Е.Сәкенова «Өзін өзі тану» адамгершілік-рухани білімі өзінің дамуының 25 жылы ішінде бір пәннің шеңберінен шығып, тәрбие жүйесінің қасиеттерін тудыра отырып, оқу-тәрбие үдерісінің барлық салаларын қамтығанын атап өтіп, «Өзін-өзі тану» пәні мен мектеп пәндерінің интеграциясы білім беру мазмұны, оқыту әдістері мен нысандары мұғалімнің жеке басы арқылы жүзеге асырылатынын тілге тиек етті. Сонымен қатар мұғалімдерге мектеп пәндері мазмұнының құндылық әлеуетін өзектендіру және осы негізде әр оқушының әлеуетін ашу және оның жеке басын жетілдіруге ықпал ету секілді міндеттер қойылды.
«Бөбек» орталығының бас директоры білім алушылар арасында өткізген «Өзін-өзі тану» пәнін оқыту оларға не береді?» деген сауалдама нәтижелеріне де кеңінен тоқталды. Соның нәтижесінде өз-өзін түсінуге, өздері жайында, жеке қасиеттері туралы ойлауға үйренетіндерін және өз бойларындағы өзгерістерді байқағандарын көрсетті. Содан кейін тыңдаушыларға қанатқақты білім беру ұйымдары қызметінің нәтижелері туралы да мол ақпарат ұсынылды.
Адамның үйлесімді дамуы ұлттық институтының ашылуы – «Өзін өзі тану» бағдарламасын жүзеге асырудың қазіргі кезеңіндегі маңызды сәттердің бірі. Оның негізгі мақсаты – Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесінің барлық деңгейінде білім алушылардың зияткерлік және адамгершілік-рухани дамуын қамтамасыз ететін оқыту мен тәрбиелеу жүйесінің негізі ретінде «Өзін өзі тану» бағдарламасын іске асыру», деп атап өтті Е.Сәкенова.