Қазақстан • 25 Қыркүйек, 2019

Нұр-Сұлтан және Алматыда жылы тротуарлар пайда болуы мүмкін

115 рет көрсетілді

Бұл туралы Clean Road-тың негізін қалаушы Антон Гочачко Алматыда журналистермен кездескен кезде айтты.

Оның айтуынша, аталмыш стартап жоба аясында жаяу жүргіншілер жолдары мен жылытылатын автотұрақтар үшін жабын орнатады. Бұл қар тазалау, жол инфрақұрылымын салу және қызмет көрсету шығындарын азайтады.

Жоба StartUp Kazakhstan жеделдету бағдарламасының нәтижелері бойынша 31 мың доллар көлемінде (шамамен 12 млн теңге) қаржы алған.

«Жылуы бар тротуарларды қысқы және жаңбырлы уақытта тазалау мен кептіруден біраз қаржыны үнемдеуге болады. Біз қазір Ресей мен Финляндияда жұмыс істеп жатырмыз. Келесі жылы Алматы мен Астанада үш құрылыс салушымен жұмыс істеуді жоспарлап отырмыз. Сондықтан олармен келіссөздер жүргіземіз»,  деп атап өтті Гочачко.

Оның айтуынша, 20 мың шаршы метрді жабу үшін 500 мың доллардан 1 млн долларға дейін (шамамен 193,3-386,7 млн теңге) қажет. Егер құрылыс ойдағыдай жүргізілсе, тротуарларды жөндеусіз 50 жыл пайдалануға болатынын айтады.

Барлық елдер (оңтүстік аймақтарды қоспағанда) жыл сайын қыста тайғақ жолдармен кездеседі. Жаяу жүргіншілерді аяқ-қолдарындағы сынықтардан құтқарудың бірнеше әдісі бар. Мысалы, жолдарды гранит чиптерімен, құммен немесе барлық химиялық заттармен себіңіз. Бірақ ең тиімді және қауіпсіз - бұл тротуарларды жылыту. Қазір ол әлемнің көптеген елдерінде қолданылады. Мұндай жылытылған тротуарлар Ресейде танымал бола бастады.

Мәскеудегі алғашқы жоба 2000 жылы Мәскеу үкіметінің ғимаратының жанындағы көшеге орналастырылған  Көп ұзамай Ескі Арбатта және Третьяков галереясында, Құтқарушы Христос соборында және басқа да көрнекті орындарда өтетін «Алтын сақина» туристік маршрутының бойында жылы тротуарлар пайда болды. 

Әдетте олар электр қуатын жылытуға пайдаланады, дегенмен экзотикалық әдістер көп. Тротуардың астындағы жағы ыстық сумен немесе жер асты көздерінен жылу шығаратын құбырлар арқылы жылытылады.

Бұл әдіс  Исландия астанасы Рейкьявикте бар.

2020-25 жылдар арасында    Ресей астанасының тек орталық қана  емес, жаяу жүргіншілері көп барлық көшелерін жылытуды жоспарлап отырған көрінеді. Бұл жылыту жүйелері үшін олардың конструкциясында пайдаланылатын кабель сорттарының жоғары беріктігі ерекше орынға ие. «Металл арматураларға тікелей салынатын, ашық жерге, құм немесе қиыршық тастардың астына салынатын жылыту сымдарының осындай маркаларын пайдалану қажет», дейді идея авторлары.

Соңғы жаңалықтар

COVID-19: Абдыраған Аргентина

Әлем • Бүгін, 11:25

«Қатарыңның алды бол!»

Сұхбат • Бүгін, 08:11

Аналарды ардақтаған аудан

Оқиға • Бүгін, 08:05

Жол бойын жайлаған жайсыздық

Аймақтар • Бүгін, 08:01

Көмек көптік етпейді

Аймақтар • Бүгін, 07:51

Өткеннен – өнеге

Таным • Бүгін, 07:46

Жауынгер тағдыры

Тарих • Бүгін, 07:40

Айтылған ескертуді елер емес

Аймақтар • Бүгін, 07:18

Бар ойы еліне еңбегін сіңіру

Руханият • Бүгін, 07:15

Көктегі өзен

Руханият • Бүгін, 07:10

Бисеновтер тағдыры

Руханият • Бүгін, 06:57

Бес баланы құтқарды

Оқиға • Бүгін, 06:54

Мақсаты биік Мақсат

Аймақтар • Бүгін, 06:53

Сұңғыла сыры (Эссе)

Руханият • Бүгін, 06:50

Аты аңызға айналған адам

Таным • Бүгін, 06:48

Ұқсас жаңалықтар