Қазақстан • 24 Мамыр, 2018

Соңғы үлгідегі екінші МС-21-300 жолаушылар ұшағы сынақтан өткізіле бастады

405 рет
көрсетілді
3 мин
оқу үшін

Заманауи технологияларды басты назарға алған Ресей авиақұрастырушылары орташа ұзақ бағыттарға қатынайтын МС-21 жолаушылар ұшақтарын құрастыруды қолға алды. Бұл жобаны мамандар азаматтық авиациядағы ең үлкен жаңашылдық деп танып отыр.

Соңғы үлгідегі екінші МС-21-300 жолаушылар ұшағы сынақтан өткізіле бастады

Бағдарламаны іске асырып жатқан «Иркут» кор­по­рациясы – ресейлік, тіпті әлемдік авиация на­ры­ғын­дағы ең үлкен сегментке арналған бәсекеге ба­рынша қабілетті ұшақты жасап шығармақ ниетте. Соң­ғы инженерлік шешімдер МС-21 үлгісіне екі не­гізгі бағыт бойынша өз бәсекелестерінен асып тү­суге мүмкіндік бе­ре­ді. Ол – экономикалық тиім­ді­лік және ыңғайлылық.

МС-21-300 деп аталатын негізгі ұшақ бизнес-класта 16 жолаушы және эконом класта 147 жолаушы тасымалдауға арнал­ған. Бір класта жолаушылар тасымал­дауға арнал­ған ұшақта 211 жайлы орындық ты­ғыз орналастырылады. Бұдан бөлек, екі клас­та 132 жолаушыны ыңғайлы орналастыратын салоны бар МС-21-200 ұшағы құрастырылып жатыр. Сонымен қатар бұдан да көбірек жолаушы сыйдыра алатын МС-21-400 ұшағын құрастыру мүмкіндігі зерделеніп жатыр. 

МС-21 ұшағын құрас­ты­ру­­­шы­лар лайнер­дің аэро­дина­ми­калық көрсеткіштерін қол­даныс­тағы ұшақтармен салыс­тыр­ғанда 5-6%-ға арттырды. Бұл ұшақ қанатын ұзарту­дың арқа­сында мүмкін болған. Алай­­да мұндай көрсеткіші бар қа­нат­ты темірден жасау мүмкін емес бол­ған­дықтан, зама­науи по­ли­мерлік-композиттік материал­дар пайдалану туралы шешім қабылданды. 

Кең фюзеляж жолаушыларды шығару және отырғызуды жылдамдатады. «Иркут» корпо­ра­циясының вице-президенті Ки­рилл Будаев атап өткендей, «әр­бір жолаушының кіріп-шы­ғуы­нан 5-7 минут уақыт үнемдеуге бола­ды. Әдетте жылына 1500 рейс жасай­тын әуе компаниясы осы мер­­зімде 150 сағат үнемдей ала­ды, демек, қосымша рейс жасай алады. 

МС-21-300 ұшағының алғаш­қысын сынақтан өткізу 2017 жылғы 28 мамырда басталған. 2017 жылғы қазан айында Иркутскідегі зауыттан Мәскеу маңындағы сынақ алаңына 6 сағат ұшып барды. Алғашқы сынақтардан-ақ ұшақ мақсатты пайдалану көрсеткіштеріне қол жеткізді: ұшу биіктігі – 12 000 метр, жылдамдығы – 860 км/с.

«Иркут» корпорациясының авиа­ция техникасын құрастыру бойынша вице-президенті Конс­тан­­тин Поповичтің айтуын­ша, бұл сы­нақтар негізгі конс­трук­тор­л­ық және өндірістік шешімдер дұ­рыс ба­ғытта жүргі­зілгенін көрсетті.

2018 жылғы 12 мамырда екінші МС-21-300 сынақ ұшағы көкке көтерілді. Ұшу сынақтарына барлығы 4 әуе кемесі жұмылдырылмақшы. 

МС-21 бағдарламасы 20 жылдың ішінде 1000-ға жуық ұшақ жасап шығаруды көздейді. Қазірдің өзінде «Иркут» 175 ұшақ жасауға тапсырыс алған.

Алғашқылардың бірі болып Ресейдің ұлттық әуе тасымалдаушысы – «Аэрофлот» компаниясы 50 МС-21 ұшағына тапсырыс берген. Олар 2020-2026 жылдар аралығында жеткізіледі деп жоспарланған.

Қамбар Ахмет,

«Егемен Қазақстан»