Қазақстан • 02 Тамыз, 2019

Көпшіліктің көңілінен шыққан бренд

402 рет
көрсетілді
3 мин
оқу үшін

Үкімет тарапынан «қарапайым заттар экономикасын» дамытуға күш салынып, түрлі мемлекеттік қолдаулар тетігі қарастырылып жатқаны белгілі. «Altezza» брендінің негізін қалаушы Шахиста Мұхамеджанова отандық киім өндірісінде жемісті еңбек етіп келе жатқан арулардың бірі.

Көпшіліктің көңілінен шыққан бренд

Тараз қаласының тұрғыны Шахистаның негізгі мамандығы қаржыгер екен. Екінші алған жоғары білімі – заңгерлік. Бірақ оқу бітірісімен еңбек жолын  құрылыс саласынан бастаған, бүгінде осы саладан қол үзбей, жұмысын жалғастырып келеді.

– Әрине, полиэтилен құбыр шығару, байланыс желілерінің құрылысын жүргізу әйел адамдар араласа қоймайтын жұ­мыс. Сол себепті, мен бірнеше жыл бұрын жеңіл өнеркәсіп саласында бақ сынап көре­йін деген ойға кеттім. Бірнеше ай ойланып, түрлі жоспар құ­рып, ақыры біржола бекіндім. Осылайша, 2014 жылдан бас­тап «Altezza» брендінің тарихы басталды, – дейді Шахиста Мұхамеджанова.

Іскер қыз бұл саланың қыр-сырын жетік білмесе де, батыл­дық танытып, тігін бизнесін ашуға шешім қабылдаған. Он­да да жай ғана кішігірім цех емес, үлкен өндіріс орнын ашу­ға бекінді. Ғимараты, тігін машиналары, жұмысшылары бар фабрика болса деп армандап қана қоймай, арманын жүзеге асыруға кірісті. Түркиядан қа­жет­ті мата түрлері мен фурнитураларды жеткізді. Джинс материалдан түрлі киім шығаруды жоспарлады.

– Алғашқы кезде бұрын білмеген бірқатар проблемамен бетпе-бет келдім. Біріншіден, біздің өңірде маған қажетті мамандар тапшы екен. Киім үлгісін пішетін технолог таппай қиналдым. Екінші проблема нарықты мүлдем білмеуімнен болды. Тұтынушының сұраны­сын, не қалайтынын еш білмес­тен, нарықты алдын ала зерттеп алмай тұрып, бірден ашылдық. Соның салдарынан алғашқы кезде бизнеске салған біраз ақшам күйіп кетті. Ақыры тәжірибе жинақтай келе, әйел­­дер киімін тігетін болып шеш­тім, – дейді кәсіпкер қыз.

Дизайнердің айтуынша, ең үлкен қиындық – отандық шикізаттың жоқтығы. Қажет шикі­заттың бәрі, мата, жіп сияқ­ты керек-жарақ атаулы Қытай­­дан, Өзбекстаннан, Түр­кия­дан немесе Қырғыз­станнан жеткізіледі екен.

Жақында «Атамекен» ұлт­­тық кәсіпкерлер палатасы жас кәсіпкерлер арасында «ALTYN OIMAQ» ұлттық бай­қауын жариялаған болатын. Осы бай­қауға қатысып жатқан Шахиста:

– Мен үшін байқаудың бизнес-идеясы қызықты болды. Сол үшін қатысып жатырмын. Өзім бұл салаға дизайнер есебінде емес, өндірісші ретінде келдім ғой. Байқаудағы осы идея – киім дизайнері емес, қарапайым көпшілікке, яғни, орта тапқа арналған киім шығаратын кәсіпкер ретінде тартқаны ұнады. Осы жолда кәсібімді дамытсам деймін, – дейді Шахиста.

Жас кәсіпкердің басты қа­ғи­дасы – өмірді барынша жауапкершілікпен сүру.

– Әр адам өз өміріне өзі жа­уап­ты. Не ексең, соны ора­с­ың. Алдыма қойған мақ­сатым көп. Соның бірі – өнім­ді рес­пуб­ликаның барлық айма­қ­тарына тарату, – дейді ол.

Таяуда «Атамекен» палата­сы­ның Іскер әйелдер кеңесі мүшел­ігіндегі кәсіпкер қыз-келін­шектер арасында ұйым­дастырылған «Жыл жаңалығы» қосымша байқауының же­ңім­паздары жария етілген болатын. Бұл байқауда жеңім­паздар­дың қатарында Шахис­та Мұхамеджанова да марапатталды.