Әскери авиация факультетінің екінші курс студенттерінің ұшу тәжірибесі бір жыл бұрын басталды. Бұған дейін курсанттарға екінші оқу жылынан кейін тікұшақты басқаруға рұқсат етілсе, енді олар екінші курстың басынан бастап ұшуды үйренеді. Институттың қолбасшылығы мен профессорлық-оқытушылық құрамының пікірінше, бұл ұшу сағаттары мен болашақ ұшқыштардың тәжірибесін арттыруға ықпал етеді.
Ұшу теориядан басталатыны белгілі. Ұшқыш орнына отырмас бұрын әрбір курсант авиациялық техниканы, тікұшақты ұшуға пайдалану жөніндегі нұсқауды және әуеайлақ ауданын білуге сынақтар тапсырады. Бұл тапсырманы бірінші болып курсант Жасұлан Қуанышов орындады.
«Әуе қорғаныс күштерінің Әскери институтына түспес бұрын, тікұшақты соншалықты жақын көрмедім, бірақ әуе кеңістігі мені қызықтыратын. Бала кезімнен өзімді ұшақтың ұшқышы ретінде елестеттім. Мектепте физика пәнін оқып, тікұшақтың жұмыс істеу принципіне қызығушылық таныта бастадым. Бұл процесс мені қатты қызықтырды, сондықтан әскери Әуе күштері институтына түсіп, әскери авиация факультетін таңдадым», - деді екінші курс студенті.
Әуе техникасын нұсқаушы аспанға көтереді. Курсанттар сол сәтті есте сақтау керек, ал тәжірибелі ұшқыштың сезімтал басшылығымен элементтердің бірін басқару қажет.
Ми-8 тікұшағы жерден бірнеше метрге көтеріліп, қатып қалады – мұнда курсант Байболсын Сағындықов ұшу жаттығуларын пысықтауды үйренеді. Сырттан ештеңе қиын емес сияқты. Бірақ іс жүзінде салмағы жеті тоннаға жуық тікұшақты дұрыс қалыпта ұстау оңай шаруа емес.
«Бұл менің өмірімдегі алғашқы ұшуым. Алғаш рет тікұшаққа жақындап, оны айналып өтіп, ұшу алдындағы тексеруден өтіп, ұшқыштың жұмыс орнына отырдым. Ұшу 15 минутқа созылды, бұл уақыт мен үшін қызықты болды. Кеудемді толқыныс сезімі кернеді. Көлікке отырғаннан кейін өз өмірімді авиациямен, аспанмен мәңгі байланыстыратынымды түсіндім», - деп курсант өз әсерімен бөлісті.
Курсанттармен оқу-жаттығу ұшуларын оқытуда көп жылдық тәжірибесі бар үшінші сыныпты ұшқыш капитан Владимир Шалай орындады. Оның айтуынша, алғашқы ұшу тек курсант үшін ғана емес, нұсқаушы үшін де маңызды. Көңіл-күй мен іс-әрекеттер бірінші рейс курсанттың өздігінен ұша алатындығын анықтайды.