Бұл ретте бас қаламызда соңғы жылдары көше жолдарын күрделі жөндеуден өткізу және жаңа автокөлік жолдарын салу мәселесі біршама оңтайлы шешім тауып келе жатқанын атап айтқан жөн. Соңғы бес-алты жыл көлемінде қала аумағында жол құрылысын жетілдіру бойынша аса ірі жұмыстар атқарылды. Астана қаласының автокөлік жолдары басқармасының хабарлауынша, бүгінгі күні қаланың көше және жол-көлік жүйесі 953 көшеден тұрады, оның жалпы ұзындығы 1049 шақырымды құрайды. Оның ішінде, асфальт-бетон жабуы бар жолдар – 803 шақырым (76,5 пайыз), қатты жабуы жоқ жолдар 246 шақырым (23,5 пайыз). Инженерлік инфрақұрылым нысандарына 8 жолайрық, 17 автокөлік көпірі, 4 жаяу жүргінші көпірі, 9 жол өткелі кіреді.
Қаланың шеткі аудандарын дамыту аясында тек 2011-2017 жылдар аралығында ғана 101 шақырым жол және 275 шақырым инженерлік желі салынып, пайдалануға берілді. Күйгенжар, Қазақауыл, Пригородный, Қараөткел, Заречный және Промышленный тұрғын алаптарында жол салу жұмыстары аяқталды. Өткен жылы ұзындығы 41 шақырымды құрайтын 57 көшеде орташа жөндеу жұмыстары жүргізілді. Ал 275 көшеде ағымдағы жөндеу жұмыстары, атап айтқанда, 68 көшеде бағдарлық әдіспен жөндеу, 207 көшеде шұңқырларды жөндеу жұмыстары жүргізілді. Үстіміздегі жылы 6 шақырым жаңа жол құрылысын, 32 шақырым инженерлік желілердің құрылысын салу жұмысы аяқталмақ.
Соңғы уақытта елордамыздың жол-көлік инфрақұрылымын жаңғырту мақсатында бірқатар маңызды жобалар іске асырылды. Атап айтқанда, «Астана LRT» ЖШС 2014 жылы ITS жобасын пайдалануға ұсынды. ITS жобасы бірнеше кіші жобалық жүйеден тұрады. Олар: бағдаршам нысандарын бейімдеп басқару; жүргізушілерді хабардар ету жүйесі; қоғамдық көлікті диспетчерлік қызметпен қамтамасыз ету жүйесі; жол жүру ақысын төлеудің электронды жүйесі; қаланың автотұрақ кеңістігін бақылау жобасы; жол қиылыстарын бейнебақылау жүйесі. ITS жобасы бас қаламыздағы 6 көшедегі 42 реттелетін жол қиылысын автоматты басқаруды жүзеге асырды. Осы жобаны пайдалану нәтижесінде бұл көшелер қиылысының өткізу қабілеті мен көлік ағымдарының қозғалыс жылдамдығын орта есеппен 21 пайызға дейін арттыруға қол жеткізілді.
«Астана қаласының автотұрақ кеңістігін бақылау» жобасының басты мақсаты қаламызда көліктерді тұраққа қоюдың өскелең мәдениетін қалыптастыру болып табылады. Жасыратыны жоқ, қала көшелерінде қалай болса, солай тұраққа қойылған автокөліктерден аяқ алып жүре алмайсыз. Бұл келеңсіздіктер көшеде автокөліктердің жүріп-тұруын қиындатып, жол қауіпсіздігі ережесінің өрескел бұзылуына әкеліп соғады. «Астана қаласының автотұрақ кеңістігін бақылау» жобасы екі кезеңмен жүзеге асырылуда. Бірінші, кезеңде Нұрлы жол бульварында 910 автотұрақ орны қалыптастырылса, өткен жылдың соңына дейін қаламызда 9 мың ақылы автотұрақ орны іске қосылды. Түйіндей айтсақ, бұл заманауи жобалардың басты мақсаты – көшелердегі көлік кептелістерін жойып, қала аумағында кедергісіз көлік қатынасын қалыптастырып, жол-көлік қызметінің сапасын арттыруда астаналықтардың жоғары мәдениетін қалыптастыру болып отыр.
Қазіргі таңда А. Байтұрсынов атындағы және Ж. Нәжімеденов атындағы көшелерде Тәуелсіздік даңғылынан жаңа вокзалға дейін ұзындығы 4,7 шақырымға созылған 6 жолақты жол салынып жатыр. Бұл жаңа жолдың есептік өткізу қабілеті 5,5 мың автокөлікті құрайды. Жаңа вокзалдың алдындағы А82 көшесінде және вокзалдың артындағы А62 көшесінде жолаушыларға барынша ыңғайлы абаттандыру жұмыстары жүргізілуде. Көлік стратегиясының тиімділігі тек жол-көлік инфрақұрылымын дамытумен ғана шектелмесе керек. Бұл орайда, қала көшелеріндегі қоғамдық көлік қатынасының және жолаушыларға көрсетілетін қызмет сапасының да айрықша маңызы бар екендігі даусыз. Осыған орай, қаламыздағы қоғамдық көлік қатынасын жақсарту және жолаушыларға барынша тиімді де сапалы қызмет көрсету жайы барған сайын жүйелі түрде жетілдіріліп келеді. ЭКСПО-2017 Халықаралық мамандандырылған көрмесін өткізу кезінде еліміздің барлық өңірлерінен келетін жолаушылар автобусының тасқыны артады деп күтілуде. Алдын ала жасалған кесте бойынша, бұл кезеңде қаламызға күн сайын 118 жолаушылар автобусы келмек. Жолаушыларға қолайлы жағдай жасау және олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қалааралық тасымал жүйесіне төрт көліктік хаб арқылы қызмет көрсетілетін болады. Бұл хабтарда (сапаржайларда) жолаушыларға жоғары дәрежедегі қызмет көрсетіліп, барынша қолайлы жағдай жасалмақ.