Үстіміздегі жылдың наурыз айынан бастап халыққа қызмет көрсету орталықтары Байланыс және ақпарат министрлігінің құрамына берілді. Мекеме жұмысына жаңашылдық енгізіліп, халық игілігіне жарамды көптеген бастамалар іске асырыла бастап, қазіргі күннің өзінде жемісін беруде. Оның нақты көрінісін Алматы қаласы, Бостандық ауданының халыққа қызмет көрсету орталығында көз жеткізуге болады.
Атап айтар болсақ, электронды үкімет бағдарламасын жүзеге асыру және электронды мемлекеттік қызметтерді қолданушылар санын арттыру үшін біздің Орталықта «электронды үкімет бұрышы» кеңінен насихаттық және түсіндірмелік жұмыстарды жүргізеді. Орталыққа келген әрбір адамға электронды сандық кілттерді беру, оны пайдалану, электронды үкіметтің мүмкіндіктері туралы ақпаратты бізден біле аласыздар. Орталықта тек мемлекеттік қызмет түрін алуға ғана емес, бизнес алаңда іскерлік іс-шараларыңызды ұйымдастыруға барлық жағдай жасалынған, қажетті құрал-жабдықтары бар орын мен Wi-Fi желісі қосылған компьютер бар.
Шілде айынан бастап модернизациялау жұмыстары басталған Орталықта бүгінгі таңда барлық жұмыстар аяқталып, келушілердің көзін қуантуда. Модернизациялау жоспарына сәйкес, халыққа қызмет ұсыну қызметіндегі үздік үлгі болып есептелетін кедергісіз, тосқауылсыз қызмет көрсету қағидаты енгізілді. Жаңа жиһаз бен құрал-жабдықтар орналасқан Орталыққа келген әрбір азамат өзін нағыз жұлдыз ретінде сезінуге мүмкіндік алады. Оған қоса Орталықтың барлық қызметкері жаңа бастамаға сай жұмыс атқарып, ХҚКО қызметкерлерінің мәдениеті мен этикасы ережесіне сәйкес сыпайылық, әдептілік, жан-жақты көмекке әзірлік ұстанымы бойынша жұмыс істейді.
Алматы қаласы, Бостандық ауданының халыққа қызмет көрсету орталығында халыққа сапалы әрі уақтылы қызмет көрсету жолындағы бастамалардың бірі – Қазақстан Республикасы халқына мемлекеттік органдардың қолжетімділігін қамтамасыз ету мақсатындағы, мемлекеттік органдарға азаматтардың өтініштерін қабылдау және жолдау тәртібі ұйымдастырылуы. Яғни, әрбір азамат орталық мемлекеттік органға өз өтінішін жолдағысы келсе, электронды сандық қолтаңбасы бар кілтті алып, өтініштерді қабылдайтын қызметкерлерге барып жолығуына болады. Орталық халық пен мемлекеттік органдар арасындағы дәнекерлік, кеңселік міндеттерді орындаушы міндеттерін абыроймен атқаруда. Сонымен қатар, алдағы уақытта оn-line режімінде мемлекеттік органдармен және министрліктермен байланыс жүргізуді іске асыру жоспарлануда.
Қала халқының ыңғайына орай, сонымен қоса кәсіпкерлік пен бизнес құрылымдарының дамуына үлес қосу мақсатында Алматы қаласы, Бостандық ауданының халыққа қызмет көрсету орталығы мен «Қазкоммерцбанк» АҚ арасында келісім жасалды. Төле би мен Байзақов көшелері, Әл-Фараби мен Желтоқсан көшелері қиылысында орналасқан банктің бөлімшелерінде, сондай-ақ «ЦеснаБанк» АҚ-тың Әл-Фараби мен Желтоқсан көшелері қиылысында орналасқан «Нұрлы Тау» кешенінде «икемді» орталықтар ашылды. Бұған қосымша Бостандық ауданының салық басқармасында egov.kz үкімет порталы арқылы төлемдер жүргізу, кәсіпкерлікпен айналысатын адамдарға кабинеттерге жүгіру орнына, компьютер пернелері арқылы қызмет алу мүмкіндіктерін түсіндіру, бизнеске қолайлы жағдай туғызу, сонымен бірге салық төлеуші азаматтардың үйінде отырып салық төлеу, мемлекеттік қызмет алуды түсіндіру және үйрету үшін арнайы пункттер іске қосылды.
Бұл жаһандану үдерісі мен техника және технологиялар қарқынды даму уақытында қазақ елінің көштен қалмай, дамыған елдермен терезесі тең болу үшін жасалынып жатқан шаралар. Оның үстіне артық қағазбастылық пен әуре-сарсаң, бюрократиялық кедергілер мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағытталған ең тиімді жұмыс.
Біздің орталық арқылы қазіргі уақытта 20-дан астам мемлекеттік қызмет түрлері көрсетіледі. Біз әрдайым халық үшін қызмет көрсетуге әзірміз.
Әсел МАМАЖАНОВА, Алматы қаласы, Бостандық ауданының халыққа қызмет көрсету орталығының бастығы.