында британдық Burberry люкс компаниясының сатылымы да өсе бастады
Соңғысы компанияның жаңа және жас сатып алушыларды тартуына байланысты қалпына келтіру жалғасуда дейді. Төртінші тоқсанда сатылым 10% -ға төмендейді деп күтілуде, дегенмен пандемияға және қосымша шектеулердің енгізілуіне байланысты төмендеу мүмкін. Сонымен қатар, 2020 жылы сәнді тауарлардың онлайн сатылымы күрт өсіп, жалпы шығындардың шамамен 23% -ын құрады, бұл 2019 жылы 12% -ды құрады, өйткені пандемия тұтынушыларды сатып алудан бас тартуға мәжбүр етті.
Bain & Company онлайн-дүкен 2025 жылға қарай сәнді тауарларды сатып алудың басты арнасына айналады деп болжайды.