Бейнеу-Шалқар теміржолы құрылысы басталған кезеңде-ақ маңғыстаулықтар: «Алматыға дейінгі жол қысқаратын болды», деп қуанған еді. Алайда, теміржол құрылысы аяқталып, пайдалануға берілгенмен, жаңа жол бойымен әзірге жолаушылар тасымалдайтын пойыздардың жіберілмейтіндігі айтылған.
Маңғыстаулық жолаушылардың қуанатын да жөні бар. Өйткені, көршіміз Қызылорда облысы арқылы тікелей жетуге болатын Алматыға бару үшін, керісінше жолға шығуға тура келеді. Яғни, Атырау бағытына бет алып, Мақат стансасынан Ақтөбе облысының аумағына қарай бұрылып, Қандағаштан оңтүстікке қарай жүргенде, сызық бойымен айтсақ, бір қабырғасы жоқ төртбұрыш сынды артық жүріс жасап барып Шалқарға жететін. Бұл ұзақ жол, артық жүріс қақаған қыста да, аптап ыстықты жазда да жолаушылар үшін қолайлы болмағаны анық.
Биыл 6 шілдеден бастап жаңа жолмен жолаушылар пойызы жіберіліп, «Маңғыстау-Алматы» пойызы жолға шықпақ. Теміржол вокзалы анықтамасының мәліметінше, бұрынғы 74 сағат 17 минуттық жол енді 63 сағат 28 минут болып қысқарса, билет бағасы 1 мың теңгедей айырмашылыққа ие. Яғни, Маңғыстаудан Алматыға дейін купе вагон құны 11 097 теңге болса, плацкарт вагон үшін 7 095 теңге. Сондай-ақ, жалпы қашықтығы 3269 шақырымды құрап келген жол 471 шақырымға қысқаратын болады. Демек, жолаушылар діттеген жеріне бұрынғыдан 10 сағатқа ерте жетеді деп күтілуде.
Гүлайым ШЫНТЕМІРҚЫЗЫ,
«Егемен Қазақстан»
Маңғыстау облысы