Еліміздің Азаматтық авиация комитетінің төрағасы Талғат Ластаев, соңғы 7-8 жылдың ішінде Қазақстанда транзиттік жолаушылар ағыны 20 есеге артқанын айтты. Мәселен, өткен жылы ел арқылы аттанған жолаушылардың саны 900 мыңға жетті деді ол.
– Бұл форум әуе бағыттарын дамытуға септеседі деген үміттеміз. Біртіндеп либерализациялау саясатына көшуді қолға алдық. Ол өз жемісін бере бастады. Оны елдегі компаниялардың ашылуынан байқауға болады. Бүгінде жұма сайын Қазақстаннан әлемнің 27 мемлекетіне шамамен 500-ге жуық рейс орындалады. Бұл 98 әуе маршрутын құрап отыр. Аталған көрсеткіш өсу үстінде. Биыл Прага, Ұлан-Батыр бағытымен қатар жуырда Елбасының тапсырмасымен Нұр-Сұлтан – Токио рейсі ашылды. Осы іске қытайлық әріптестеріміздің де қосылғаны қуантуда. Жақын арада Нұр-Сұлтан – Шанхай және Нұр-Сұлтан – Сингапур әуе рейстерін де ашуды жоспарлап отырмыз. Мұның барлығы елдегі туризмді дамытып, «Астана» халықаралық қаржы орталығының жұмысын жандандыруы тиіс. Сондықтан «Routes Silk Road 2019» форумынан біздің күтеріміз көп. Бұл елдегі азаматтық авиа секторға тың серпін беріп, дүниежүзілік компанияларға елордамен жақынырақ танысудың мүмкіндігі, – дейді Талғат Ластаев.
Нұрсұлтан Назарбаев халықаралық әуежайының Басқарма төрағасы Рәділбек Әдимолда, әуе айлағы бүгінде аймақтық хабқа айналғанын, онда 5 қазақстандық және 16 шетелдік компания 22-39 халықаралық әуе маршруттары бойынша жұмыс істеп жатқанын жеткізді.
– Тәулігіне әуежайымыз 17 мың жолаушыны қабылдайды. Тағы бір айта кетерлігі, 9-11 шілде аралығында жер шарын айналып ұшу бойынша рекорд тіркелді. Ол солтүстік және оңтүстік полюс арқылы орындалды. Ұшақ Флорида шаһарынан әуеге көтеріліп, 10 шілде күні біздің әуежайымызға қонды. Бұл ел астанасы мен Нұрсұлтан Назарбаев халықаралық әуежайының беделін көтеретін айтулы шара болды. Осыдан-ақ әуе терминалымыз техникалық тұрғыдан тартымды екендігін дәлелдеді. Әрмен қарай да маршруттық желілер артады деген сенімдеміз, – деді өз кезегінде Рәділбек Әдимолда.
Ал IATA қауымдастығының Орталық Азия бойынша аймақтық менеджері Джордан Карамалаков, «Бір белдеу, бір жол» идеясын жүзеге асыруда авиацияның мүмкіндігі орасан екендігін айтады. Ол бүгінге дейін жүк ағынын қамтуда тек автокөлік және темір жолдарымен бірге теңіз бағыты ғана қарастырылып келгенін сабақтап, осы тұрғыда әуе жолының басымдықтары дұрыс игерілмей жатқанына назар аударды.
– Көптеген мемлекет басшылары жүк ағыны туралы сөз қозғағанда үнемі теңіз, темір және тас жолдарына мән беріп жатады. Ал авиация қайда қалды сонда? Бүгінде біз байқап отырмыз, нарыққа 13 қытайлық авиакомпания келіп отыр. Олардың техникалық паркі 1600 үлкен көлемді транспорттық ұшақтарды құрауда. Бұл таптырмас мүмкіндік. Осылайша авиация бұл жобадан өз орнын таба алатынын айғақтап тұр. Жаңа Жібек жолын дамытуда әуе кеңістігінің маңызы ерекше болмақ. Осы арқылы Қиыр Шығыс пен Орталық Азияның экономикасын өрістетуге жол ашылады, – деп түйіндеді Джордан Карамалаков.
«Egemen Qazaqstan»