Аймақтар • 04 Ақпан, 2020

Апатты мектептерге мән берілсе...

286 рет
көрсетілді
5 мин
оқу үшін

Қазіргі кезде білім саласына деген қамқорлық та жетерлік, соған орай талап та жоғары. Елімізде заманауи талапқа сай салынған білім ошақтарында мыңдаған шәкірт тәлім алуда. Алайда шалғай аудан, ауылды жерлердегі мектеп мәселесі әлі күнге дейін өзекті қалпында қалып келеді. Сол себепті апатты жағдайдағы мектептерді және үш ауысымды оқытуды жою Жамбыл облысының күн тәртібіндегі мәселе.

Апатты мектептерге мән берілсе...

Осы уақытқа дейін де өңірдегі апатты жағдайдағы мектептер мәселесі күн тәртібіне көтеріліп, нәтижесінде бірқатар білім ошағы бой көтерді. Кейбіріне күрделі жөндеу жүргізілді. Дей­тұрғанмен, Әулиеата өңірінде апатты жағдайдағы мектептің мәселесі толығымен шешіле қой­ған жоқ. Қордай ауданының Күнбатыс ауылындағы №11 негізгі орта мектеп, Шу ауданы, Алға ауылындағы Амангелді орта мектебі мен Бірлікүстем ауы­лындағы Домалақ ана орта мектептері әлі күнге дейін апатты жағдайда тұр. Аталған екі аудан да Жамбыл облысынан шалғайда орналасқан. Мәселен, Алға ауылындағы Амангелді атындағы орта мектеп 1961 жылы салынған. Салынғанына алпыс жылға жуық уақыт өткен білім ошағының қабырғалары бұл күнде жарылып та кетіпті. Мектеп директоры Дана Тілеужанованың айтуынша, бүгінгі таңда бұл мектеп балалардың алаңсыз білім алуына қиындық тудырып отыр. Екі қабатты мектепте 324 оқушы оқиды. Мектепке жапсарлас қазандықпен от жағылады екен. Директор өз сөзінде бұл мәселе ерте­рек шешімін тапса екен деген тілегін жеткізді.

Жамбыл облыстық білім бас­қармасы басшысының мін­детін атқарушы Жәмила Бекба­тырованың айтуынша, қазіргі таңда өңірдегі аталған 3 апатты мек­тептің мәселесі ағымдағы жы­лы толығымен шешіледі. Бұл үшін аталған 3 мектептің құрылысына тиісті қаражат та қарастырылған екен. Енді биылғы жаңа оқу жылында аталған білім нысандары пайдалануға беріледі деп жоспарлануда. Сонымен қатар Жәмила Бекбатырова өз сөзінде өткен жылы өңірдегі үш ауысымды мектептердің мә­селесі толығымен шешілгенін айтты. Дегенмен өңірдегі демо­графиялық өсімге байланысты ағымдағы жылы 9 үш ауысымды мектеп те анықталып отыр. «Алдағы үш жыл мерзімде бұл мәселе де кезең-кезеңімен ше­шімін табатын болады», дейді облыстық білім басқармасы бас­шысының міндетін атқарушы.

Сонымен қатар бүгінгі күр­делі мәселелердің бірі – білім ошақтары әжетханаларының сырт­та орналасқаны болып отыр. Бұл да назарға алынуы тиіс мә­селенің бірі деуге болады. Мә­селен, былтыр Тараз қала­сын­дағы №6 мектепте болған жантүр­шігерлік оқиғадан кейін мұның маңыздылығы тіптен арта түсті. Бұл мәселе қоғамда да үлкен дүмпу туғызды. Яғни, әжетхананың мектеп ішінде болуы оқушының қауіпсіздігін қорғауда айрықша рөл атқара­ды. Білім басқармасының мә­лі­метінше, бүгінде облыс аума­ғындағы мектептердегі әжет­ханалардың мәселесі де назарға алынуда. Алайда өңірдегі 442 мектептің 278-інің әжетханасы сыртта орналасқан болып шықты. Жә­милә Бекбатырованың айтуынша, бұл талдау нәтижесінде анықталған. «Енді аталған түйін­ді мәселелерді шешу бойынша тиісті шаралар қолға алынуда», дейді ол. Атап айтсақ, оның 13-і жаңа мектеп құрылысы есебінен атқарылса, 10-ы күрделі жөндеу, 67-сі жапсарлас ғимараттар салу, ал 174-і ағымдағы жөндеу жұ­мыстары арқылы жүзеге асады.

Жамбыл облысының әкімі Асқар Мырзахметов те апатты жағдайдағы мектептер мен үш ауысымды оқытуға орай өткен жиында аталған мәселелердің өзектілігіне айрықша көңіл бөліп, оны шешу жұмыстарын уақыт соз­бай қолға алуды айтқан. Сонымен қатар оқу нысандарының ішінде орналасқан әжетханалардың барлығы тиісінше жұмыс істеу керектігін де ескерткен болатын. Сонымен қатар әкім жаңадан салынатын нысандардың бір типте болуына көңіл бөліп, бұл орайда мектептегі оқушылар санын ескерудің де маңыздылығын ба­са айтқан еді. Сондай-ақ бұл бағытта ағымдағы жөндеу жұ­мыстарына 634 миллион теңге жос­парланған. Енді бұл көлемді қа­ражатты арнайы бекітілген рег­ламент аясында оңтайландыру мәселесі де өзекті.

Апатты мектептердің жайы бұрыннан келе жатқан мәселе. Әрине, бір мезгілде мұның бәрін түгендеу, барлығына бірдей жөн­деу жұмыстарын жүргізу немесе жаңа мектеп салу мүм­кін емес. Десек те, алдағы уақыт­тар­да Жамбыл өңіріндегі апатты жағдайдағы мектептер мен үш ауы­сымды оқыту кезең-кезе­ңімен болса да жүзеге асып жатса, бұл да балалардың болашағына жасал­ған оңды қадамның бірі болар еді...

 

Жамбыл облысы

 

Соңғы жаңалықтар