Аталған форумның «Жаһандық контейнерлендіру: проблемалар мен перспективалар» панельдік сессиясы барысында «Ресей РЖД Бизнес Актив» компаниясының бас директоры Вячеслав Сараев осы өсімге ықпал ететін экспорттық және транзиттік бағыттарды дамыту туралы айтты.
Егер 2022 жылы аталған компания Ресейден Қазақстанға бар болғаны 0,1 мың контейнер жөнелтсе, 2023 жылы – оның саны 3 мыңға жетті. Кәсіпорын контейнерлері негізінен халық тұтынатын тауарларды, автокөліктер мен жинақтаушы бұйымдарды, ауыл шаруашылығы өнімдерін тасымалдайды. Баяндамашы атап өткендей, жүктерді контейнерлеу деңгейі Ресейде де, Қазақстанда да жоғары деңгейде дамымаған, сондықтан контейнерлік ағынды ұлғайту мүмкіндігі бар. Өткен жылы елдеріміз тауар айналымы бойынша тағы бір рекорд орнатты, ал компания өз тарапынан контейнерлік қызметтердің санын көбейтуге және бизнес қажеттіліктері үшін жаңа логистикалық шешімдер табуға дайын.
Оңтүстік Корея Қазақстанның негізгі сауда-экономикалық серіктестерінің бірі болып табылады. Ресей темір жолдары бизнес-активі Қазақстанға тасымалдайтын жүктердің жартысына жуығы осы елден жөнелтілді. Пусан портынан Қиыр Шығыс порттары арқылы өтетін транзиттік маршруттардың бір бөлігі ретінде автокөліктерден басқа, құрал-жабдықтар мен басқа да халық тұтынатын тауарлар жеткізіледі. 2023 жылы компания Кореядан Қазақстанға барлығы 3,7 мың контейнер жіберді, бұл 2022 жылмен салыстырғанда 4,7 есеге көп. 2024 жылдың бірінші тоқсанында оң динамика сақталды – осы бағыт бойынша 1,2 мың тонна жүк тасымалданды, бұл 2023 жылдың осы кезеңінің деңгейінен 1,5 есеге көп.
Жалпы, компанияның тасымалдау көлемі 2023 жылы 2022 жылға қарай 44%-ға - 440 мың TEU-ге дейін өсті. Өсудің негізгі драйвері импорттық тасымалдау болды, ол Ресей темір жолдары бизнес-активінің барлық тасымалдауларының 40%-ға жуығын құрады. Соңғы бір жылда компания оннан астам жаңа бағыт ашты, бүгінде Қытаймен арадағы барлық құрлық шекарасы арқылы, соның ішінде Достық пен Алтынкөл арқылы тасымалдау жүзеге асырылады. 2023 жылдың қорытындысы бойынша «РЖД Бизнес Актив» Қытай мен Ресей арасындағы Қазақстан аумағы арқылы өтетін транзиттік тасымалдау көлемі 2022 жылға қарай 1,5 есе өсіп, 20,9 мың тауар құрады. Шамамен бірдей өсу динамикасы 2024 жылдың 1 тоқсанында байқалады – 6,6 мың тауар тасымалданды.
«Біз Шығыс полигонындағы кептелістерді жеңілдету үшін балама бағыт ретінде Қазақстан арқылы Ресей мен Қытай арасындағы транзиттік тасымалдауды дамытуға мүдделіміз. «Достық» және «Алтынкөл» шекара өткелдеріндегі жүк ағындарын жоспарлауда «Қазақстан темір жолы» мен оның еншілес кәсіпорны «KTZ-Express» компаниясының ерен еңбегін атап өткен жөн. Біз өзара іс-қимылымыздың тиімділігін жоғары бағалаймыз және осы салалардағы стратегиялық серіктестіктің одан әрі нығаюына үміт артамыз», деп атап өтті Вячеслав Сараев.