Технологияға сәйкес, жол қоспасы алдын ала дайындықсыз, яғни тас төселмей тұрып, бірден жер бетіне төселеді. Асфальтты тегістейтін ауыр доңғалақты трактордың қажеті жоқ. Барлығы өз салмағымен тығыздалады. Ол үшін көлік қозғалысын төрт сағатқа жабу керек.
Әзірге тәжірибе ретінде 400 метр жол салынды. Оны қазірдің өзінде ауыр жүк көліктері сынап жатыр. Осы технологияның арқасында мегаполис қысқа мерзімде қара жолдар мәселесін шешкісі келеді, оның шетінде шамамен 158 шақырым бар.
"Бұл - суық қайта өңдеумен төселген бірінші жол. Бұл Қазақстанның ешбір аймағында тәжірибеде болған жоқ. Бұл жол Сапа орталығының бақылауында, біз қысқы маусымда жолдың аязға төзімділігін тексереміз», - деді Шымкент қалалық жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасының басшысы Ролан Ибрагимов.