Әлем • 25 Қараша, 2019

Варшавада Қазақстанның туристік әлеуеті таныстырылды

445 рет
көрсетілді
10 мин
оқу үшін

Бүгінде туризмнің тек экономикалық тұрғыдан ғана өлшен­бейтіндігі белгілі. Сонымен қатар туризм – кез келген мем­лекеттің тарихынан, салт-дәстүрі мен мәдениетінен кешенді ақпарат беретін сала. Және жыл өткен сайын халықаралық туризм жаңа трендтерді негізге ала ұдайы даму үстінде. Осы орайда, отандық туризм саласының аталған өзгерістерден шет қал­мастан, заман талабына сай дамуы, жоғары деңгейде қызмет көрсетуі өте қажет.

Варшавада Қазақстанның туристік әлеуеті таныстырылды

Ағымдағы жылғы қараша айының 21-і күні Польшаның ас­танасы Варшава халықаралық туризмнің орталығына айналып шыға келді. Оның себебі, қа­ланың танымал орындарының бірі – «Мәдениет және ғылым сарайы» ғимаратында «International Travel Show» туристік жәрмеңкесі өз жұмысын бастаған болатын. Биыл дәстүрлі негізде 27-ші рет өткізіліп отырған айтулы ша­ра­ға әлемнің 50-ден астам елі­нен 500-ге тарта туристік опе­ратор­лар, агенттіктер, демалыс ор­та­­лықтары, қонақ- үйлер, пан­сио­наттар, тасымалдаушылар, ұлттық туристік ұйымдар, сонымен қатар тұтынушы үшін тартымды туристік орындары бар қалалар мен өңірлер қатысуда.

Шараның бағдарламасына келер болсақ, алғашқы екі күн бойы жәрмеңкеге қатысушылар үшін өз әлеуеттерін таныстырумен бірге, бизнестік кездесулер, конференциялар, семинарлар мен үйрету сабақтарын өткізу жоспарланған. Ал үшінші күні тәжі­рибелі саяхатшылармен кездесулер өткізілмек.

Польша тарапының «International Travel Show» халық­аралық туристік жәрмеңкесін ұдайы өткізуі кездейсоқтық емес. Себебі Еуропаның орталығында орналасқан бұл мемлекет төл ту­ризм саласының қарқынды да­муын­да көп жұмыс атқаруда. Қазір Поль­шада туризм индус­триясы жақ­сы қалыптасқан деп айтуға толық негіз бар. Ел­дің аталған саладағы құзыр­лы Спорт және туризм ми­нистр­­лігінің келтірген ресми мәліметіне сәйкес бүгінде мем­­лекет ІЖӨ-сінің 6%-ы туризм сала­сының үлесіне тиеді екен. Ол дегеніміз жүздеген мың жұмыс орны. Ресми статистикаға сүйенер болсақ, өткен 2018 жыл­дың қорытындысы бойынша елде 47,7 млн ішкі турист тіркелсе, 19,6 млн шетелдік турист келген. Ал 2019 жылдың нәтижесі бойынша Польшаға 20 млн турист келуі күтілуде. Барысында, елге келген туристер санының ұдайы өсімін аңғарамыз.

Биыл дәстүрлі туристік жәр­меңкеде Қазақстан павильоны ашылып, шараға қатысушылар тарапынан үлкен қызығушылық туғызды. Жәрмеңкенің ең көр­некі және қозғалыс көп бөлігінде орын тепкен еліміздің павильонын оңай байқауға болады. Біріншіден, еліміздің турис­тік өкілдігін бүгінде тек Қазақ­станда ғана емес, сонымен қа­тар, одан тыс аумақтарда да кең танымал болып үлгерген, мұздай қаруланған әрі жүздері сұсты қазақ батырларының бей­несіндегі жігіттер күзетіп тұр­са, екіншіден, нысанның тө­бесінен төмен қарай ілініп тұр­ған түсі қанық қызыл «Алматы апорттары» менмұндалайды, үшіншіден, түкті қазақ кілемдері павильонның сәніне әр беріп жәрмеңкеге қаты­сушылардың назарын өзіне аударып тұрды.

Осы орайда, шараға отандық делегацияны бастап келген «Қа­зақ туризм» ұлттық ком­пания­сы, Маркетинг, коммуни­ка­циялар және цифрландыру департаментінің директоры Талғат Аманбаевтың ай­туынша, құзырлы компания көп­шіліктің назарын аударатын мұндай мар­кетингтік қадамға жоспарлы түр­де барыпты. Қазақ батырла­ры­мен суретке түсуге ниетті жан­дар «Қазақ туризм» ҰК арнайы хэштегін ала түседі екен. Сонымен бірге соңғы уақытта кең таныла бастаған бармен Әлібек, көпшілік алдында өнер көрсетіп, ұлттық сусынымыз қымыздан арнайы коктейлдер ұсынумен болды. Нәтижесінде, туристік жәрмеңкені ұйымдастырушылар тарапынан шараға келушілердің пікірлерін ескере отыра жасаған жасырын дауыс берудің барысында Қазақстан павильонына арнайы марапат та жасалды.

«Қазақ туризм» ұлт­тық ком­­­паниясының ұйымдасты­руы­мен және Қазақстан Респуб­ликасының Польшадағы Елші­лігінің қолдауымен жұмысын бастаған отандық павильонның түпкілікті мақсаты айтулы халық­аралық шара аясында еліміздің туристік әлеуетін шетелдіктерге кешенді таныстыру, келешекте мемлекетімізге туристер легін көбірек тарту екендігі белгілі.

«International Travel Show» халықаралық туристік жәрмең­кесінің аясында Қазақстан павильонында Польшамен, жалпы Еуропа елдерімен тығыз жұ­­мыс жасасып келе жатқан 5 турис­тік оператор келушілерге өз қызмет­терін таныстыруда.

Талғат Аманбаев келтірген деректерге сәйкес, айтулы туристік жәрмеңкелердің берер нәтижесі жоғары. Мәселен, Қа­зақстанға келетін туристер саны ұдайы өсу үстінде. Егер, үш жыл бұрын он үш мың, өткен жылы он бес мың турист келген болса, осы жыл­дың қорытындысы бойынша жиыр­ма мың поляк турисінің келуі күтілуде. Оған өз кезегінде мемлекеттер арасында аптасына үш рет қатынайтын тікелей әуе рейсінің болуы, поляк азаматтары үшін жасалынған визасыз режім және отандық туристік ком­паниялардың бел­сенді жұ­мыс жасауы оң ықпал ету­де екен. Маманның пікірінше, поляктарды қазақстандық өз қан­дас­тарының тарихы, сонымен бірге, экологиялық және этностық туризм ерекше қызық­тыратын көрінеді.

Ағымдағы жылдың мамыр­ айында отандық ту­ризм­ді­ да­мыту бойынша мем­ле­кет­тік бағ­дар­ла­ма­ның қабылдан­ған­дығы белгілі. Қазіргі уақытта «такс-фри», яғни заттың баға­сындағы қосымша құн салы­ғының қаражатын қайтару жә­не «оупен скай» немесе шет мем­­­лекеттер ұшақтарының елі­­міз­­дің әуежайларына кіру мүм­­­­­кін­­­діктерін кеңейту бойын­ша жұмыстар атқарылуда. Соң­ғысы, Қазақ­станға ұшу билет­тері құны­ның едәуір төмендеуіне сеп бол­мақ.

Туристік жәрмеңкенің екін­ші күні ғимарат кешенінің Гёте залында «Қазақтарды таны: Қазақ­станды саяхат арқы­лы аш» атты тақырыпта танымдық мақсаттағы кездесу өткізілді. Танымдық кездесуге Қазақстанның Полшадағы Төтенше және Өкілетті елшісі Марғұлан Бай­мұхан мырза, «Қазақ туризм» ҰК өкілдері мен отандық туристік операторлар қатысып, еліміздің туристік әлеуетін ке­шенді түрде таныстырды. Бас­қосу соңы сұрақ-жауап форматында өрбіп, жиналған көпшілік сауалдарына жауаптар алып тарасты.

Халықаралық туристік жәр­меңке аясында Қазақстан павильонына келушілердің саны бір сәтке де үзілмеді. Келушілер ара­сынан іскер азаматтарды, шетелдік туристік фирмалар өкіл­дері мен жорналшыларды, немересін ерткен кейуананы, студент және оқушы жастарды да кездестіруге болатын. Солардың бірнешеуімен сұхбаттасқан едік:

Сергей Крадинов,

«Рафт сервис» туристік компаниясының (Алматы облысы) директоры:

– Өздеріңіз білетіндей біздің Ал­маты облысы ежелден Жетісу деп аталған табиғаты керемет өңір ғой. Әлемнің бірде-бір елін­де 300 шақырым радиуста туристердің су спортымен айналысуына мүмкіндік беретін, рахат сыйлайтын тоғыз мол сулы өзендер жоқ. Сондықтан біздер рафтингті өңіріміздің брэнді ретінде айқындап, оны халықаралық деңгейде танымал етуге, дамытуға басымдық беріп отырмыз. Біз өз тұтынушымызға белсенді демалысты ұсынамыз. Ол рафтинг, жаяу серуендер мен шыңға шығу, велотурлар. Әзірге демалушылардың басым көпшілігі өңір тұрғындары. Рафтинг – ұжымдық спорт түрі болуымен қызықты. Өзендегі кедергілерді еңсеру команданың әрбір мүшесіне байланысты. Аталған эмоцияға толы сапардан кейін адамдардың достығы мен бірлігі нығая түседі. Біз Көктерек ауылында, Шелек өзені бойында Қазақстандағы ал­ғашқы рафт лагерьді салдық. Осыған дейін жұмыс жасаған үш маусымда біздің лагеріміз арқылы шамамен 5-6 мыңдай адамға қызмет көрсетілді. Қазір тынығушылардың ұдайы өсім динамикасы бар.

Артур Колпак:

– Мен көп мем­­ле­кеттерге ұдайы саяхат­тай­мын. Бүгін бірінші рет қы­мыз­дың дәмін татып тұрмын. Дәмі ерекше екен. Замануилық пен ұлт­тық нақыштар шебер үйлесім тапқан – Қазақстан павильоны өте ұтымды шыққан. Мәселен, ұлттық өрнектер көзге бірден тү­седі. Сіздерде биік әрі әсем тау­лы өңірлердің бар екен­­дігінен, сонымен қатар, бүр­кіт­шілік кәсі­бінің жақсы дамығандығынан хабар­дармын. Бүгінгі шара барысында мені елдеріңіз турасындағы жүйелі таныстырылымдар ерекше қызықтырды. Келешекте Қазақстанға бару ойымда бар.

Марек Ошяк,

туризм саласы­ның маманы:

– Әрине, елдеріңіз ту­ралы көп оқимын. Осы жы­лы Қазақстандағы туристік жәр­мең­­кеге де қатыстым. Қазақ­стан­ның туристік әлеуеті үл­кен. Мысалы, экологиялық ту­ризм­ге кең мүмкіндіктер бар. Со­ны­мен қатар полиэтностық, көп­­конфессиялы Қазақстан жағ­­дайында тарихи және діни-ру­хани туризмге де басымдық бе­ру керек деп ойлаймын. Аң­ғар­­­­­ғаным, жергілікті халық та шетел­діктерге мейіріммен қа­райды. Алайда елдеріңізде туризм инфрақұрылымы саласын­да шешімін таппаған түйт­кіл­дер де бар. Сондықтан қазақ­стан­дық туризм саласы енді да­ми бас­та­ғандықтан саламен бай­ланысты инфрақұрылымды ке­шенді түрде әрі тез арада дамы­ту­ға күш салу керек деп ойлаймын.

Польша астанасында­ өт­­кен «International Travel Show» халық­аралық турис­тік жәр­мең­кесінің жұмысы Қазақ­стан үшін сәтті аяқталғанына сеніміміз мол.

 

Жандос Әуелбекұлы,

арнайы «Egemen Qazaqstan» үшін

 

Варшава (Польша)