Экономика • 31 Шілде, 2020

Медициналық-әлеуметтік мекемелердің жұмысы ашық болуы тиіс

559 рет
көрсетілді
5 мин
оқу үшін

Бүгінде медициналық-әлеуметтік мекемелерде көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыру мақсатында қоғамдық кеңестер құрылып, бюджет туралы ақпарат ашық түрде жариялануда, қызмет алушыларға ғаламтор қолжетімді. Яғни қоғамға ашықтық мәселесі қамтамасыз етілуде. Сонымен қатар стационарлық сипаттағы мекемелерде тұратын 18 мыңнан астам қызмет алушы СОVID-19-ға тест тапсырды. Стационарлық сипаттағы МӘМ жұмысын жақсарту және қызмет сапасын көтеру мәселелері алғаш рет онлайн түрде өткен Қазақстанның әлеуметтік қызметкерлерінің II форумында талқыланды.

Медициналық-әлеуметтік мекемелердің жұмысы ашық болуы тиіс

Еңбек және халықты әлеуметтік қор­ғау вице-министрі Ерлан Әукеновтің төр­ағалығымен өткен шараға Адам құқық­тары жөніндегі уәкіл Эльвира Әзімова, МӘМ директорлары мен әлеуметтік сала қызметкерлері қатысты.

Ерлан Әукенов өз сөзінде Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі арнайы әлеуметтік қызметтердің сапасын арттыру бойынша жүйелі жұмыс жүргі­зіп жатқанын атап өтті. МӘМ қызметін же­тілдіру мақсатында министрлік жер­гі­лік­ті атқарушы органдар мен қоғамдық бірлестіктердің ұсыныстарын жинады. Барлығы 174 ұсыныс келіп түсті, оның 150-ден астамы ведомствоның 7 бұй­рығына өзгеріс енгізуге, қалғаны Үкі­мет қаулыларына, 2 кодекске және қол­даныстағы 5 заңға қатысты. Ұсы­ныс­тар­дың көбі арнайы әлеуметтік қызметтер көрсету стандарттарының өзгеруіне байланысты. Мысалы, МӘМ қызметтерін алушылар үшін киім, аяқкиім, төсек-орын және жеке гигиена заттарының ең төменгі нормасын арттыруға және қол­дану мерзімін қысқартуға қатысты ұсы­ныстар бар. Арнайы әлеуметтік қыз­метке жүгінген кезде ұсынылатын құ­жат­тар тізімін оңтайландыру, мекемеден шығару ережесін қайта қарау, МӘМ қыз­меткерлерінің міндеттерін нақтылау жөнінде басқа да ұсыныстар түсті. Бұл ұсы­ныстар мұқият қаралады.

Бүгінгі таңда Қазақстанда 12 мыңға жуық әлеуметтік қызметкер жұмыс іс­тей­ді, олардың 10 мыңы МӘМ аясында қызмет көрсетеді. Форум барысында әлеу­меттік қызметкерлердің кәсіби әдебі жөніндегі әдістемелік ұсыныстар таныс­тырылды. Құжат қызмет алушыларға, әлеу­меттік қызметкерлердің мінез-құл­­қына қатысты 5 тараудан тұрады. Ұсы­ныстарда әлеуметтік қызметкерлердің әдеп қағидалары мен негізгі мінез-құлық стандарттары көрсетілген. Жақын арада бұлар іс жүзінде енгізіледі.

Форум барысында әлеуметтік қыз­мет­кер мәртебесін көтеру мәселесі де айтылды.

«Мемлекеттік деңгейде олардың құзы­реті мен маңызын арттыру қажет. Мысалы, Еңбек кодексіне жұмыскерлердің жекелеген санаттарының еңбегін реттеу туралы бөлім енгізуге болады. Әлеуметтік қызметкерге еңбек нарығында мәртебе мен кепілдік берілуі керек. Әлеуметтік қызметкерді және оның отбасы мүшелерін әлеуметтік қамтамасыз ету қажет. Біз олар­ды тиісті әлеуметтік қорғау арқылы ғана әдеп қағидаларының сақталуын та­лап ете аламыз», деді Президент жанын­дағы Әйелдер ісі және отбасылық-демо­гра­фиялық саясат жөніндегі ұлттық комис­сияның төрайымы Ләззат Рамазанова.

Бұған дейін МӘМ жұмысын жақсарту мақсатында облыстар мен республикалық маңызы бар қалалардың әкімдіктеріне 22 тармақтан тұратын шараларды қабылдау ұсынылды. Оның ішінде қоғамдық ке­ңестер құру, ашықтық қағидатын ен­гі­зу, қызмет алушыларды ғаламтормен қамтамасыз ету, барлық мекемені бейне­бақылаумен қамту, камералардағы жаз­баларға қызмет алушылардың туыстарына қолжетімділікті қамтамасыз ету, қажет болған жағдайда күрделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарын жүргізу, шалғай ауылдарда орналасқан мекемелерді қалалар мен аудан орталықтарына көшіру және мекемелер жұмысын жақсарту жөніндегі басқа да шаралар бар.

Әлеуметтік қызметтер саясатын дамыту департаментінің директоры Дәмежан Сәдуақасованың айтуынша, МӘМ жұмы­сында шағымдарды талдау мен кері байланыс орнатуға ерекше көңіл бөлінеді.

«Шағымдар мен өтініштер негізінде, оның ішінде әлеуметтік желілер бойынша тәуекелдер картасын жасау керек. Тәуекелдер картасы олқылық анықталған өңірде ғана емес, алдын алу мақсатында басқа өңірлерде де жасалуы қажет», деді Дәмежан Сәдуақасова.

Өткен кезең ішінде мерзімі аяқталуға жақын ұсыныстарды орындаудың оң үрдісін көруге болады. Бұл тұста ұсы­ныс­тардың орындалуының ең жоғары пайызы Ақмола, Ақтөбе, Жамбыл, Қостанай облыстарында және Нұр-Сұлтан қала­сын­да байқалды. Ұсыныстарды іске асы­ру нәтижелері бойынша арнайы әлеу­меттік қызметтер ұсынатын 113 ор­­та­лықтың 74-і wi-fi бар ғаламтормен қам­­тамасыз етілген. Бұл мекемелердің бар­лығында қоғамдық кеңес құрылды, әлеу­­меттік желілерде аккаунттары ашылды. 95 МӘМ бюджеті ашық түр­де жарияланды. МӘМ басшылығы мен қыз­меткерлері қамқорлықтағы жандар­дың жақындарымен тығыз байланыс ор­натқан.

«Біздің міндетіміз – ашықтықты арт­тыру, қызмет алушылармен жұмыс сипа­тын өзгерту. Бұл үшін бюджет ашық­тығын қамтамасыз ету, МӘМ жағдайын егжей-тегжейлі қарау және орталықтар ұсынатын қызметтердің сапасын арттыру мәселелерін көтеру қажет. Барлық ұсыныстың орындалуын бақылау – қазіргі кезде Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қон комитеті, сондай-ақ аумақтық департаменттер алдында тұрған басты міндет», деді Е.Әукенов.

Қызмет алушылардың өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған ұсыныстарды орындау бойынша жұмыс жалғасады. Еске сала кетейік, бүгінде елімізде ста­цио­нарлық типтегі 113 медициналық-әлеу­меттік мекеме бар, онда 21 мыңнан астам қызмет алушы тұрады.