Оған қоса, оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендердің қоғамдық пікірді, ата-аналардың талаптары мен ел зиялыларының көзқарастарын ескере отырып, жыл сайын қайта шығарылуын да құптарлық іс деп санаймыз.
Әйткенмен, жаңартылған бағдарлама жоба ретінде мектептерге жол тартқанда, ол мұғалімге үлкен жүк болып жетіп отыр. Жалпы, мектептерге жоба емес, оның жан-жақты ойластырылған нұсқасы келуі керек еді.
Бұрнағы жылы кей мәселелер әлі түсініксіз болды, бірі орындалып, бірі іске аспай жатты. Ал ұстаздар тап былтырғыдай қинала қоймаған еді. Өткен жылы мәселеге жан-жақты қарап, барлық жұмысты қолға алған кезде жағдай күрделеніп кетті. Республика бойынша топ құрып, бір-бірімізбен байланысқа шыққалы тәжірибелі мұғалім үшін де, жас маман үшін де ұйқысыз түндер мен шарасыз әрекеттер жүйкеге күш болып түсті. Күнді түнге айырбастаған кей әріптестеріміз түнгі екі-үште хабарласып жатады.
Біз үшін бүгінде не қиын? Біріншіден, әр іс-әрекетімізге есеп беру, әр өткізген жұмысымызға сараптама және модерация жасау; екіншіден, қаптаған қағаздарды шығару. Сондықтан салалық министрліктен мына мәселелерді жеңілдету шараларын қарастыруды сұрар едік. Біздің тамыз айында ұзақ мерзімді жоспар жасауға, биылғы оқу жылына арналған үлгілік оқу жоспары мен жаңа оқу жылына нұсқаулықты шығарып алуға шамамыз жетеді. Ал орта мерзімді жоспар (оқу жоспары) тым көп болғандықтан, электронды нұсқасын пайдалануға, қысқа мерзімді жоспардың орнына жан-жақты талданып жасалған (авторларға алыс!) оқулыққа әдістемеліктерді қолдануға рұқсат етілсе деген тілегіміз бар. Ал бүгінгі өткен сабаққа сараптама, модерация, ата-анаға рубрика тәрізді жұмыстар мүлдем алып тасталса, нұр үстіне нұр болар еді. Сондай-ақ оқушы портфолиосының талаптарын жеңілдету, жоғарыдан келіп жатқан тексерістердің әдістемелік көмекке ауыстырылуы сұралады. Бұған қоса, тесттік жұмыстар үшін оқушыға және ұстазға жеке дәптер шығарылғаны жөн болар еді. Сыныптағы 25 балаға бір тесттік жұмыс үшін (ата-анаға рубриканы қосқанда әр оқушыға кемінде үш бет) 75 парақ қағаз керек, бір тоқсанда азы 20 тест, нәтижесінде, 1500 парақ қағаз (3 пәшке) қажет. Әр ұстаз картридждің бояуын есептемегенде, бір тоқсанда 6-7 пәшке қағаз жұмсайды. Жас маман үшін бұл үлкен шығын.
Бұдан басқа қиындықтар мен шығындарды (күнделік.кз; мектепте ғаламтордың нашар істеуі; жеке компьютердің жетіспеушілігі; интербелсенді тақталардың жоқтығы немесе толыққанды істемеуі; электронды құрылғылардың ескіруі немесе уақтылы антивирус қосуға қаржы бөлінбеуі) есептемеген күннің өзінде, егер жоғарыдағы айтылған мәселелер шешілсе, әр ұстаз «бүгінгі сабақты қалай өткізсем, қандай ресурстар іздесем» деумен оқушының алдына жақсы көңіл хошымен барар еді.
Ұстаз үшін сабақты қызықты етіп өткізу; жеткіншектерді рухани тұрғыда тәрбиелеу; ертеңгіліктер өткізу; оқушылардың дамуына жағдай жасап, түрлі шараларға, мектепішілік жұмыстарға қатыстыру; дәптерлері мен күнделіктерін тексеру; ата-аналармен жұмыс істеу; өз білімін көтеру; жоғарыдан күнделікті келіп жатқан нұсқауларды орындау; т.б. іс-әрекеттер күн сайын атқарылатын жұмыстар. Алайда, қазіргі таңда арқасына еселеп артық жүк түскен (жас мамандарды былай қойғанда) тәжірибелі мұғалімдердің өзінің жүрегі шайлығып отырған жағдай бар.
Білім және ғылым министрлігі республика бойынша сабақ беретін 2-сынып ұстаздарының осы хатын аяқсыз қалдырмайды ғой деп үміттенеміз.
Жамал СМАҒҰЛ,
2-сынып мұғалімі
Ақмола облысы,
Біржан сал ауданы,
Сәуле ауылы