Бұл көліктердің ерекшелігі сол, күн қатты қызған уақытта ғана жүреді. Өйткені көлік төбесіне орнатылған батареялар күн сәулесі қуатын жинап, жиналған энергияны бірден тақтайшалар астына жалғанған радиаторға жібереді. Күннің қызуы азайып, кеш түсе бастағанда қалыпты жылдамдықты ала алмаған соң көліктер тоқтайды.
Күн көліктері көрмесі Ақтөбеде осымен үшінші рет ұйымдастырылып отыр. Жазда қолдан құрастырылған көліктермен еліміздің аумағын жүріп өтуді үш жыл бұрын талдықорғандық өнертапқыш Никита Поддубнов бастады. Ол жанар-жағармайды қажет етпейтін өздері құрастырған күн көлігінің басты кемшілігі күнделікті өмірде қолдануға келмейтіндігі дейді. Мәселен, қазіргі кезде танымалдылығы жоғары, әлемде қолданысқа енгізіле бастаған күн батареяларымен жүретін «Mantana» көлігінің салмағы 350 кило. Салмағы жоғары көліктің қозғалысқа енуі үшін қуатты электр тогы керек. Ал, Никита көлігінің салмағы 100 килодан аспайды әрі кабинасы өте тар. Түнде айдалада келе жатып көлік ішіне қонуға келмейді. Сондықтан саяхатшылар өздерімен бірге палаткаларын алып жүреді. Соған қарамастан жаз кезінде саяхаттауға өте ыңғайлы, жанармайды қажет етпейтін саяхатшылар көлігі сынақтан өтсе, өндіріске жіберуге болады. Әзірге өнертапқыш жігіттер бұл жағын ойлап жүрген жоқ.
АҚТӨБЕ