Биылғы жылы 80-ші театр маусымын ашып отырған Оңтүстік Қазақстан облыстық Жұмат Шанин атындағы қазақ драма театры ұжымының өзіндік салған сара жолы, мінезі, қолтаңбасы бола тұра, басқа да өнер тарландарымен актерлік шеберлігінен дәріс алып отыруы – театр табалдырығын жаңа ашып отырған жас актерлерге берері мол сабақ болмақ. Осы мақсатпен жақында ғана Қазақстан Театр қайраткерлері одағының төрағасы, Қазақстан Республикасының халық әртісі, өнертану ғылымдарының кандидаты Тұңғышбай Жаманқұловтың қатысуымен шеберлік сабағы өткізілді.
Биылғы жылы 80-ші театр маусымын ашып отырған Оңтүстік Қазақстан облыстық Жұмат Шанин атындағы қазақ драма театры ұжымының өзіндік салған сара жолы, мінезі, қолтаңбасы бола тұра, басқа да өнер тарландарымен актерлік шеберлігінен дәріс алып отыруы – театр табалдырығын жаңа ашып отырған жас актерлерге берері мол сабақ болмақ. Осы мақсатпен жақында ғана Қазақстан Театр қайраткерлері одағының төрағасы, Қазақстан Республикасының халық әртісі, өнертану ғылымдарының кандидаты Тұңғышбай Жаманқұловтың қатысуымен шеберлік сабағы өткізілді.
– Қайда барсам да төредей болып төрге шығуым – өнер патшалығының арқасында, – деп сөзін бастаған өнер тарланы бүгінгі еліміздегі 54 театрдың ахуалына көз жүгірте отырып, көптеген құнды ақпарлармен бөлісті.
– Сахнада не көрсетілсе де проблеманы көтеру керек! Бүгінгі театр сахналарындағы қойылып жатқан спектакльдердің өресі төмен. Қазақ режиссерлерінің шабандығы, көп ізденбейтіндігі сияқты көптеген себептер – қазақ театр өнерінің биікке көтерілуіне кертартпа болып отырғаны жасырын емес. Оны мойындауымыз керек. Ол проблема М.Әуезов театрында да бар. Дарынды әртістер жоқ емес – бар. Бүгінгі проблеманы өз деңгейінде сахна төрінде көтере білетін режиссер жетіспей жатыр, – деп өз ойын ашық айтқан Т.Жаманқұлов әртістің өз ойынына ешқашан тоқмейілсімей, әрқашан өз бойынан бір кемістігін тауып отыруы қажеттігін айтып өтті. Бір ғана қарекеттің күллі спектакльді төңкеріп жіберетіндей құдіреті бар екендігі жасырын емес. Сонымен қатар, сахна тілі... Сахна тілінің сөйлеу шеберлігі төмендеп, әртістің аузынан шыққан сөзі – аузына ыстық картошка салған баланың тіліндей болып өз көрерменіне жетпей жататыны – театр сахнасын жүдетіп тұрған басты мәселелердің бірі, деген өнер тарланы актердің аузынан шыққан әр сөздің ең соңғы қатардағы көрерменге ақсамай жетуі керектігіне ерекше тоқталды.
Сая ҚАСЫМБЕК,
Ж.Шанин атындағы қазақ драма
театры әдебиет бөлімінің меңгерушісі.
Оңтүстік Қазақстан облысы.