Еліміздегі еңбек заңдылығына байланысты кореяның «КСС Engineering&ConstructionCoLtd» АҚ филиалын тексеру кезінде көптеген кемшіліктер белгілі болды.
Аталған фирма «Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрлігінің Автомобиль жолдары комитеті» мемлекеттік кәсіпорыны (тапсырыс беруші) мен жоғарыда аты аталған АҚ-тың құрылыс жұмыстарына байланысты инвестициялық бағдарламасы филиалымен арадағы келісімшарт бойынша жұмыс істеуде. Жұмыс учаскесі – «Батыс Қытай–Батыс Еуропа» халықаралық транзиттік дәлізінің Тараз қаласын айналып өтетін 483-тен 536 шақырымындағы Алматы–Қордай–Благовещенка-Меркі-Термез бағытын алып жатыр. Әлбетте, жұмыс ауқымы үлкен. Жол сапасына да өкпе жоқ. Бірақ...
Еліміздегі еңбек заңдылығына байланысты кореяның «КСС Engineering&ConstructionCoLtd» АҚ филиалын тексеру кезінде көптеген кемшіліктер белгілі болды.
Аталған фирма «Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрлігінің Автомобиль жолдары комитеті» мемлекеттік кәсіпорыны (тапсырыс беруші) мен жоғарыда аты аталған АҚ-тың құрылыс жұмыстарына байланысты инвестициялық бағдарламасы филиалымен арадағы келісімшарт бойынша жұмыс істеуде. Жұмыс учаскесі – «Батыс Қытай–Батыс Еуропа» халықаралық транзиттік дәлізінің Тараз қаласын айналып өтетін 483-тен 536 шақырымындағы Алматы–Қордай–Благовещенка-Меркі-Термез бағытын алып жатыр. Әлбетте, жұмыс ауқымы үлкен. Жол сапасына да өкпе жоқ. Бірақ...
«КСС»-тің филиалын тексере келгенде корейліктердің де «қолдан келсе қоныштан басуға» бейіл екені анықталды. Мысалы, үстіміздегі жылдың 11 қыркүйегіндегі №0081569 рұқсат қағазда Корей елінің азаматы Джон Джонг Ебтің лауазымы «аспаптар бойынша инженер» (инженер по инструменту) деп көрсетілгеніне қарамастан оның «слесарь» болып жұмыс істеп жүргені әшкере болды. Бұл бер жағы. Арғы жағы тіпті «қызық».
«Батпан құйрық, айдалада ол неғылған жатқан құйрық?» демекші, қазақстандық жұмысшылар мен шетелдік жұмысшылардың айлық жалақыларының арасында да аспан мен жердей айырмашылықтар бар екен. Мысалы, Қазақстан азаматтары: жабдықтаушы А.Тастанбеков, офис-менеджері А.Жылқыбаева, фельдшер Л.Сафарова ай сайын 50 мың, ал тау жұмыстары бөлімінің бастығы С.Көшімбетов 165 мың теңге көлемінде жалақы алса, корей азаматтары: техникалық бөлімнің бастығы Ли Тхэ Енг – 856 000, тағы бір техникалық бөлімнің бастығы Цой Кенг Сик – 619 000, күрделі құрылыс бөлімінің бастығы Чо Донг Чон – 998 000, тағы бір күрделі құрылыс бөлімінің бастығы Янг Сынг Сонг – 842 000, сапа жөніндегі инженер Янг Сынг Мо – 643 000, тағы бір сапа жөніндегі инженер Ким Сонгук – 741 000 және тағы бір сапа жөніндегі инженер Ли Чанг Хун – 608 000 теңге жалақы алып отырған. Көріп отырғанымыздай, қазақстандық жұмысшыларға қарағанда Кореядан келген жұмысшылардың ай сайын алатын жалақыларының көлемі 10 есе көп.
Айтайын дегеніміз, «КСС Engineering&ConstructionCoLtd» АҚ филиалы басшылығының бұл алақолдылығы – фирма қызметкерлерінің еңбекақы жөніндегі заңды құқын өрескел бұзып отырғанын көрсетеді. Ендеше, қалай «Мәссаған, безгелдек!» демессің.
Көсемәлі СӘТТІБАЙҰЛЫ,
«Егемен Қазақстан».
Жамбыл облысы.
_______________________________
Суретті cалған Айдарбек ҒАЗИЗҰЛЫ.