Қазақстан • 18 Мамыр, 2017

Азаматтарды қабылдау орталығы ашылды

427 рет
көрсетілді
2 мин
оқу үшін

Кеше Бас прокуратурада Азаматтарды қабылдау орталығының ресми түрде ашылу салтанаты өтті. Аталған орталық бұрыңғы бақылау-өткізу пунктінің орнында бой көтеріп, «бір терезе» қағидаты негізінде жұмыс істеуде.

Азаматтарды қабылдау орталығы ашылды

Мұнда кезекші прокурорлар азаматтарды қабылдап, оларға кеңес беріп, өтініштерді жазу бары­сында көмек көрсетеді. Сон­дай-ақ, азаматтарға прокура­тура­ның барлық деңгейдегі бас­шыларының қабылдауына жазы­луға мүмкіндік туғызылған. Аза­маттар өтініштерінің қаралу барысы жайлы ақпарат пен жауап­тар­дың көшірмелерін де ала алады.
Бұл жаңа орталық күту орны­мен және электронды кезекпен жабдықталыпты. 
Орталық жұмысын қонақтарға таныстыру барысында осы орталық басшысы – Бас прокурор­дың аға көмекшісі Сағатбек Сүлеймен: «Бас прокурор Жақып Асановтың тапсырмасымен ағымдағы жылдың сәуірінен бастап тестілік режимде жұмыс жасай бастаған Азаматтарды қабылдау орталығы құрылды. Біз бүгін ресми түрде оның тұсауын кесіп отырмыз. Бұл халықпен жұмыс жасаудың сапасын жақ­сартудағы қадамдардың бірі және бірегейі болып табылады. Жылдың аяғына дейін өңірлерде де осыған ұқсас жағдай жасауды жоспарлап отырмыз», – деді. Ал АЕАжҚС ҚР Арнайы есепке алу және құқықтық статистика комитетінің төрағасы Бағдат Мусин орталық құру туралы ойдың жүзеге асқаны туралы кеңінен тарқата әңгімелеп берді.
«Біздің қызметкерлер осы кеңістікті, ең алдымен, өздері сезінуі тиіс. Халыққа қызмет көр­сету орталықтары секілді біз халық­қа қызмет етуіміз керек, бұл үшін сервистік ахуал қалып­тас­ты­руымыз қажет және про­курор­лар да осыған бет бұр­ған­ы жөн. Жақын арада іске қосыла­тын Құқық қорғау қызметінің орталығында да сервистік жетілдіруді ұсынатын боламыз», – деді Б.Мусин.
Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының 115 сall-орта­­лығы да өзгерістерден тыс қалмады, онда бизнес-процес­тер жетілдірілді. Бұл орайда Бас прокуратураның Арыз-шағым­дарды қарау туралы заңдардың қолданылуына қадаға­лау және іс жүргізу басқармасы­­ның бас­тығы Жанболат Туған­баев: «Біз қызметімізді белсенді түрде жеті­л­діріп келеміз. Өткен жылы 73 мыңнан аса қоңыраулар қабыл­данды, олардың әрқайсысы біз үшін өте маңызды және әрбір өтініш мұқият зерделенді», – деді. 

Александр ТАСБОЛАТОВ,
«Егемен Қазақстан»